SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Goede avond.quote:
Om één of andere reden vind ik het minder.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:34 schreef DJ11 het volgende:
Een nummer dat pas na het overlijden van Freddie Mercury werd uitgebracht, maar ik vind het tot hun betere werk behoren:Queen - Let Me Live
This is my lifequote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:34 schreef DJ11 het volgende:
Een nummer dat pas na het overlijden van Freddie Mercury werd uitgebracht, maar ik vind het tot hun betere werk behoren:Queen - Let Me Live
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
This is my life
And I don't give a damn for lost emotions
I've such a lot of love I've got to give
Let me live
Let me live
Nu dus even ontspannen.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:36 schreef just me het volgende:
Gisterenmiddag waren de kabouters met hun mama hier om 16.00 uur en ze zijn net vertrokken.
Vandaag met de kleintjes en hun opa o.a. naar Blijdorp geweest, was vermoeiend maar fijn
Gisterenochtend inderdaad gewonnen, vanavond even luieren en morgen ook !quote:
Dat kan toch maar 1 team zijn?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:37 schreef MadMaster het volgende:
Ow, honkbalseizoen is ten einde.
Ze gaan nu bekijken wie ze als kampioen moeten benoemen...![]()
Daar moest je dan ook voor reserveren? Met een tijdslot?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:36 schreef just me het volgende:
Gisterenmiddag waren de kabouters met hun mama hier om 16.00 uur en ze zijn net vertrokken.
Vandaag met de kleintjes en hun opa o.a. naar Blijdorp geweest, was vermoeiend maar fijn
Groot gelijk.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:37 schreef just me het volgende:
[..]
Gisterenochtend inderdaad gewonnen, vanavond even luieren en morgen ook !
Ja en het was heerlijk rustigquote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Daar moest je dan ook voor reserveren? Met een tijdslot?
Kunnen ze gewoon niet een jaartje overslaan qua kampioen? Of zit je dan CL-achtige constructies zoals bij betaald voetbal?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:37 schreef MadMaster het volgende:
Ow, honkbalseizoen is ten einde.
Ze gaan nu bekijken wie ze als kampioen moeten benoemen...![]()
Volgende week is het hier vakantie. En ik heb vrij genomen. Maar mag niet met het OV. Anders had een dierentuin ook bij mij op de planning gestaan.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:38 schreef just me het volgende:
[..]
Ja en het was heerlijk rustig![]()
![]()
Het is hier nog geen vakantie
Goed dat je vrij genomen hebtquote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Volgende week is het hier vakantie. En ik heb vrij genomen. Maar mag niet met het OV. Anders had een dierentuin ook bij mij op de planning gestaan.
Ja, maar omdat ik nu niks kan doen en dus gewoon thuis zit met een vervelende puber heb ik wel gezegd dat ik bijspring als het druk is.quote:
Dat kan, er was voor de start van de halve competitie al bepaald dat de deelnemers van de Europa Cup, die dit jaar dus niet doorging, volgend jaar deel zouden nemen.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Kunnen ze gewoon niet een jaartje overslaan qua kampioen? Of zit je dan CL-achtige constructies zoals bij betaald voetbal?
Het is dan ook geen hit geweest hier.quote:
Dat heb ik met vrijwel alle nummersquote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:45 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het is dan ook geen hit geweest hier.Het is een nummer dat je misschien wat vaker moet horen om het te waarderen.
Ik vind het meteen al mooiquote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:46 schreef DJ11 het volgende:
Dit vind ik echt een heerlijke plaat. Het is nieuw en het komt uit Noorwegen...Violet Road - A New Day Begins
Het is sowieso onverstaanbaar, verschrikkelijk die slang...quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:51 schreef livelink het volgende:
Dit nummer heeft een soort engelse mama appelsap.
Ik hoor altijd jump by the pool. Ik weet niet wat ze echt zingt.
Doel je op Robbie of de achtergrondzangers?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:56 schreef BasEnAad het volgende:
Wat een vervelende stem heeft die man
Zeer zeker niet de achtergrondzangers!quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:56 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Doel je op Robbie of de achtergrondzangers?
Steven Spielberg?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:59 schreef DJ11 het volgende:
Eén van de leukste, creatiefste liedjes van de laatste tijd:Speelburg - Crash & Burn
Bijnaquote:
Wie is Erik Kupper?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:03 schreef DJ11 het volgende:
Als Eric Kupper iets aanraakt, doet hij het goed:Gloria Gaynor – I Will Survive (Eric Kupper mix edit)
Dat is sowieso niets.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:04 schreef BasEnAad het volgende:
Weer eens wat anders dan de Hermes House Band wehehe
Een house-DJ die veel heeft samengewerkt met de te jong overleden Frankie Knuckles. Ik heb de laatste tijd regelmatig remixes van hem gedraaid. Vorig jaar heb ik z'n remix van Millionaire (Chloë Howl) grijsgedraaid.quote:
Frankie Knuckles had toen als één van de grondleggers van de (ware)house muziek z'n beste tijd wel al gehad...quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:05 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Een house-DJ die veel heeft samengewerkt met de te jong overleden Frankie Knuckles. Ik heb de laatste tijd regelmatig remixes van hem gedraaid. Vorig jaar heb ik z'n remix van Millionaire (Chloë Howl) grijsgedraaid.
Wellicht. Eén van de laatste dingen die hij deed was een remix van het nummer Blind van Hurts. Het origineel is geen klap aan (foute boyband-pop), maar zijn remix tilt het nummer naar een hoger plan. Vind ik danquote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Frankie Knuckles had toen als één van de grondleggers van de (ware)house muziek z'n beste tijd wel al gehad...
ja, dat had ik idd verwachtquote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:12 schreef DJ11 het volgende:
Sorry aan wie het origineel had verwacht
Ik laat me verrassen.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:13 schreef DJ11 het volgende:
Wie bedenkt als pleister op de wonde een fijne 60s of 70s plaat die ik voor straf zo moet draaien?
Dan ga ik zo even iets laten horen wat je zeker nog even mee moet krijgenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik laat me verrassen.
Nog een kwartiertje trouwens, dan ga ik douchen en plat.
Frankie Knuckles begon al met house in 1977.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:11 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Wellicht. Eén van de laatste dingen die hij deed was een remix van het nummer Blind van Hurts. Het origineel is geen klap aan (foute boyband-pop), maar zijn remix tilt het nummer naar een hoger plan. Vind ik danZoek maar eens op.
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:16 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dan ga ik zo even iets laten horen wat je zeker nog even mee moet krijgen
The Hustle is net even beter, imho...quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:14 schreef DJ11 het volgende:
Een andere track van deze man wordt gebruikt voor de Top 2000 Shuffle op Radio 2:Van McCoy - The Shuffle
Maar dit is een echte shuffle (12/8). Het album waar het op staat, heet Rhythms Of The World.
Die bedoelde ik inderdaad. Inderdaad wat beter, maar deze versie / variatie vind ik toch ook prettigquote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
The Hustle is net even beter, imho...
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:18 schreef Melting het volgende:
Jij hebt je problemen, en ik de mijne.
Elvis?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:19 schreef DJ11 het volgende:
Hierna: twee nummers van dezelfde artiest. Eentje uit begin jaren 70, eentje die fonkelnieuw is. En bijzonder catchy (ik waarschuw vast). De artiest in kwestie is nu 72 jaar...
Wel eens gehoord volgens mij. Meer niet.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:21 schreef DJ11 het volgende:
Dit kennen jullie hopelijk wel, toch?Todd Rundgren - I Saw The Light
Zinkt het schip?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:24 schreef DJ11 het volgende:
Bijna 50 jaar later....Todd Rundgren and Rivers Cuomo - Down With The Ship
Ken het, maar was net even een rondje uitwaaien...quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:22 schreef DJ11 het volgende:
[..]
OeiDit is toch wel redelijk bekend, dacht ik. Melting, MadMaster... BasEnAad....
Het is catchy en heeft een fijne sound. Zij-project van New Order-bassist Peter Hook.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:28 schreef BasEnAad het volgende:
Er is iets met dit nummer, het lijkt niet zo bijzonder, maar het blijft me achtervolgen.
Ik luister deze nog even mee af.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:31 schreef DJ11 het volgende:
The KLF feat. Tammy Wynette - Justified & Ancient (Stand By The Jams 12-inch version)
Fijne avond, dank voor het luisterenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:32 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga er vandoor, Netflix roept.
Dank en have fun!
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:32 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga er vandoor, Netflix roept.
Dank en have fun!
Welterustenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:36 schreef Melting het volgende:
Dank voor de muziekjes, 11.
Ik ga richting douche en bed.
Fijne avond nog allemaal.
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:36 schreef Melting het volgende:
Dank voor de muziekjes, 11.
Ik ga richting douche en bed.
Fijne avond nog allemaal.
Ik kom er zo niet op, klinkt heeeel bekendquote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:36 schreef DJ11 het volgende:
Go To Sleep is eigenlijk een vroege versie van Last Train To Trancentraal.
BasEnAad: let op het basloopje. Van welke PSB-plaat is dat gejat?
Left To My Own Devicesquote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:39 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik kom er zo niet op, klinkt heeeel bekend
Prima hoorquote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:45 schreef livelink het volgende:
Ik luister nog wel, maar was even druk. Nu klaar.
Nee hoor, maar ik draai ze wel:quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:47 schreef livelink het volgende:
Je gaat toch niet eindigen met level42
Oh, ik dacht net dat je je voorlaatste nummer draaide, maar had het verkeerd gelezen, zie ik nu.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:47 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Prima hoorAangezien ik geen zin heb om voetbal te kijken, draai ik nog even door. Jullie verzoekjes / suggesties blijven welkom.
In elk geval nog op de rol: een bepaald alarm én nieuwe muziek van een 83-jarige artiest.
nieuwequote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, ik dacht net dat je je voorlaatste nummer draaide, maar had het verkeerd gelezen, zie ik nu.
Bedankt voor het luisterenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:50 schreef just me het volgende:
Ik ga afsluiten, even lekker douchen en dan luieren.
dank voor de fijne muziekjes
![]()
goedenavond
douche en luier zequote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:50 schreef just me het volgende:
![]()
goedenavond
fijne avond!quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:50 schreef just me het volgende:
![]()
goedenavond
Als origineel is het ook al een heel lekker nummer.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:50 schreef DJ11 het volgende:
[..]Londonbeat - I've Been Thinking About You (The '95 B&M radio mix)
Ik zit er niet meequote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:56 schreef DJ11 het volgende:
BasEnAad is lekker bezig met de verzoekjes. Vraagt iets aan dat ik 2 shows geleden nog heb gedraaid, maar ach....The Three Degrees - The Runner
We gaan zo nog een paar jaar verder terug in de tijd....quote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:02 schreef BasEnAad het volgende:
Jezus, 1983, toen was ik nog net niet geboren
Het origineel, om preciezer te zijnquote:
Echt waar? Dat wist ik niet eens.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:12 schreef DJ11 het volgende:
Livelink heeft ook een verzoekje ingediend dat goed in dit straatje past. Het duurt alleen wel meer dan 7 minuten
Ik ook niet. We gaan horen hoe lang het interessant blijft. Hierna ga ik wel zo geleidelijk afbouwen, trouwensquote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Echt waar? Dat wist ik niet eens.
Sommigen zeggen dat ook over Music van John Miles, maar ik vind dat dus helemaal geweldig.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:15 schreef BasEnAad het volgende:
Dit is kitsch, maar het is van Diana Ross en Michael Jackson dus het is goed.
Ik vind juist dat Diana en MJ het nog meer kitsch maken. Maar kitsch op zijn tijd is wel lekker.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:15 schreef BasEnAad het volgende:
Dit is kitsch, maar het is van Diana Ross en Michael Jackson dus het is goed.
Dat heb ik denk ik wel eens letterlijk gezegd hier ja.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:16 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Sommigen zeggen dat ook over Music van John Miles, maar ik vind dat dus helemaal geweldig.
Horen we die ook eensquote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:17 schreef livelink het volgende:
Dit is duidelijk de musicalversie. En niet de radioversie.
Jij houd wel van een beetje kitsch, en soms een beetje heel erge kitsch, dus dat verbaast me niks...quote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:16 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Sommigen zeggen dat ook over Music van John Miles, maar ik vind dat dus helemaal geweldig.
Heb je Netflix al uit? Ik ben over mijn slaap heen. Dat belooft nog wat voor vannacht.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij houd wel van een beetje kitsch, en soms een beetje heel erge kitsch, dus dat verbaast me niks...
Netflix is over.
Zo slapen, ben bekaf...
Over een beetje kitsch gesproken, het is hoog tijd voor een bepaald alarmquote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij houd wel van een beetje kitsch, en soms een beetje heel erge kitsch, dus dat verbaast me niks...
Netflix is over.
Zo slapen, ben bekaf...
Ik kan niet zo goed tegen series, het verveelt me snel.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Heb je Netflix al uit? Ik ben over mijn slaap heen. Dat belooft nog wat voor vannacht.
Welterusten!
Ik kan ook niet echt series kijken. Maar sinds enige tijd kijk ik Vis a Vis op Netflix. Eén aflevering per week of zo, maar het gaat me nog niet vervelen en ik zit al in seizoen 2. Dat is een unicum voor mij.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kan niet zo goed tegen series, het verveelt me snel.
Maar ik heb mw. MM beloofd om wat vaker met haar mee te kijken...
Ow, ik dacht dat de Mad Disaster kwam en startte de stream nog even op.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:28 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Over een beetje kitsch gesproken, het is hoog tijd voor een bepaald alarm
Misschien vind je het nieuwe nummer dat ik zo draai wel een disasterquote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat de Mad Disaster kwam en startte de stream nog even op.
Gefopt!
Ben wel benieuwd wat je hiervan vindt. Ik kan zelf niet zo wennen aan de productie van het album (vooral de mastering stoort me), maar er staan weer een paar fijne nummers op die plaat.quote:
Liza Minelli?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:36 schreef DJ11 het volgende:
Hierna, ik heb al een paar keer geteased, nieuw werk van een 83-jarige artiest. Geen remix of iets dergelijks, maar echt nieuw werk. Het is een dame. Ik heb haar vrij recent nog een paar keer gedraaid...
Ik kom er de volgende keer op terug. Ik moet het wat vaker horen, maar dan heb ik wel een meningquote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:33 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wat je hiervan vindt. Ik kan zelf niet zo wennen aan de productie van het album (vooral de mastering stoort me), maar er staan weer een paar fijne nummers op die plaat.
Had eigenlijk nooit gedacht dat zij al zo oud was.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:38 schreef DJ11 het volgende:
Ze is, zoals gezegd, 83 jaar. Nog steeds een dijk van een stem. Dit nieuwe nummer, de voorloper van een ophanden zijnd studioalbum, is geschreven door dezelfde man die ook Diamonds Are Forever schreef, decennia geleden...Shirley Bassey - I Owe It All To You
Ik heb een paar keer heel kritisch geluisterd. Ik heb de voorzichtige indruk dat op een paar plekken de vocals wel lichtelijk gecorrigeerd zijn, maar het blijft evengoed knap hoe krachtig ze nog steeds zingt.quote:
Dat is geen kitsch, maar troep. Subtiel verschil.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:42 schreef BasEnAad het volgende:
Dan ook niet zeiken over Ronnie Flex
Daar zeg je ook wat zeg...quote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:45 schreef livelink het volgende:
Het wordt kitsch zodra het in Paradiso wordt gedraaid als eind van een nacht van de popmuziek met hossende mensen.
Ik geloof sowieso niet in kitsch, trouwens. Niet in de muziek althans.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:45 schreef livelink het volgende:
Je moet dit nummer eigenlijk 's nachts luisteren in het donker met een koptelefoon op. Het wordt kitsch zodra het in Paradiso wordt gedraaid als eind van een nacht van de popmuziek met hossende mensen.
Die uitslag sluit goed aan bij de naam van de dienstdoende DJ, kan ik meldenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:48 schreef livelink het volgende:
Mooie show weer, DJ11. Dank je wel![]()
En ik het de uitslag van het voetbal niet eens meegekregen.
Graag gedaan. Bedankt voor je verzoekjesquote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:48 schreef BasEnAad het volgende:
Ik heb een geweldige avond gehad, prachtig 11!
Ja, ik wel. Maar dat zit dan meer in de entourage. Zo'n concert van de Toppers bijvoorbeeld. Zij maken van muziek kitsch.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:47 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik geloof sowieso niet in kitsch, trouwens. Niet in de muziek althans.
Ja, klopt. Een soort wegwerpproduct.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik wel. Maar dat zit dan meer in de entourage. Zo'n concert van de Toppers bijvoorbeeld. Zij maken van muziek kitsch.
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:49 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Die uitslag sluit goed aan bij de naam van de dienstdoende DJ, kan ik melden
Bedankt voor het luisteren!
Goedemorgen.quote:
Ik heb niet zoveel keuze, wat dat betreft. Maar ik ben er niet klaar voor, nee.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 06:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Klaar voor een nieuwe dag thuiswerken?
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 06:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel keuze, wat dat betreft. Maar ik ben er niet klaar voor, nee.
Ik was al eerder wakker hoor maar het soort van laptopje dat ik beneden heb staan wil altijd updaten maar dat lukt dus nietquote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 08:34 schreef just me het volgende:
[..]
Ik was al eerder wakker hoor maar het soort van laptopje dat ik beneden heb staan wil altijd updaten maar dat lukt dus nietdus eerst haalt hij de updates binnen en daarna moet het weer verwijderd worden.
Jep, dus al jij nog een goede tip hebtquote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 08:35 schreef just me het volgende:
[..]
Jep, dus al jij nog een goede tip hebt
alvast bedankt, geen haast hoorquote:Op donderdag 15 oktober 2020 08:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ga je straks even een dm sturen.
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:53 schreef just me het volgende:
Oooh, de jongste kabouter heeft zijn voetje gebroken. Hij had zich gisteren bezeerd met hardlopen in het huis.
Zijn voetje zit nu in het gips maar hij mag er wel op "lopen". Over 2 weken mag het gips eraf.
Bonk bonk bij jou de trap op en af met dat gipspootje. Heeft hij veel pijn?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:53 schreef just me het volgende:
Oooh, de jongste kabouter heeft zijn voetje gebroken. Hij had zich gisteren bezeerd met hardlopen in het huis.
Zijn voetje zit nu in het gips maar hij mag er wel op "lopen". Over 2 weken mag het gips eraf.
Hij doet het best goed, hij zag er beduusd uit op de foto's maar ik kan het me voorstellen. En als hij hier komt als zijn broertje geboren gaat worden komt het ook vast goedquote:Op donderdag 15 oktober 2020 13:11 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Bonk bonk bij jou de trap op en af met dat gipspootje. Heeft hij veel pijn?
Wel fijn in dit gevalquote:Op donderdag 15 oktober 2020 13:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat vervelend.
Zo leert ie het wel af, om hard in huis te lopen.
Maar wel snel dat het gips er over 2 weken al vanaf mag.
Dat wel. Als hij bij je komt, als zijn broertje geboren gaat worden, dan maar even extra verwennen.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 13:17 schreef just me het volgende:
[..]
Hij doet het best goed, hij zag er beduusd uit op de foto's maar ik kan het me voorstellen. En als hij hier komt als zijn broertje geboren gaat worden komt het ook vast goed
[..]
Wel fijn in dit geval
Dat wordt thuis quarantaine...quote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:53 schreef just me het volgende:
quote:Zo meteen 19.00 - 21.00 Melting - Female voices
Na het eten neem ik altijd nog 'n kopje koffie, overdag ook gewoon sapjes gedronkenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:15 schreef Melting het volgende:
Weer aan de koffie, just me, of nog steeds?![]()
Ik heb heel de dag aan de thee gezeten. Heb voor vandaag wel genoeg gehad.
Ik was al bang dat je anders door het huis zou stuiteren.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:17 schreef just me het volgende:
[..]
Na het eten neem ik altijd nog 'n kopje koffie, overdag ook gewoon sapjes gedronken
Ja, redelijk, lekker bezig geweest in een rustig tempo. Wel wat Concordia dingen gedaan en iemand gefeliciteerd die in het kader van het lustrum ere-lid is gewordenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik was al bang dat je anders door het huis zou stuiteren.
Lekker ontspannen vandaag?
Goed bezig geweest dan.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:20 schreef just me het volgende:
[..]
Ja, redelijk, lekker bezig geweest in een rustig tempo. Wel wat Concordia dingen gedaan en iemand gefeliciteerd die in het kader van het lustrum ere-lid is geworden
![]()
Het voelt echt als een kater, je wilt van alles met je hele vereniging en het kan niet. Dát het niet kan begrijp ik wel hoor.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Goed bezig geweest dan.
Wel jammer om een jubileum te hebben in deze tijd.![]()
En deze!
Ja.... zou zaterdag met mijn pa naar een voorstelling gaan. Deze is verplaatst naar begin volgend jaar.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:22 schreef just me het volgende:
[..]
Het voelt echt als een kater, je wilt van alles met je hele vereniging en het kan niet. Dát het niet kan begrijp ik wel hoor.
wat super jammerquote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja.... zou zaterdag met mijn pa naar een voorstelling gaan. Deze is verplaatst naar begin volgend jaar.
We overleven het wel, maar hij mag weer niets meer.quote:
dat is super liefquote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:28 schreef Melting het volgende:
[..]
We overleven het wel, maar hij mag weer niets meer.
Niet naar biljarten, of een kopje koffie doen in een eetcafé....
Dus maar weer wat vaker op bezoek daar.
Mijn broers vinden waarschijnlijk van wel.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:29 schreef just me het volgende:
[..]
dat is super lief
kunnen jullie het onderling wat verdelen ?
Oh ja, het is voor jou makkelijker denken zequote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Mijn broers vinden waarschijnlijk van wel.
Zij gaan ieder 1 keer per week, en ik 3-4 keer per week.
Ja, dat is het ook. Maar ik moet er ook tijd voor maken.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:35 schreef just me het volgende:
[..]
Oh ja, het is voor jou makkelijker denken ze
en je maakt je vader er blij meequote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja, dat is het ook. Maar ik moet er ook tijd voor maken.
Vind het niet erg hoor.
Dat denk ik ook wel.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:37 schreef just me het volgende:
[..]
en je maakt je vader er blij mee
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel.
Heb hem net uitgelegd hoe hij naar Youtube kan gaan. En wat er allemaal op staat. Hij ging toch eens kijken zei hij.Ben heel benieuwd.
Ja.... alleen vrouwelijke stemmen vanavond.quote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja.... alleen vrouwelijke stemmen vanavond.
Zitten hele fijne platen tussen.
Hij heeft gisteren of eergisteren wel een keer iets gezegd volgens mij.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:48 schreef just me het volgende:
Kan het zijn dat ik Raf een paar dagen niet gezien heb
Oh dan heb ik dat gemist, dank jequote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Hij heeft gisteren of eergisteren wel een keer iets gezegd volgens mij.
Edit: dinsdag 13 oktober 2020 @ 19:19:47
En hier: dinsdag 13 oktober 2020 @ 21:49:56quote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:50 schreef just me het volgende:
[..]
Oh dan heb ik dat gemist, dank je
je wilt gewoon laten zien dat ik te lui was om het op te zoekenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:52 schreef Melting het volgende:
[..]
En hier: dinsdag 13 oktober 2020 @ 21:49:56
En hier: woensdag 14 oktober 2020 @ 09:10:50
En nu stop ik.
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:53 schreef just me het volgende:
[..]
je wilt gewoon laten zien dat ik te lui was om het op te zoeken
![]()
mijn dank is grootquote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik wilde je alleen gerust stellen.
Vond het wel een fijne plaat.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:55 schreef MadMaster het volgende:
Dit heb ik al eeuwen niet meer gehoord...
Vanavond geen oldies, maar alleen vrouwen die je hoort.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:56 schreef MadMaster het volgende:
En dit heb ik volgens mij nog nooit gehoord...
oldie vrouwenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Vanavond geen oldies, maar alleen vrouwen die je hoort.
Die hoor ik de hele dag...quote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Vanavond geen oldies, maar alleen vrouwen die je hoort.
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die hoor ik de hele dag...
I Think I Love You, maar niet van The Partridge Family...
Mw MM zingt jou toequote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die hoor ik de hele dag...
I Think I Love You, maar niet van The Partridge Family...
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij hebt haar nog nooit horen zingen...
Ik zal het een volgende keer vragenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij hebt haar nog nooit horen zingen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |