Je mag natuurlijk ff in de hoed kijken vriend. Geen probleem.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:55 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik blijf het natuurlijk niet vriendelijk vragen....
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:55 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Je moet geen slotjes bij de Action kopen werd je toch gezegd!!!?!?!?!?!?!!?
Zeg... sinds wanneer ben jij bi? Ik doe niet aan delenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:54 schreef DeBraad het volgende:
[..]
*Coronaproofknuffel geeft aan Paul*
Je bent overduidelijk nog niets gewendquote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:53 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Bombardement in Aleppo is er niks bij.
Oh. Ik dacht dat zo'n vintage slot wel mooi zou staanquote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:55 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hij is roestig denk ik, dus je slotje werkt niet goed
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:56 schreef DJMO het volgende:
[..]
Zeg... sinds wanneer ben jij bi? Ik doe niet aan delen
Maar ik geef alleen een knuffelquote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:56 schreef DJMO het volgende:
[..]
Zeg... sinds wanneer ben jij bi? Ik doe niet aan delen
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:56 schreef DeBraad het volgende:
En van je hela hela hela ho lala BAN, hela hela hela ho lala BAN![]()
![]()
Ik ga no way door de rode zeequote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:56 schreef Jippie het volgende:
[..]
Je bent overduidelijk nog niets gewend
Ja maar voor hier werkt dat nietquote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oh. Ik dacht dat zo'n vintage slot wel mooi zou staan
Wil je een ban?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:56 schreef DeBraad het volgende:
En van je hela hela hela ho lala BAN, hela hela hela ho lala BAN![]()
![]()
Smakelijk!!quote:
Hey dit rijmtquote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:57 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik ga no way door de rode zee
Waarom niet? Lekker soppen is datquote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:57 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig een spiraaltje dus heb daar geen last vanquote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:57 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:58 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Waarom niet? Lekker soppen is dat
Wat begrijp je niet aan: ik doe niet aan delen?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:56 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Maar ik geef alleen een knuffel![]()
Ik ben zo hetero als maar zijn kan
Blijkbaar wél aan breukenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:58 schreef DJMO het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan: ik doe niet aan delen?
Dit kan ik dan wel weer bevestigenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:58 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Nee zeker niet=Ben over het algemeen wel lief
Scheelt een hoop ellende.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:58 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig een spiraaltje dus heb daar geen last van
Jij knuffelt een andere man, ik nietquote:
Ontbijt? Het is avondquote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:59 schreef K.Indertent het volgende:
Nou het ontbijt viel tegen dames. Hoopte wel een beetje pit te zien, maar het is kansloos huilen en gecalimero. Nja leuk geprobeerd superworm
Nee jij wilde er meteen mee naar bedquote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:59 schreef DJMO het volgende:
[..]
Jij knuffelt een andere man, ik niet
Klopt ook maar het slagje iig de basis valt wel mee. Het is beetje wat ik zeg maar al 10 jaar doe zonder bassist in een band spelen en dan alle basnoten pakken. Dat is zelfde ritme min of meer. De trick gaat hem meer worden met akkoorden Maar toch moet zeggen het valt niet mee hoor. Maar kom er wel akkoord voor akkoord. Melodielijntjes zijn beetje optinoeel, Want ga ervan uit die worden gezongenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:54 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Kwestie van wennen en heeeel veel oefenen!
Als je de hele dag slaapt kan dit je ontbijt zijnquote:
Dat dusquote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als je de hele dag slaapt kan dit je ontbijt zijn
Ja hey zeg: ik ben crewlid. Dat kun je een beetje vergelijken met agent zijn: altijd waakzaam en dienstbaar zijn...quote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:00 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Nee jij wilde er meteen mee naar bed
Mijn eerste ookquote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:02 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ja alleen ben ik wel zwanger geraakt met dat ding
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:02 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja hey zeg: ik ben crewlid. Dat kun je een beetje vergelijken met agent zijn: altijd waakzaam en dienstbaar zijn...
Ik wil best mijn gummiknuppel tevoorschijn halen hoorquote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:02 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja hey zeg: ik ben crewlid. Dat kun je een beetje vergelijken met agent zijn: altijd waakzaam en dienstbaar zijn...
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:03 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ik wil best mijn gummiknuppel tevoorschijn halen hoor
Uiteraard. Hotel California is een grote kwintencirkelquote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:03 schreef kree het volgende:
Nog steeds begoinner tot en met. Maar ik kom er wel als ik doorzet Ff de basis akkooreden leren iig eerst
Kwinten cirkel he je kent hem vast wel
Maar je hebt er wat moois voor terug.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:02 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ja alleen ben ik wel zwanger geraakt met dat ding
Een ongewenst Jippiequote:
Dat is waarquote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:04 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Maar je hebt er wat moois voor terug.
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:04 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Maar je hebt er wat moois voor terug.
Mijn eerste kwam door de pil heen, mijn tweede was de eerste ronde raak en de derde kwam door mijn spiraaltje heen.. we zijn een beetje vruchtbaarquote:
Op naar de 4equote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:06 schreef madam-april het volgende:
[..]
Mijn eerste kwam door de pil heen, mijn tweede was de eerste ronde raak en de derde kwam door mijn spiraaltje heen.. we zijn een beetje vruchtbaar
Ja kloptquote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:05 schreef Jippie het volgende:
[..]
Totaal niet, maar die blijdschap zal je ook onbekend zijn
Ongelooflijk, zeker super vruchtbaarquote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:06 schreef madam-april het volgende:
[..]
Mijn eerste kwam door de pil heen, mijn tweede was de eerste ronde raak en de derde kwam door mijn spiraaltje heen.. we zijn een beetje vruchtbaar
In combi met superzaadquote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:06 schreef madam-april het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:06 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Ongelooflijk, zeker super vruchtbaar
Of stiekem stoppenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:06 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Is vast de leeftijdquote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:07 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Dit komt er echt super droog uit.
bam bam bamquote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:06 schreef madam-april het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:07 schreef madam-april het volgende:
[..]
Neem nog een slokje![]()
[ afbeelding ]
Heb ik ook last vanquote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:08 schreef Maanvis het volgende:
ik zie de posts van kree niet meer. weet iemand wat er aan de hand is?
Ik welquote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:08 schreef Maanvis het volgende:
ik zie de posts van kree niet meer. weet iemand wat er aan de hand is?
TMIquote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:08 schreef Jippie het volgende:
[..]
Stoppen met spiraal, en dat die er dan met de moederkoek uitkomt
Hahaha voorlopig hoop ik toch nog even nietquote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:06 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Haha ja zoiets iddquote:
Stoppen met een spiraaltje? Hoe dan precies?quote:
Jipquote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:08 schreef Jippie het volgende:
[..]
Stoppen met spiraal, en dat die er dan met de moederkoek uitkomt
quote:
Fijn dat ik niet de kreenige benquote:
Soort van kurkentrekkerquote:
Die moet ik even googelenquote:
ik zie deze reactie nietquote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:11 schreef kree het volgende:
@:debraad denk jij vindt jet leuk ff met zoom app want kunnen ook meerdere in. Live spelen gaat niet lukken natuurlijk maar je kunt me wel wat tips geven Het werkt namelijk soort van om iig elkaar ook te zien.
Ik dacht dat het aan mij lag?quote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:12 schreef Superbadeendje het volgende:
Of ze komen zo op de wereld.
[ afbeelding ]
hallo ik weet niet wat hier staatquote:
❤️ Niet altijd dusquote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:12 schreef Superbadeendje het volgende:
Of ze komen zo op de wereld.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |