superbadentequote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:24 schreef mario390 het volgende:
[..]
kijk dit zo grappig
https://twitter.com/gfvipmaltafans/status/1316367730480644096
Nouja opzich niet erg toch? Dan lossen ze wat op enzo wss weer.quote:
Jij hebt het net extra verkloot dus zet je het ook maar terugquote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:25 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
De volgende TS heeft daar vast zin in
Terugzetten nu respectloze idioot.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:25 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
De volgende TS heeft daar vast zin inquote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jij hebt het net extra verkloot dus zet je het ook maar terug
Nu jij hebt het ook erger gemaakt.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:26 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Het is wel belangrijk dat alle users zich eraan houden en uiterlijk om 01:30 uur uitloggen.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:26 schreef kree het volgende:
[..]
Nouja opzich niet erg toch? Dan lossen ze wat op enzo wss weer.
Maakt mij niet zoveel uit. Maar hoop wel dat het wat van nut heeft dan.
Haha tja naja laat ik maar niet zo zeggen wat ik nu aan het denken ben........
hahahahahahahaquote:
De volgende TS heeft daar vast zin inquote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nu jij hebt het ook erger gemaakt.
Niks eerst aanpassenquote:
Aanpassen nu kanker mongoolquote:
Nee jij gaat dat nu doenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:29 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Eerst aanpassenquote:
Doe eens lief.quote:
Hahaha nou als @Danny het zegt ga ik ervan uit dat het nodig is. Dus best.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:28 schreef Homijn het volgende:
[..]
Het is wel belangrijk dat alle users zich eraan houden en uiterlijk om 01:30 uur uitloggen.
Gemeen he?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:31 schreef madam-april het volgende:
[..]
Jij bolkt mij al de hele avond
https://www.mister-auto.nl/bolk/ ?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:31 schreef madam-april het volgende:
[..]
Jij bolkt mij al de hele avond
Kijk wat hij gedaan heeftquote:
Heb ik iets gemist of is dit weer een kree dingetje?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:31 schreef kree het volgende:
[..]
Hahaha nou als @:danny het zegt ga ik ervan uit dat het nodig is. Dus best.
Maar ok euh moet ik het nog uitleggen...... waarom ik nu denk van euhhhhh
We gaan weer wat veranderen op fok, wat best is wmb hoor. En dan morgen alle bugs weer uitvinden?
Ik dien een motie in tegen de admins van fok. Wat gaan jullie veranderen?
Voor de oppositie morgen er weer tegen in moet gaan en zeggen wat jullie fout deden? Omdat er bugs inzitten
Het lijkt heel erg op de regering wel![]()
Kijk nou hoe jij reageert man. Alsof hij je laatste cent heeft gejat en je moeder heeft gegijzeld.quote:
Kree dingetjequote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist of is dit weer een kree dingetje?
In comateuze toestand op de bank liggenquote:
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:32 schreef madam-april het volgende:
[..]
Jahoe durf je! Jij mag niet meer in het midden!
Ah oké, dan kan ik er gewoon overheen lezenquote:
Dit is toch een spel, of niet?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Voel me wel stuk frisserquote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In comateuze toestand op de bank liggen
Nah nee maar het is beetje sarcatisch mbt politiek debat enzo natuurlijk. Ik heb niks kwaads met @Danny Alleen het is wel vaker geweest bij een update dat het alleen daarna meer fout gingquote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon blijven postenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:34 schreef blackmirror het volgende:
Wel een behoorlijke kliek hier die echt ook alleen maar op elkaar reageren. De tering zeg...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |