Ik zet er niet zoveel, alleen bij dit soort users.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:48 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zoveel tr's geloof ik niks van
Nouja daarom... zo dacht ik ook.quote:
Is je al vergeven vriend. Mensen maken fouten toch?!quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:50 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ja sorry, dat ik dit eerder aan jou heb gevraagd dan aan aloa. De volgende keer zal ik eerst aan aloa vragen of jullie elkaar kunnen negeren.
Net mijn twee kleuters die ruziën over het eerste onder de douche mag.
Het is hier goed grauwquote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:50 schreef Mrsloveable het volgende:
Jezus gaat weer lekker hier, is er storm op komst
Volle maan ?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:50 schreef Mrsloveable het volgende:
Jezus gaat weer lekker hier, is er storm op komst
LOLquote:
En ik ook.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:51 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Is je al vergeven vriend. Mensen maken fouten toch?!
Sexy. Ben je ook zo tof IRL?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:50 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik zet er niet zoveel, alleen bij dit soort users.
Kom maar.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:50 schreef Ferrous het volgende:
Wie wil er vechtuuuhh, lust jullie allemaal
Je zou het bijna denken..quote:
Wel prima gedaan al man. Slagje heb je al aardig, mag wel iets strakker, maar voor hoe lang je speelt echt dikke prima.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:51 schreef kree het volgende:
[..]
Nouja daarom... zo dacht ik ook.
Jhee maar twee gitaar akkoordjes geklopt he en nog eentje maar die is er buiten de edit gevallen. Mijn account is ook al op qua data voor de maand voor streaming. Moet ff betere site weten. Mss gewoon youtube maar voor de fok liedjes. Want geen zin en geld om voor soundcloud te dokken
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 15:54 schreef Paul het volgende:
@:mrsloveable ik snap niet waarom ik een gedicht voor je moest maken als je me zo hard laat vallenik voel me misbruikt
Beetje bahquote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:50 schreef madam-april het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze ongesteld
Ik wel ja.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:51 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Sexy. Ben je ook zo tof IRL?
Zekers!!quote:
Je weet braad ik had nog een opzettje he die nog niet ingezongen isquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |