quote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:03 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ik wil best mijn gummiknuppel tevoorschijn halen hoor
Uiteraard. Hotel California is een grote kwintencirkelquote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:03 schreef kree het volgende:
Nog steeds begoinner tot en met. Maar ik kom er wel als ik doorzet Ff de basis akkooreden leren iig eerst
Kwinten cirkel he je kent hem vast wel
Maar je hebt er wat moois voor terug.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:02 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ja alleen ben ik wel zwanger geraakt met dat ding
Een ongewenst Jippiequote:
Dat is waarquote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:04 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Maar je hebt er wat moois voor terug.
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:04 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Maar je hebt er wat moois voor terug.
Mijn eerste kwam door de pil heen, mijn tweede was de eerste ronde raak en de derde kwam door mijn spiraaltje heen.. we zijn een beetje vruchtbaarquote:
Op naar de 4equote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:06 schreef madam-april het volgende:
[..]
Mijn eerste kwam door de pil heen, mijn tweede was de eerste ronde raak en de derde kwam door mijn spiraaltje heen.. we zijn een beetje vruchtbaar
Ja kloptquote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:05 schreef Jippie het volgende:
[..]
Totaal niet, maar die blijdschap zal je ook onbekend zijn
Ongelooflijk, zeker super vruchtbaarquote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:06 schreef madam-april het volgende:
[..]
Mijn eerste kwam door de pil heen, mijn tweede was de eerste ronde raak en de derde kwam door mijn spiraaltje heen.. we zijn een beetje vruchtbaar
In combi met superzaadquote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:06 schreef madam-april het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:06 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Ongelooflijk, zeker super vruchtbaar
Of stiekem stoppenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:06 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Is vast de leeftijdquote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:07 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Dit komt er echt super droog uit.
bam bam bamquote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:06 schreef madam-april het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:07 schreef madam-april het volgende:
[..]
Neem nog een slokje![]()
[ afbeelding ]
Heb ik ook last vanquote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:08 schreef Maanvis het volgende:
ik zie de posts van kree niet meer. weet iemand wat er aan de hand is?
Ik welquote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:08 schreef Maanvis het volgende:
ik zie de posts van kree niet meer. weet iemand wat er aan de hand is?
TMIquote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:08 schreef Jippie het volgende:
[..]
Stoppen met spiraal, en dat die er dan met de moederkoek uitkomt
Hahaha voorlopig hoop ik toch nog even nietquote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:06 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Haha ja zoiets iddquote:
Stoppen met een spiraaltje? Hoe dan precies?quote:
Jipquote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:08 schreef Jippie het volgende:
[..]
Stoppen met spiraal, en dat die er dan met de moederkoek uitkomt
quote:
Fijn dat ik niet de kreenige benquote:
Soort van kurkentrekkerquote:
Die moet ik even googelenquote:
ik zie deze reactie nietquote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:11 schreef kree het volgende:
@:debraad denk jij vindt jet leuk ff met zoom app want kunnen ook meerdere in. Live spelen gaat niet lukken natuurlijk maar je kunt me wel wat tips geven Het werkt namelijk soort van om iig elkaar ook te zien.
Ik dacht dat het aan mij lag?quote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:12 schreef Superbadeendje het volgende:
Of ze komen zo op de wereld.
[ afbeelding ]
hallo ik weet niet wat hier staatquote:
❤️ Niet altijd dusquote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:12 schreef Superbadeendje het volgende:
Of ze komen zo op de wereld.
[ afbeelding ]
Ja kunnen we wel keertje doen. Kom je naar m'n stream?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:11 schreef kree het volgende:
@:debraad denk jij vindt jet leuk ff met zoom app want kunnen ook meerdere in. Live spelen gaat niet lukken natuurlijk maar je kunt me wel wat tips geven Het werkt namelijk soort van om iig elkaar ook te zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |