Ik woon aan water in die kleurquote:
smerig water dan als het die kleur heeftquote:
Is bij mij nog niet gebeurd.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:00 schreef DeBraad het volgende:
[..]
De kleur van het bloed wat ze bij alle users onder de nagels vandaan haalt
er zit hier een breuklijn waardoor allemaal ijzer naar boven komt. dus vandaar dat het water de kleur van tomatensoep heeftquote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
smerig water dan als het die kleur heeft
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 15:56 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja was zeer gezellig vrijthof was leuk leuke terrassen.. heerlijk gegeten enz mooie dingen gezien vd omgeving
zinkt je huis dan niet zo in die breuklijnquote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
er zit hier een breuklijn waardoor allemaal ijzer naar boven komt. dus vandaar dat het water de kleur van tomatensoep heeft
er mogen geen huizen gebouwd worden op de breuk zelf dus zijn er parkjes en waterquote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
zinkt je huis dan niet zo in die breuklijn
Jaquote:Op donderdag 15 oktober 2020 15:38 schreef DerRabbit het volgende:
Heeft iemand nog een samenvatting van het gebrabbel van @:kree van afgelopen nacht?
haha dat was mooi jaquote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:04 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ja
"Ik haat de kutgrapjes van Homijn, die als speltactiek een nepbericht typt over dat FOK! de hele nacht down gaat."
Hmmm was dat het. Heb ik niet begrepen.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:04 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ja
"Ik haat de kutgrapjes van Homijn, die als speltactiek een nepbericht typt over dat FOK! de hele nacht down gaat."
Als je een usericon met een knipoog neemt dan kom je overal mee weg.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:04 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ja
dt is elke dag op een andere secondequote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:08 schreef Nattekat het volgende:
Ik ga Katbot de opdracht geven om de dt punten te pakken, zodat het speelveld voor iedereen gelijk blijft verder
dat zeg jijquote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:09 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dt is elke dag op een andere seconde
Dat is wat ze willen dat je denktquote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:09 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dt is elke dag op een andere seconde
katbot begint gewoon om 03.40 te spammen tot 03.41quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is wat ze willen dat je denkt
Katbot heeft gewoon de 5 seconden regelquote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
katbot begint gewoon om 03.40 te spammen tot 03.41
LOL. Kan geregeld worden hoorquote:
wel handigquote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Katbot heeft gewoon de 5 seconden regel
Maar hij mag dit account wel lenen, dan is het 2 seconden.
eter te doen dan gisterenquote:
Is toch ook niet leuk?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:14 schreef Maanvis het volgende:
Ik vind het gewoon een beetje mieterig van mezelf, ik heb in 2018 3 maanden lang elk topique op FOK! gescrapet maar heb nooit een postbot gemaakt omdat ik dan ontdekt zou worden
dat is waarquote:
Alleen in theorie.quote:
ik heb er net nog eentje gepaktquote:
LAAT ZIEN DANquote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:17 schreef Dven het volgende:
@:mario390 ik heb een leuken plaatje voor je gevonden
ik heb een sentimentanalyse op posts losgelaten, smileygebruik, man vrouw verhouding per forum/reeks, leeftijd, woonplaats etcquote:
Kermisquote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:17 schreef Dven het volgende:
[kermissound]V-V-V VIERRR OP EEN RIJ, VIER OP EEN RIJ [/kermissound]
PEPEPEPEPEPEEEEWWWWWWWquote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:17 schreef Dven het volgende:
[kermissound]V-V-V VIERRR OP EEN RIJ, VIER OP EEN RIJ [/kermissound]
En wat kwam daar uitquote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:18 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik heb een sentimentanalyse op posts losgelaten, smileygebruik, man vrouw verhouding per forum/reeks, leeftijd, woonplaats etc
kut is dat hequote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:18 schreef Nattekat het volgende:
Soms heb je wel eens van die dagen dat je hoofd gewoon vol zit. Kan gewoon niets voor elkaar krijgen nu.
Boks. Dito.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:18 schreef Nattekat het volgende:
Soms heb je wel eens van die dagen dat je hoofd gewoon vol zit. Kan gewoon niets voor elkaar krijgen nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |