quote:
Dubbele omeletquote:
hvad idioterquote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:28 schreef Cyan9 het volgende:
Ik speelde vandaag Among Us met wat mensen van m'n vaste game groep, aangevuld met allemaal kennissen van hun. Allemaal Denen, waarvan twee slecht Engels spraken. Elk overleg ging dus in het Deens, en op het laatst werd er nog heel snel even samengevat in het Engels. Dat waren vermoeiende potjes.
Det var sjovt, men det er udmattende at fokusere på et sprog, du ikke forstår i lang tid.quote:
Hold din kæftquote:
inviter dem en gang, så lader vi dem spise grønkålquote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:31 schreef Cyan9 het volgende:
Det var sjovt, men det er udmattende at fokusere på et sprog, du ikke forstår i lang tid.
En omelet fra firmaets kantine lyder derfor som standard ganske grov.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:32 schreef H_T het volgende:
Ik heb al een hele tijd geen echt lekkere omelet meer gegetenWel een paar keer een smakeloze in een bedrijfskantine, maar niet zo'n extreem goed gevulde
Jeg har lyst til grønkål en gang imellem, rigtig dejligt om efteråret.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:33 schreef Momo het volgende:
inviter dem en gang, så lader vi dem spise grønkål
Min visdomstand var lige blevet trukket, så jeg var nødt til at tage højde for madens blødhed. Smag kom på andenpladsen, også fordi jeg kunne smage meget lidt på grund af mundskyl.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:33 schreef Cyan9 het volgende:
En omelet fra firmaets kantine lyder derfor som standard ganske grov.
og du vil gerne have en pølse i digquote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:35 schreef Cyan9 het volgende:
Jeg har lyst til grønkål en gang imellem, rigtig dejligt om efteråret.
Gammel vittighed fra Ab Normal: hvad er ligheden mellem kale og Maxima? Først skal frosten komme over det.quote:
Det stinker.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:35 schreef H_T het volgende:
Min visdomstand var lige blevet trukket, så jeg var nødt til at tage højde for madens blødhed. Smag kom på andenpladsen, også fordi jeg kunne smage meget lidt på grund af mundskyl.
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:37 schreef koffieleuk het volgende:
Nooit gedacht dat ik MOL spoilers ook nog zou missen
SPOILER: MOL SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:37 schreef koffieleuk het volgende:
Nooit gedacht dat ik MOL spoilers ook nog zou missen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |