SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Goede avond.quote:
Om één of andere reden vind ik het minder.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:34 schreef DJ11 het volgende:
Een nummer dat pas na het overlijden van Freddie Mercury werd uitgebracht, maar ik vind het tot hun betere werk behoren:Queen - Let Me Live
This is my lifequote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:34 schreef DJ11 het volgende:
Een nummer dat pas na het overlijden van Freddie Mercury werd uitgebracht, maar ik vind het tot hun betere werk behoren:Queen - Let Me Live
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
This is my life
And I don't give a damn for lost emotions
I've such a lot of love I've got to give
Let me live
Let me live
Nu dus even ontspannen.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:36 schreef just me het volgende:
Gisterenmiddag waren de kabouters met hun mama hier om 16.00 uur en ze zijn net vertrokken.
Vandaag met de kleintjes en hun opa o.a. naar Blijdorp geweest, was vermoeiend maar fijn
Gisterenochtend inderdaad gewonnen, vanavond even luieren en morgen ook !quote:
Dat kan toch maar 1 team zijn?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:37 schreef MadMaster het volgende:
Ow, honkbalseizoen is ten einde.
Ze gaan nu bekijken wie ze als kampioen moeten benoemen...![]()
Daar moest je dan ook voor reserveren? Met een tijdslot?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:36 schreef just me het volgende:
Gisterenmiddag waren de kabouters met hun mama hier om 16.00 uur en ze zijn net vertrokken.
Vandaag met de kleintjes en hun opa o.a. naar Blijdorp geweest, was vermoeiend maar fijn
Groot gelijk.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:37 schreef just me het volgende:
[..]
Gisterenochtend inderdaad gewonnen, vanavond even luieren en morgen ook !
Ja en het was heerlijk rustigquote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Daar moest je dan ook voor reserveren? Met een tijdslot?
Kunnen ze gewoon niet een jaartje overslaan qua kampioen? Of zit je dan CL-achtige constructies zoals bij betaald voetbal?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:37 schreef MadMaster het volgende:
Ow, honkbalseizoen is ten einde.
Ze gaan nu bekijken wie ze als kampioen moeten benoemen...![]()
Volgende week is het hier vakantie. En ik heb vrij genomen. Maar mag niet met het OV. Anders had een dierentuin ook bij mij op de planning gestaan.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:38 schreef just me het volgende:
[..]
Ja en het was heerlijk rustig![]()
![]()
Het is hier nog geen vakantie
Goed dat je vrij genomen hebtquote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Volgende week is het hier vakantie. En ik heb vrij genomen. Maar mag niet met het OV. Anders had een dierentuin ook bij mij op de planning gestaan.
Ja, maar omdat ik nu niks kan doen en dus gewoon thuis zit met een vervelende puber heb ik wel gezegd dat ik bijspring als het druk is.quote:
Dat kan, er was voor de start van de halve competitie al bepaald dat de deelnemers van de Europa Cup, die dit jaar dus niet doorging, volgend jaar deel zouden nemen.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Kunnen ze gewoon niet een jaartje overslaan qua kampioen? Of zit je dan CL-achtige constructies zoals bij betaald voetbal?
Het is dan ook geen hit geweest hier.quote:
Dat heb ik met vrijwel alle nummersquote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:45 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het is dan ook geen hit geweest hier.Het is een nummer dat je misschien wat vaker moet horen om het te waarderen.
Ik vind het meteen al mooiquote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:46 schreef DJ11 het volgende:
Dit vind ik echt een heerlijke plaat. Het is nieuw en het komt uit Noorwegen...Violet Road - A New Day Begins
Het is sowieso onverstaanbaar, verschrikkelijk die slang...quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:51 schreef livelink het volgende:
Dit nummer heeft een soort engelse mama appelsap.
Ik hoor altijd jump by the pool. Ik weet niet wat ze echt zingt.
Doel je op Robbie of de achtergrondzangers?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:56 schreef BasEnAad het volgende:
Wat een vervelende stem heeft die man
Zeer zeker niet de achtergrondzangers!quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:56 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Doel je op Robbie of de achtergrondzangers?
Steven Spielberg?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:59 schreef DJ11 het volgende:
Eén van de leukste, creatiefste liedjes van de laatste tijd:Speelburg - Crash & Burn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |