Ik laat je niet vallen, maar verkeren zit er voor nu niet inquote:
Okquote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:53 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik laat je niet vallen, maar verkeren zit er voor nu niet in
Kijk maar uit straks gaat er iemand compleet uit zijn plaatquote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:53 schreef dud0r het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zet hier even een slotje op tot iedereen weer normaal kan doen
Mischien over 5 min. nog eens vragen.quote:
Is natuurlijk wel toetsen ervaring die slag lukt me wel Dat is het minste probleem hahaha Die andere hand wat meer. Vooral dat je zeg maar niet andere snaren raakt die je aan wil slaan is lastig voor mijquote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:51 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Wel prima gedaan al man. Slagje heb je al aardig, mag wel iets strakker, maar voor hoe lang je speelt echt dikke prima.
Alleen die lead die er tussendoor kwam op 't laatst was een compleet andere toonsoort, zonde.
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:53 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Bombardement in Aleppo is er niks bij.
Oh godquote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:54 schreef madam-april het volgende:
[..]
Kijk maar uit straks gaat er iemand compleet uit zijn plaat
En dan wil ik wel eens verkerenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mischien over 5 min. nog eens vragen.
Nee ik moet het maar voor altijd opgeven met Mrslove denk ikquote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mischien over 5 min. nog eens vragen.
Kwestie van wennen en heeeel veel oefenen!quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:54 schreef kree het volgende:
[..]
Is natuurlijk wel toetsen ervaring die slag lukt me wel Dat is het minste probleem hahaha Die andere hand wat meer. Vooral dat je zeg maar niet andere snaren raakt die je aan wil slaan is lastig voor mij
Ahumquote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:54 schreef K.Indertent het volgende:
Stil aan de overkant andere kant dit dat zus zo. Wat een loser.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |