Waar heb jij last van? Alleen omdat de OP niet klopt ga je mensen uitschelden en vragen waar ze wonen? Je spoort echt niet.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb niet keihard me best gedaan en gestreden als een krijger zodat nu in 2020 debielen als Mikeytt en Possetje dat zomaar kunnen veranderen zoveel onrespect heb ik niet verdiend.
Ik gedraag me voorbeeldig het laatste halfjaar hier en dan gaan twee van die nobodies dat soort dingen doen? Niks ervan pik dat niet:
Damnquote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
dat zou meest onterechte ban ooit zijn ik ga niet ergens drie jaar geleden me hele ritme omgooien zodat een of andere debiel dat kan veranderen.
Op al gefixed is die mikey debiel aangesproken?quote:
Jij snapt er niks van gast gaat om respect hier.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:35 schreef Paul het volgende:
[..]
Waar heb jij last van? Alleen omdat de OP niet klopt ga je mensen uitschelden en vragen waar ze wonen? Je spoort echt niet.
Omdat er op 1 post van jou niet gereageerd is?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:34 schreef blackmirror het volgende:
Wel een behoorlijke kliek hier die echt ook alleen maar op elkaar reageren. De tering zeg...
Deze is wel de moeite waard om even te lezen waar hij op reageertquote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ah oké, dan kan ik er gewoon overheen lezen
Ga jij eerst maar even normaal doen. Blijkbaar klopt er iets niet in de OP, lekker belangrijk zeg. OP's kunnen altijd weer goed gezet worden in een volgend topicquote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Op al gefixed is die mikey debiel aangesproken?
Ik heb de link even opgeslagen op mijn phone, kan ik dat morgen in de bus lezenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:36 schreef madam-april het volgende:
[..]
Omdat er op 1 post van jou niet gereageerd is?
[..]
Deze is wel de moeite waard om even te lezen waar hij op reageert
Sowieso de verzorgingsstaatquote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:36 schreef K.Indertent het volgende:
Deze TT is bedacht door iemand die de verzorgingsstaat maar voor losers vindt. Dat zie je direct.
Te triestquote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:37 schreef Amarantha het volgende:
Hoe kun je een spelletje zo serieus nemen? 😞
Yeah sure, moet ik een soort kree worden? In het luchtledige praten terwijl tig mensen rondom mij met elkaar kwekken en doen alsof ik er niet ben? Nah, ik ga wel ergens anders zittenquote:
Ohw, ik dacht altijd dat het een soort spel was. Dat je mensen mag misleiden, net als bij Wie Is De Mol.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
DTS is geen spel, DTS is leven!
Ik reageer altijd op @kreequote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:37 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Yeah sure, moet ik een soort kree worden? In het luchtledige praten terwijl tig mensen rondom mij met elkaar kwekken en doen alsof ik er niet ben? Nah, ik ga wel ergens anders zitten
Je snapt er niks van he ze hebben de naam van possetje bij winnaar seizoen 3 en 6 gezet terwijl ik die gewonnen heb snap je me nu of nog steeds niet.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:36 schreef Paul het volgende:
[..]
Ga jij eerst maar even normaal doen. Blijkbaar klopt er iets niet in de OP, lekker belangrijk zeg. OP's kunnen altijd weer goed gezet worden in een volgend topic
Ik reageer toch op je.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:37 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Yeah sure, moet ik een soort kree worden? In het luchtledige praten terwijl tig mensen rondom mij met elkaar kwekken en doen alsof ik er niet ben? Nah, ik ga wel ergens anders zitten
Sensations enige goede chipsquote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:37 schreef kree het volgende:
Nou ik trek nog een zakje chips open even
Hey hokjesdenker. Zit je lekker in je hokje te wijzen naar andere hokjes ja? Goed zo vriendje, hier heb je een ballon.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:37 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Sowieso de verzorgingsstaat
Mensen die alles maar door de overheid geregeld willen zien worden....
Zijn er geen ergere problemen in de wereld dan dit?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je snapt er niks van he ze hebben de naam van possetje bij winnaar seizoen 3 en 6 gezet terwijl ik die gewonnen heb snap je me nu of nog steeds niet.
Ik speel alleen met jonge hertjesquote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:38 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ohw, ik dacht altijd dat het een soort spel was. Dat je mensen mag misleiden, net als bij Wie Is De Mol.
Zet het nou maar terugquote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zijn er geen ergere problemen in de wereld dan dit?
Hokjesdenken beste denkenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:38 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Hey hokjesdenker. Zit je lekker in je hokje te wijzen naar andere hokjes ja? Goed zo vriendje, hier heb je een ballon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |