LOL. Kan geregeld worden hoorquote:
wel handigquote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Katbot heeft gewoon de 5 seconden regel
Maar hij mag dit account wel lenen, dan is het 2 seconden.
eter te doen dan gisterenquote:
Is toch ook niet leuk?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:14 schreef Maanvis het volgende:
Ik vind het gewoon een beetje mieterig van mezelf, ik heb in 2018 3 maanden lang elk topique op FOK! gescrapet maar heb nooit een postbot gemaakt omdat ik dan ontdekt zou worden
dat is waarquote:
Alleen in theorie.quote:
ik heb er net nog eentje gepaktquote:
LAAT ZIEN DANquote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:17 schreef Dven het volgende:
@:mario390 ik heb een leuken plaatje voor je gevonden
ik heb een sentimentanalyse op posts losgelaten, smileygebruik, man vrouw verhouding per forum/reeks, leeftijd, woonplaats etcquote:
Kermisquote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:17 schreef Dven het volgende:
[kermissound]V-V-V VIERRR OP EEN RIJ, VIER OP EEN RIJ [/kermissound]
PEPEPEPEPEPEEEEWWWWWWWquote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:17 schreef Dven het volgende:
[kermissound]V-V-V VIERRR OP EEN RIJ, VIER OP EEN RIJ [/kermissound]
En wat kwam daar uitquote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:18 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik heb een sentimentanalyse op posts losgelaten, smileygebruik, man vrouw verhouding per forum/reeks, leeftijd, woonplaats etc
kut is dat hequote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:18 schreef Nattekat het volgende:
Soms heb je wel eens van die dagen dat je hoofd gewoon vol zit. Kan gewoon niets voor elkaar krijgen nu.
Boks. Dito.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:18 schreef Nattekat het volgende:
Soms heb je wel eens van die dagen dat je hoofd gewoon vol zit. Kan gewoon niets voor elkaar krijgen nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |