Ik heb geen idee hoe dit spelletje gespeeld moet worden: omvat dat het negeren van nieuwelingen? Daar zijn ze best goed in vind ik.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:37 schreef Amarantha het volgende:
Hoe kun je een spelletje zo serieus nemen? 😞
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik speel alleen met jonge hertjes
Tijdje terug was er een gedichtje uit de OP gehaald. Ook zo'n drama. Ik lag hier in een deukquote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zijn er geen ergere problemen in de wereld dan dit?
Is er eigenlijk bewijs dat jij de echte Homijn bentquote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:38 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ohw, ik dacht altijd dat het een soort spel was. Dat je mensen mag misleiden, net als bij Wie Is De Mol.
OH WAT ERG ZEG! NOU DAT IS ZO ERG DAT JE JE HIER ALS EEN DOORGEDRAAIDE PERSOON MOET GEDRAGEN EN MENSEN MOET UITSCHELDEN ETC.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je snapt er niks van he ze hebben de naam van possetje bij winnaar seizoen 3 en 6 gezet terwijl ik die gewonnen heb snap je me nu of nog steeds niet.
Eens. Een leider met een verzorgd kapsel is vaak ook een goed leiderquote:
Ik weet het niet, post heel af en toe eens mee.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:39 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe dit spelletje gespeeld moet worden: omvat dat het negeren van nieuwelingen? Daar zijn ze best goed in vind ik.
Dat jij het echte dts gevoel niet kent wist ik wel maar doe gewoon je werk en zet het weer goed.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:39 schreef Paul het volgende:
[..]
OH WAT ERG ZEG! NOU DAT IS ZO ERG DAT JE JE HIER ALS EEN DOORGEDRAAIDE PERSOON MOET GEDRAGEN EN MENSEN MOET UITSCHELDEN ETC.
Domme uitspraak. Nu sta je op de radar van de helft van de Amerikaanse inlichtingendiensten.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:40 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Eens. Een leider met een verzorgd kapsel is vaak ook een goed leider
Teringjantjequote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tijdje terug was er een gedichtje uit de OP gehaald. Ook zo'n drama. Ik lag hier in een deuk
Waarom twijfelen mensen ineens aan mijn echtheid.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:39 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Is er eigenlijk bewijs dat jij de echte Homijn bent
Je moet ook gewoon binnen komen met een BENG!! verander iets in de OP en je krijgt heel veel reactiesquote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:39 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe dit spelletje gespeeld moet worden: omvat dat het negeren van nieuwelingen? Daar zijn ze best goed in vind ik.
Nieuwelingen worden hartelijk verwelkomt, maar @madam-april en @Homijn bepalen of je bij de kliek hoortquote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:39 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Het spel draait vooral rondom 4 alcoholisten die dit iets te serieus nemen. Waarschijnlijk vanwege gebrek aan andere bezigheden.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:39 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Agossie wil je weer een zakdoekje? Zitten ze weer achter je aan?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:39 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Lieverd, klik eens op het linkje onder dat nieuwsbericht...quote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:41 schreef kree het volgende:
Want verzin niet dat er als er dan een mededeling is van rollback duurt langer dat er daarna van alles fout gaat.
Mss ook te verachten ook wel maar zal de zoveelste keer zijn en lig er niet wakker van ofzo hoor.
Maar feit is wel dat het dan erna fout gaat weer eens of halve shit niet werkt. Kunnen jullie niet een test forum oprichten ofzo waar iedereen alleen user rechten in heeft ook dus over algemeen forum ipv jullie twee voor jullie dat live erop zetten @:danny @:yvonne @ Euh wacht laat ik het in het algemene gewoon doen
Oh shitquote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:40 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Domme uitspraak. Nu sta je op de radar van de helft van de Amerikaanse inlichtingendiensten.
Ja ok okquote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:41 schreef Homijn het volgende:
[..]
Waarom twijfelen mensen ineens aan mijn echtheid.![]()
Er is maar één Homijn. Klaar nu.
Ik hoor net dat homijn niet echt is, dus die valt af.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:41 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Nieuwelingen worden hartelijk verwelkomt, maar @:madam-april en @:homijn bepalen of je bij de kliek hoort
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |