abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 15 oktober 2020 @ 19:10:45 #101
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_195660537
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 16:51 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Ze brengen gewoon te veel gekleurd-juich-links nieuws!
Nee, JIJ wilt dat zien in het NOS-nieuws en daarom denk je dat ze zulk nieuws brengen...
pi_195660543
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 19:07 schreef Megumi het volgende:

[..]

Objectief denken is zelfs neurologisch onmogelijk dat is ook niet zo een punt van discussie.
Ik denk niet dat het in deze discussie nodig is om dat zo zwart-wit te zien.
  donderdag 15 oktober 2020 @ 19:11:26 #103
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_195660550
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 19:06 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Dat is inderdaad het andere uiterste. Dat ze staatspropaganda verspreiden :') of dat er een of ander complot achter zit. De NOS is gekleurd en niet heel objectief maar meer dan dat is het ook niet.
De NOS geeft over het algemeen wel ongeveer een juist beeld van het nieuws. Maar mensen maken fouten en zullen niet objectief zijn. Bij de RT heb ik daar gelukkig geen twijfels over wat voor nieuws die brengen en mag dat samen met de CCTV derhalve ook graag kijken. :P
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_195660597
quote:
4s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 19:10 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Intimidatie is nooit goed te keuren.

Behalve, natuurlijk, als je toevallig Wilders heet en "er zelf om vraagt".
Wie keurt intimidatie richting Wilders dan goed?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Forum Admin donderdag 15 oktober 2020 @ 19:15:27 #105
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_195660623
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 19:11 schreef Megumi het volgende:

[..]

De NOS geeft over het algemeen wel ongeveer een juist beeld van het nieuws. Maar mensen maken fouten en zullen niet objectief zijn. Bij de RT heb ik daar gelukkig geen twijfels over wat voor nieuws die brengen en mag dat samen met de CCTV derhalve ook graag kijken. :P
True. RT is een prima voorbeeld van daadwerkelijke staatspropaganda :D
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  donderdag 15 oktober 2020 @ 19:15:30 #106
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_195660625
quote:
4s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 19:10 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Intimidatie is nooit goed te keuren.

Behalve, natuurlijk, als je toevallig Wilders heet en "er zelf om vraagt".
Ook dan niet natuurlijk. Wat je ook van Wilders denk te vinden het is verschrikkelijk dat die man niet vrij kan leven. En bewaakt moet worden. En dat dit ook al jounalisten overkomt. Denk daarbij aan de telegraaf bijvoorbeeld.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  donderdag 15 oktober 2020 @ 19:17:50 #107
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_195660670
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 19:15 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

True. RT is een prima voorbeeld van daadwerkelijke staatspropaganda :D
Ik kijk het meer in een soort van kader ken je vijand. ;)
pi_195660755
quote:
10s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 19:10 schreef gniffie het volgende:

[..]

Heb je dit filmpje ook überhaupt afgekeken :D Journalist stelt een vraag, Putin begint onzin uit te kramen en de journalist mag vervolgens zijn bek niet meer opentrekken en vervolgens loopt Putin weg.
Whooosh!!!

Ik zal je helpen:

NOS doet het voorkomen of Putin de journalist helemaal negeert en doorloopt. De realiteit is dat Putin niet doorloopt maar blijft staan om rustig vragen te beantwoorden.

Dat is beeldmanipulatie. Snap je dat?

Ik post deze video niet omdat ik Putin wil verdedigen.
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
  donderdag 15 oktober 2020 @ 19:24:39 #109
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_195660803
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 19:22 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Whooosh!!!

Ik zal je helpen:

NOS doet het voorkomen of Putin de journalist helemaal negeert en doorloopt. De realiteit is dat Putin niet doorloopt maar blijft staan om rustig vragen te beantwoorden.

Als jij mij een vraag stelt over het bijvoorbeeld het weer en ik ga vervolgens verkondigen hoe ik zo meteen de plee vol ga schijten, negeer ik je toch zo goed als.
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
  donderdag 15 oktober 2020 @ 19:24:46 #110
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_195660805
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 19:22 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Whooosh!!!

Ik zal je helpen:

Ok duidelijk. Maar bij vragen stellen richting een politicus zet ik mijn brein al op code oranje als voorzorg. :P Want een politicus die onder normale omstandigheden vragen eerlijk en objectief beantwoord? Moet nog geboren worden. :P Is mijn mening.
pi_195660848
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 19:02 schreef Megumi het volgende:

[..]

Eigenlijk wel vindt ik. :P Maar strategie en de rol van spionage daarin is off topic. Maar kan je een filmpje posten naar de NOS uitzending zonder de RT logo?
Waar zit jij met je gedachten?

Het eerste deel van de video is beeld van de NOS... Zie je het NPO logo rechts bovenin staan? Vervolgens wordt er geswitched naar de studio waar je de nieuwslezer ziet.

Daarna zie je vervolgens beelden van RT die laten zien dat Putin niet doorliep en de journalist niet negeerde, hij bleef juist staan en beantwoordde vragen.
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
  donderdag 15 oktober 2020 @ 19:30:39 #112
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_195660925
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 19:26 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Waar zit jij met je gedachten?

Het eerste deel van de video is beeld van de NOS... Zie je het NPO logo rechts bovenin staan? Vervolgens wordt er geswitched naar de studio waar je de nieuwslezer ziet.

Daarna zie je vervolgens beelden van RT die laten zien dat Putin niet doorliep en de journalist niet negeerde, hij bleef juist staan en beantwoordde vragen.
Vervolgens de beelden van RT. :P Een vrije en betrouwbare omroep? Ik ben een subjectief wezen en heb gezien mijn ervaringen meer vertrouwen in de NOS dan de RT. Zelfs als de NOS inderdaad deze keer zich schuldig gemaakt zou hebben aan beeld manipulatie. Dat mag jij omdat dit natuurlijk een mening is anders vinden. Maar staten met een regime met dictatoriale trekjes hebben bij mij een puntje min.

Vandaar dat ik ook blij ben ondanks deze spannende tijden dat ik een een democratische rechtstaat woon waar we doorgaans vrij over dit soort zaken kunnen tikken. Iets waarvan ik denk dat te vuur en te zwaard verdedig moet worden. Los van ras, geloof en politieke voorkeur. En journalisten zijn een belangrijk onderdeel gebleken van een rechtsstaat. Ook al werken die NOS of de NRC en de Telegraaf. En zo voort. Zonder hun inbreng zouden misstanden juist binnen de overheid vaak onder de tafel blijven! Handen thuis dus!

[ Bericht 6% gewijzigd door Megumi op 15-10-2020 19:48:59 ]
pi_195661570
Een van de dingen die ik dit jaar wat dubieus vond qua verslaggeving en helemaal niets met zwarte piet/islam/Trump/andere gevoelige onderwerpen te maken had, was de berichtgeving omtrent elektrische auto's waarbij het tot tweemaal toe vooral een verholen verkooppraatje van de Volkswagen ID.3 leek te zijn. Pon staat bekend om "handigheidjes" op het gebied van marketing, maar als journalist zou je daar op beducht moeten zijn imo.
  donderdag 15 oktober 2020 @ 20:06:24 #114
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_195661788
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 19:58 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Een van de dingen die ik dit jaar wat dubieus vond qua verslaggeving en helemaal niets met zwarte piet/islam/Trump/andere gevoelige onderwerpen te maken had, was de berichtgeving omtrent elektrische auto's waarbij het tot tweemaal toe vooral een verholen verkooppraatje van de Volkswagen ID.3 leek te zijn. Pon staat bekend om "handigheidjes" op het gebied van marketing, maar als journalist zou je daar op beducht moeten zijn imo.
Vandaar ook als het om wetenschap gaat is het hebben van een kritische instelling en het raadplegen van meerdere bronnen belangrijk. Maar met alle informatie en dergelijke die op je afkomt als mens is het steeds lastiger geworden denk ik om bijvoorbeeld fakenews en dergelijke te filteren. En ook journalisten nemen steeds vaker zaken over die achteraf niet kloppen. Omdat ze vergeten zijn dat bron controle belangrijk is.

Om het grof te stellen elke idioot waaronder ik zelf wellicht kan zaken posten op internet en fok. Maar er zijn best bronnen die al jaren bewezen kritisch en zo onafhankelijk nieuws doorgaans brengen. En tja Facebook en Twitter vallen er in mijn optiek er dus buiten?
pi_195661886

[ Bericht 100% gewijzigd door arvensis op 15-10-2020 20:10:50 ]
Protège moi de mes désirs.
pi_195661928
Want die satellieten op het dak vallen niet op.
  donderdag 15 oktober 2020 @ 20:12:47 #117
65846 Bocaj
47th President.
pi_195661986
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 19:58 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
was de berichtgeving omtrent elektrische auto's waarbij het tot tweemaal toe vooral een verholen verkooppraatje van de Volkswagen ID.3 leek te zijn.
Media verlengstuk regering.
Regering wil dat we meer elektrisch gaan rijden.
Regering vraagt, NOS draait.... (wel weer)
  donderdag 15 oktober 2020 @ 20:15:40 #118
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_195662084
quote:
1s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 20:09 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Sinds dit hele coronagebeuren is een deel van de bevolking echt de weg kwijt.
Dat zou zo een 15% zijn heb ik begrepen. Je kan ook stellen dat de regering niet echt duidelijk is in het nemen van maatregelen en daar een duidelijk doel waar je als bevolking achter kan staan heeft gesteld. Bij rampen is het stellen van een duidelijk doel en het positief resultaat daarvan altijd een belangrijke motivator gebleken door de eeuwen heen denk ik. Iets meer ook op sociale zaken gerichte leden binnen de OMT zou wat schelen denk ik?

Maar Rutte zou ook kunnen zeggen we nemen nu keiharde maatregelen maar dan zijn we er voor de kerst weer vanaf. Maar dan moet je daar ook aan meewerken. En zo niet dan zitten daar zware boetes aan vast en gaan we wellicht ook het leger inzetten om dit te handhaven. Noem maar even wat. Dat is duidelijk. En dan kom je over als een staatsvrouw/man. Vertrouwen op het gezond verstand en een liberale instelling van de burgers werkt in elk geval niet blijkt nu.

[ Bericht 5% gewijzigd door Megumi op 15-10-2020 20:28:21 ]
pi_195662349
quote:
2s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 20:10 schreef Moass het volgende:
Want die satellieten op het dak vallen niet op.
Genoeg mensen die zullen denken dat het de ijscoman is.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  donderdag 15 oktober 2020 @ 20:28:43 #120
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_195662369
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 20:27 schreef Hathor het volgende:

[..]

Genoeg mensen die zullen denken dat het de ijscoman is.
_O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')