Klopt, ik was ook al bezig. Ik was vorige maand onder invloed van truffels, was aan het filosoferen over alles en nog wat en kwam uit bij een decentrale zoekmachine. Dit ben ik nu aan het maken en ben zelfs al een heel eind op weg.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:59 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Ga iets maken. Je programmeert. Dus je kunt nagenoeg alles maken. Ga maken wat je altijd al wilde maken.
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:54 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Dat zou awesome zijn!
Waarom heb ik toch zo'n vermoeden dat ik jou ergens van ken...Haha, geen idee. Begint niet met een R trouwensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Join the Army, see the world, meet interesting people - and kill them.
Je username was een trigger gezien mijn collega thee met melk helemaal dolletjes vond.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:36 schreef MilkTea het volgende:
[..]
Haha, geen idee. Begint niet met een R trouwens
Gelukkig vind ik thee met melk echt heel smerigquote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:39 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Je username was een trigger gezien mijn collega thee met melk helemaal dolletjes vond.
Maar bedankt voor je aanbod, wordt echt enorm gewaardeerd.
Hoe verleidelijk het ook is: er komt bij mij geen alcohol in huis.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:47 schreef Scuidward het volgende:
Goed om een ritme aan te houden, dus ook normale tijden slapen etc. Zeker niet gaan compenseren met alcohol o.i.d.
Dan maak je niet de fout die ik destijds maakte. Ik heb mijn gebruik drastisch teruggeschroefd in mijn studententijd, aan de ene kant het voordeel van geen verplichtingen in de vorm van werk, maar wel de verleidingen van het alcohol en het laat slapen laat opstaan. Al met al goed gekomen gelukkig. Rare periode. Heb je mensen in je omgeving die je steunen?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:59 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Hoe verleidelijk het ook is: er komt bij mij geen alcohol in huis.
Ik denk van niet.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:04 schreef Boca_Raton het volgende:
Weet je zeker dat dat goed is, in één keer stoppen?
Deze TS koppelt het gebruik van wiet aan het bestrijden van mentale problemen, als je dat jaren hebt gedaan dan kan ik best begrijpen dat stoppen lastiger is dan wanneer je het gewoon recreatief deed.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 07:35 schreef Tyr80 het volgende:
In al die tijd ook geen vakantie gehad in landen waar je simpelweg niet kon blowen?
Maak je er niet een beetje een drama van? Heb langer en meer geblowd dan jij, maar herken mezelf echt niet in de issues die je nu beschrijft.
Ik heb dat zelf zeker zo ondervonden. Ik geloof overigens niet dat mensen die dagelijks blowen, überhaupt recreatief gebruikers zijn, al willen ze dat zelf soms wel graag geloven.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:14 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Deze TS koppelt het gebruik van wiet aan het bestrijden van mentale problemen, als je dat jaren hebt gedaan dan kan ik best begrijpen dat stoppen lastiger is dan wanneer je het gewoon recreatief deed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |