Huhz wat gaat er gebeuren?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:41 schreef kree het volgende:
Want verzin niet dat er als er dan een mededeling is van rollback duurt langer dat er daarna van alles fout gaat.
Mss ook te verwachten ook wel maar zal de zoveelste keer zijn en lig er niet wakker van ofzo hoor.
Maar feit is wel dat het dan erna fout gaat weer eens of halve shit niet werkt. Kunnen jullie niet een test forum oprichten ofzo waar iedereen alleen user rechten in heeft ook dus over algemeen forum ipv jullie twee voor jullie dat live erop zetten @:danny @:yvonne @ Euh wacht laat ik het in het algemene gewoon doen
Denk niet dat als een klein kind schreeuwen dat iets moet echt gaat werken tbh.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
Terugzetten maakt me niet uit wie heeft lang genoeg geduurd
Terecht ook. Vogelvrij en op de terrorist watch list tot eind sint juttemis.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:42 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Oh shitmn Amerikaanse paspoort wordt afgepakt
Gast? Hoelang zit je nu al op FOK!?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:41 schreef kree het volgende:
Want verzin niet dat er als er dan een mededeling is van rollback duurt langer dat er daarna van alles fout gaat.
Mss ook te verwachten ook wel maar zal de zoveelste keer zijn en lig er niet wakker van ofzo hoor.
Maar feit is wel dat het dan erna fout gaat weer eens of halve shit niet werkt. Kunnen jullie niet een test forum oprichten ofzo waar iedereen alleen user rechten in heeft ook dus over algemeen forum ipv jullie twee voor jullie dat live erop zetten @:danny @:yvonne @ Euh wacht laat ik het in het algemene gewoon doen
Mij is onrecht aangedaan jullie mods moeten je werk doen en die gasten aanpakkenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Denk niet dat als een klein kind schreeuwen dat iets moet gaat werken tbh.
En wie was destijds de dramaqueen? Dezelfde als nu of?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tijdje terug was er een gedichtje uit de OP gehaald. Ook zo'n drama. Ik lag hier in een deuk
Shit. Als dat toch gebeurd, dan kan ik ook gelijk zeggen dat Poetin mn neef is.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:43 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Terecht ook. Vogelvrij en op de terrorist watch list tot eind sint juttemis.
Helemaal mee eens. Ik wil terug naar de stand van voor de reset.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
Terugzetten maakt me niet uit wie heeft lang genoeg geduurd
Nee dat was weer een anderequote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:43 schreef blackmirror het volgende:
[..]
En wie was destijds de dramaqueen? Dezelfde als nu of?
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gast? Hoelang zit je nu al op FOK!?
Je moet onderhand toch wel weten dat het algemeen beleid is dat alle dingen gewoon live op de piekmomenten forum breed word uitgetest
Onrecht?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mij is onrecht aangedaan jullie mods moeten je werk doen en die gasten aanpakken
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:41 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Nieuwelingen worden hartelijk verwelkomt, maar @:madam-april en @:homijn bepalen of je bij de kliek hoort
Alcoholisten beste istenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het spel draait vooral rondom 4 alcoholisten die dit iets te serieus nemen. Waarschijnlijk vanwege gebrek aan andere bezigheden.
Tuurlijk. Nicky Verstappen is er niks bijquote:
Doe ff een goed woordje voor me. Ik zoek toenadering.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:43 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Shit. Als dat toch gebeurd, dan kan ik ook gelijk zeggen dat Poetin mn neef is.
@mario390quote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het spel draait vooral rondom 4 alcoholisten die dit iets te serieus nemen. Waarschijnlijk vanwege gebrek aan andere bezigheden.
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:42 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Ik hoor net dat homijn niet echt is, dus die valt af.
1/4quote:
Ben je dom ofzo heb al tig keer uitgelegd wat voor onrespectvolle streek mij zomaar zonder reden geleverd is.quote:
Koekoekquote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tuurlijk. Nicky Verstappen is er niks bij
Moest stiekem lachenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Iedereen die vannacht na 01:30 uur wegblijft uit ONZ hoort bij de kliekquote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:41 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Nieuwelingen worden hartelijk verwelkomt, maar @:madam-april en @:homijn bepalen of je bij de kliek hoort
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Echt hèquote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gast? Hoelang zit je nu al op FOK!?
Je moet onderhand toch wel weten dat het algemeen beleid is dat alle dingen gewoon live op de piekmomenten forum breed word uitgetest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |