Let it gooooquote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ben je dom ofzo heb al tig keer uitgelegd wat voor onrespectvolle streek mij zomaar zonder reden geleverd is.
Ja maar wat gaat er 1,30 geneuren?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:46 schreef Homijn het volgende:
[..]
Iedereen die vannacht na 01:30 uur wegblijft uit ONZ hoort bij de kliek
Sow dan viel ONW tegen deze week ofzo?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ben je dom ofzo heb al tig keer uitgelegd wat voor onrespectvolle streek mij zomaar zonder reden geleverd is.
Maar ook echtquote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:46 schreef madam-april het volgende:
[..]
Echt hètestomgeving hebben ze hier nog nooit van gehoord
Ik geef jou de schuld van dat ik nu iets ga bestellenquote:
Niks, het was maar gewoon een speltactiekquote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:46 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ja maar wat gaat er 1,30 geneuren?
TR geplaatst. Sorry maat dit kan gewoon niet.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Tief op met je let it go.
Ik heb keihard gewerkt om daar te mogen staan dan moet niet een of andere kankerdebiel zonder respect voor anderen mijn naam daar zomaar weghalen.
quote:
Keihard gewerkt.. Kom op het is een internet spelletje.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Tief op met je let it go.
Ik heb keihard gewerkt om daar te mogen staan dan moet niet een of andere kankerdebiel zonder respect voor anderen mijn naam daar zomaar weghalen.
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:48 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik geef jou de schuld van dat ik nu iets ga bestellen
Je moet mikeytt en possetje tren ik ben slachtoffer in dezequote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:48 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
TR geplaatst. Sorry maat dit kan gewoon niet.
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:48 schreef Homijn het volgende:
[..]
Niks, het was maar gewoon een speltactiek![]()
ONZ / [ronde 35] Het dodetopicspel #8131 Romantiek is voor heteros
Maar nu is kree boze berichtjes naar Danny aan het typen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |