quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 07:35 schreef Tyr80 het volgende:
In al die tijd ook geen vakantie gehad in landen waar je simpelweg niet kon blowen?
Maak je er niet een beetje een drama van? Heb langer en meer geblowd dan jij, maar herken mezelf echt niet in de issues die je nu beschrijft.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:14 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Deze TS koppelt het gebruik van wiet aan het bestrijden van mentale problemen, als je dat jaren hebt gedaan dan kan ik best begrijpen dat stoppen lastiger is dan wanneer je het gewoon recreatief deed.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:15 schreef Tyr80 het volgende:
Ach hou in je achterhoofd: het wordt iedere minuut makkelijker. En iedere joint maakt enkel dat je er ff later nog 1 wil.
Mwah, ik geloof graag dat het in de OP gelijk overkomt als een overdreven janktopic, maar ik ben daadwerkelijk aan het dealen met een verslaving en in mijn geval heb ik maandenlang veel gebruikt. We hebben het over meer dan 1000,- euro aan wiet in een halfjaar tijd hier.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:37 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik heb dat zelf zeker zo ondervonden. Ik geloof overigens niet dat mensen die dagelijks blowen, überhaupt recreatief gebruikers zijn, al willen ze dat zelf soms wel graag geloven.
Voor sommigen geldt dit, niet voor iedereen. Wiet en stoppen reageert iedereen anders op. Weest hier bewust van.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 03:11 schreef SugeLucky het volgende:
Hier meer dan 10 jaar lang elke dag joints gerookt. Gestopt zonder al te veel problemen.
Jij kan dat ook, zeker na 'slechts' 7 maanden gebruik is het gewoon even doorbijten en je met andere dingen bezig houden.
Wat probeerde je te doen?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:23 schreef DevFreak het volgende:
Mijn hersenen zijn door het maandenlange geblow een stuk trager geworden. Vandaag kwam ik daar op pijnlijke wijze achter toen ik mezelf nieuwe dingen aan wilde leren.
Misschien moet ik inderdaad wat liever voor mezelf zijn en inderdaad niet lopen pushen als dingen even niet lukken.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:15 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Wat probeerde je te doen?Verwachten dat je weer functioneert als een gezonde 20-jarige? Ik weet niet hoe oud je bent, maar geef jezelf de tijd en verwacht vooral niet direct teveel van jezelf. Wees een beetje realistisch. Je bent aan het afkicken. Wat zou je van iemand die afkickt mogen verwachten dat 'ie doet? Misschien een beetje de alledaagse werkzaamheden? Zorgen dat je al gedoucht bent en een netjes ontbijt/lunch/avondeten hebt, vind ik al een prima tweede dag, hoor. Ga eerst maar eens zorgen dat de simpele dingen lukken. Dan kan je daarna wel kijken hoe je dat uit kunt bouwen.
Goed zo,want dat is juist het probleem volgens mij.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:16 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Als de THC e.d. over een maandje helemaal uit mijn systeem verdwenen zijn is het heus geen probleem om één keertje per week met vrienden recreatief wat te gebruiken denk ik. Maar dat is voorlopig echt nog even glad ijs voor mij.
Ga ik dus niet aan beginnen de komende maanden.
Dit probeert elke verslaafde zich wijs te maken, maar daarmee hou je jezelf voor de gek. Zo nu en dan een biertje moet ook gewoon kunnen, maar iemand die verslaafd is geweest kan dat niet. Zelden, in ieder geval. Zodra je gebruikt zit je binnen mum van tijd weer op precies hetzelfde spoor als voorheen.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:16 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Als de THC e.d. over een maandje helemaal uit mijn systeem verdwenen zijn is het heus geen probleem om één keertje per week met vrienden recreatief wat te gebruiken denk ik. Maar dat is voorlopig echt nog even glad ijs voor mij.
Ga ik dus niet aan beginnen de komende maanden.
Ik weet alleen niet of het helemaal goed met je gaat. COR / Ze zijn betrapt! :)quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:23 schreef DevFreak het volgende:
Mijn hersenen zijn door het maandenlange geblow een stuk trager geworden. Vandaag kwam ik daar op pijnlijke wijze achter toen ik mezelf nieuwe dingen aan wilde leren.
Een goede focus bereiken is voor mij nu erg lastig. Ook voel ik mezelf erg onrustig en kan ik niet stil blijven zitten.
Ik lig op de bank en voel me raar: aan de ene kant ben ik extreem vermoeid een voel ik dat mijn hersenen zich aan het herstellen zijn, en aan de andere kant ben ik toch alert en klaarwakker. Ik heb slaap nodig, maar voel de insomnia al aardig op komen.
sommigen hebben dat niveau van alertheid en intelligentie ook zonder wiet/verslaving helemaal niet.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:23 schreef DevFreak het volgende:
Dit is de tweede dag: tijd voor een actualisering.
Ik heb spijt.
Een goede focus bereiken is voor mij nu erg lastig. Ook voel ik mezelf erg onrustig en kan ik niet stil blijven zitten.
Ik lig op de bank en voel me raar: aan de ene kant ben ik extreem vermoeid een voel ik dat mijn hersenen zich aan het herstellen zijn, en aan de andere kant ben ik toch alert en klaarwakker. Ik heb slaap nodig, maar voel de insomnia al aardig op komen.
Ik heb vandaag wat geld geleend en CBD capsules gehaald bij de Gezondheidswinkel. Ik merkte vanmiddag dat 20 milligram een wereld van verschil maakt en de scherpe randjes eraf haalt, maar erg lang houden de positieve effecten helaas niet aan.
Het is een kwestie van uitzitten en geduld. Ik zal keihard moeten knokken om mijn oude niveau van intelligtie terug te krijgen.
Hey,quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:46 schreef DevFreak het volgende:
Ik ga voor een 'volledig' drugsvrij leven. Ik hoop ooit ook mijn SSRI's achter me te kunnen laten.
Op FOK! zijn we dat ook niet, al lijkt het soms welquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |