Ik denk dat jij je brutale onbeschofte bek moet houden.quote:
Ik heb medelijden met je.quote:Op zondag 18 oktober 2020 04:41 schreef MacorgaZ het volgende:
Zow, die afkickverschijnselen slaan er hard in bij jou.
Misschien kan je ook maar beter even stoppen met je YouTube-filmpjes.
Zeker. Met jou hoop ik ook?quote:Op zondag 18 oktober 2020 06:00 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Gaat het wel goed met je? Je ziet dingen niet meer in perspectief. Je radicale gedachtegang neemt de overhand zo te lezen.
Vertrouw op je onderbuikgevoel. Dan zit je meestal wel goed.quote:Op zondag 18 oktober 2020 06:09 schreef Moass het volgende:
Ga alsjeblieft weer aan de drugs, er is geen land met je te bezeilen.
Dat doe ik. Je bent een gevaar voor jezelf en voor je omgeving. Ga terug je eigen wereld in met je waanzin.quote:
Op basis van wat? Het flinterdunne bewijs dat nu op tafel ligt? Een mortaliteitscijfer van 0,13 procent onder mensen jonger dan 70 jaar? Je bent niet goed snik als je al die propaganda daadwerkelijk gelooft.quote:Op zondag 18 oktober 2020 06:14 schreef Moass het volgende:
[..]
Dat doe ik. Je bent een gevaar voor jezelf en voor je omgeving. Ga terug je eigen wereld in met je waanzin.
Op basis van je uitspraken.quote:Op zondag 18 oktober 2020 06:16 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Op basis van wat? Het flinterdunne bewijs dat nu op tafel ligt? Een mortaliteitscijfer van 0,13 procent onder mensen jonger dan 70 jaar? Je bent niet goed snik als je al die propaganda daadwerkelijk gelooft.
Wat is je bron?quote:
Nou, in dat geval daag ik je uit om met bewijs te komen.quote:Op zondag 18 oktober 2020 06:23 schreef Tyr80 het volgende:
Een afkeer hebben van de MSM en vinden dat jij niet helemaal 100% bent sluiten elkaar niet uit.
Jij zou echt eens een rondleiding op een van de IC's moeten krijgen. Zonder mondkapje.quote:Op zondag 18 oktober 2020 06:27 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Nou, in dat geval daag ik je uit om met bewijs te komen.
Bewijs dat Covid-19 daadwerkelijk zo gevaarlijk is als de poppetjes van de overheid je willen doen geloven. Bewijs dat de IC's daadwerkelijk helemaal vol zitten, en we dit jaar inderdaad een probleem hebben met de capaciteit.
Als het bovenstaande je niet lukt, zal ik daar niet gek van opkijken. Het is namelijk ook niet zo. We spreken dit jaar van een oversterfte van enkele honderden personen. De aantallen fluctueren ieder jaar, dus dat zegt óók al niets.
Dit is precies de reactie die ik al had verwacht.quote:Op zondag 18 oktober 2020 06:31 schreef Moass het volgende:
[..]
Jij zou echt eens een rondleiding op een vam de IC's moeten krijgen. Zonder mondkapje.
Fijne zondag
Ik heb zo ongeveer duizend bronnen. Ik hoor àlles. Zowel de gevestigde mediamagnaten als de rest Ik vind dat deze man echter heeft nagedacht en een punt zou kunnen hebben.quote:Op zondag 18 oktober 2020 06:52 schreef Pedroso het volgende:
Mischa Kat als bron nemen![]()
Ik weet niet of ik daar om moet lachen of om moet huilen,
Kom eens met je unieke mening dan? Oh nee je bent een mak schaapje die met dogwhistles makkelijk te sturen valt door gekkies.quote:Op zondag 18 oktober 2020 06:32 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Dit is precies de reactie die ik al had verwacht.
Ik wil feiten. Onderbouw je standpunten.
Maar dat kun je niet, net zoals de rest van die sukkels die bang achter de overheid aanhuppelen en smeken om hun vrijheden te laten inperken. Je bent een schaap. Een simpele ziel. Eén van velen. En dat zal nooit veranderen.
De feiten ken je niet, en dus kom je natúúrlijk weer aan met zo'n bullshit-post.
Man, man, man, wat voor spul gebruik jij ?quote:Op zondag 18 oktober 2020 06:55 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Ik heb zo ongeveer duizend bronnen. Ik hoor àlles. Zowel de gevestigde mediamagnaten als de rest Ik vind dat deze man echter heeft nagedacht en een punt zou kunnen hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |