Wat is gepofte kaas? Oprechte vraag.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:47 schreef Mikeytt het volgende:
Heb ik ooit gezegd dat gepofte kaas echt goddelijk voer is?
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:48 schreef Amarantha het volgende:
Maar nogmaals ik ben hier geen mod. @:Paul wel. 😇
Nouja zegquote:
Lebensraum!!quote:
Hou op met je gezeur, ik ga die OP al helemaal niet meer aanpassen met je kinderlijke/debiele gedragquote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je moet mikeytt en possetje tren ik ben slachtoffer in deze
Ja nou ik weet niet ik zie vooral jou nogal rampagen.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je moet mikeytt en possetje tren ik ben slachtoffer in deze
op de pof gekocht ... gratis zeg maarquote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:49 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Wat is gepofte kaas? Oprechte vraag.
Ik ga vast naar de hel omdat ik hierom even moest lachen.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tuurlijk. Nicky Verstappen is er niks bij
Ja nieuwelingen hier hartelijk verwelkomd? Denk je echt.....quote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:41 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Nieuwelingen worden hartelijk verwelkomt, maar @:madam-april en @:homijn bepalen of je bij de kliek hoort
Ja ik ook 😢quote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:50 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Ik ga vast naar de hel omdat ik hierom even moest lachen.
Goeie order dit.quote:
Kaas wat gepoft isquote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:49 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Wat is gepofte kaas? Oprechte vraag.
Daar ben ik uitzonderlijk goed in.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:50 schreef chufi het volgende:
[..]
op de pof gekocht ... gratis zeg maar
Ik ga geen truckjes uithalen over een nieuwsbericht als gemeld. Dan moet je het niet posten.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:42 schreef Homijn het volgende:
[..]
Lieverd, klik eens op het linkje onder dat nieuwsbericht...
De 1ste was door possetje en de 2de door mikeyttquote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je snapt er niks van he ze hebben de naam van possetje bij winnaar seizoen 3 en 6 gezet terwijl ik die gewonnen heb snap je me nu of nog steeds niet.
Humor kent geen grenzen vriendquote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:50 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Ik ga vast naar de hel omdat ik hierom even moest lachen.
Niet gelezen, maar zal vast zinnig zijnquote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:50 schreef kree het volgende:
[..]
Ja nieuwelingen hier hartelijk verwelkomd? Denk je echt.....
Lol meestal meer alsof je zeg maar in een cel opgesloten gaat worden a locked up abroad enzo is dat. Ik zie dat niet altijd gebeuren hoor en ben er ook onwijs tegen. Kijk als het iemand is die er nu al heel lang is. Maar heb toch vaak zat gezien dat dat helemaal niet zo ok gaat als je nu aan het zeggen bent. Sterker nog en was er snel gelukkig wat weggemod en geen idee meer wie het waren nu helaas. En jullie niet zozeer hier. Maar zeker wel dat iemand na 1 post al weggepest werd door zeik reacties. En heb het gezien. Volgende keer als ik het zie maak ik eer screenshots van gewoon.
Was jullie handen in onschuld dan, en bedoel ik niet iedereen maar zeker dat dat is gedaan. Bij bekende user kun je dat nog doen, zoals mij want geef er toch geen fuck om. Maar leuk als je nieuw binnenkomt he???? Ik zou pleite zijn als ik toch al geen hart door steen had door alle ellende die nog 10x erger was.
Snap ook niet als er iemand nieuws is he, En zegt wat over zichzelf denk je dat het slim is om die dan gelijk al in een hoek te drijven? Denk niet he en irriteer me daar elke keer weer over/ Doe dat maar na een maand na wat praten dan mag het van mij wel.anny
vonne :Murph
Denk je dat dat leuk is?? Je mist hierdoor users denk ik. Maarja niet schuld van jullie he. Die retards hier moeten maar is beetje normaal doen als er iemand nieuw bij komt.
Weet ikquote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:52 schreef devzero het volgende:
[..]
De 1ste was door possetje en de 2de door mikeytt
quote:
Staat het al een tijdjequote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Als @:paul er niets aan wil doen, post dan even in ONZ FB
Oke dit vind ik dan wel weer leukquote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:52 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Niet gelezen, maar zal vast zinnig zijn
Deed ie al, zo kwam ik hier.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik probeer 80 kilo te blijven, dus moet veel etenquote:
Misschien maar eens proberenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:53 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Deze week voor maar een euro bij de Appie.
De cheddar variant is minder, maar gepofte Gouda is echt heerlijk
Ik verander zovaak TT en OP maar op deze manier met schelden en mij commanderen ga ik niets veranderen. Hij mag het zelf veranderen in een toekomstig topic hierquote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Zeker weten geen 180? Ik zit nog onder de 80 denk ik zelfs 🙈quote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:54 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik probeer 80 kilo te blijven, dus moet veel eten
dat gaa ik met fok-it makenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:50 schreef chufi het volgende:
[..]
op de pof gekocht ... gratis zeg maar
Jij snapt de ernst van de situatie niet omdat je dts niet snapt dat mag maar het gaat nu niet om jouw ego doe gewoon je werk.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:55 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik verander zovaak TT en OP maar op deze manier met schelden en mij commanderen ga ik niets veranderen. Hij mag het zelf veranderen in een toekomstig topic hier
Gelukkig nietquote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:55 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Zeker weten geen 180? Ik zit nog onder de 80 denk ik zelfs 🙈
Ik zou morgenvroeg je gedachten even opnieuw ordenen, het goed uit tikken in een word document en het daarna nog een keer proberen, want dit soort teksten lezen voor geen meterquote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:50 schreef kree het volgende:
[..]
Ja nieuwelingen hier hartelijk verwelkomd? Denk je echt.....
Lol meestal meer alsof je zeg maar in een cel opgesloten gaat worden a locked up abroad enzo is dat. Ik zie dat niet altijd gebeuren hoor en ben er ook onwijs tegen. Kijk als het iemand is die er nu al heel lang is. Maar heb toch vaak zat gezien dat dat helemaal niet zo ok gaat als je nu aan het zeggen bent. Sterker nog en was er snel gelukkig wat weggemod en geen idee meer wie het waren nu helaas. En jullie niet zozeer hier. Maar zeker wel dat iemand na 1 post al weggepest werd door zeik reacties. En heb het gezien. Volgende keer als ik het zie maak ik eer screenshots van gewoon.
Was jullie handen in onschuld dan, en bedoel ik niet iedereen maar zeker dat dat is gedaan. Bij bekende user kun je dat nog doen, zoals mij want geef er toch geen fuck om. Maar leuk als je nieuw binnenkomt he???? Ik zou pleite zijn als ik toch al geen hart door steen had door alle ellende die nog 10x erger was.
Snap ook niet als er iemand nieuws is he, En zegt wat over zichzelf denk je dat het slim is om die dan gelijk al in een hoek te drijven? Denk niet he en irriteer me daar elke keer weer over/ Doe dat maar na een maand na wat praten dan mag het van mij wel.anny
vonne :Murph
Denk je dat dat leuk is?? Je mist hierdoor users denk ik. Maarja niet schuld van jullie he. Die retards hier moeten maar is beetje normaal doen als er iemand nieuw bij komt.
Beter te dik in de kist dan een feestje gemist.quote:
Hoelang hoelang. Goeie vraag, denk jaar of 20+ wel al en nog steeds heb ik er moeite mee als mensen die nieuw zijn en met iets raars komen gelijk helemaal de hoek in gedreven worden. Je kunt ff eerst vragen toch ook gewoon? Ipv na eerste regel gelijk al een persoonlijke reactie te geven.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gast? Hoelang zit je nu al op FOK!?
Je moet onderhand toch wel weten dat het algemeen beleid is dat alle dingen gewoon live op de piekmomenten forum breed word uitgetest
Als ik jouw ooit tegenkom ben je voor mij sla ik je totaal los achterlijke idiootquote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:57 schreef Mikeytt het volgende:
Maar even TT discussie. Is romantiek voor de hetero's?
Romantiek is voor de dromersquote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:57 schreef Mikeytt het volgende:
Maar even TT discussie. Is romantiek voor de hetero's?
Is dat inclusief mannelijke dromers? Lijkt me nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |