En dan komt Roderick Veelo er ook nog werken....quote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:55 schreef Vasilevski het volgende:
Maar bij de T. is het wel heel erg.
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:04 schreef DonDruiper het volgende:
Hallo allemaal.
Is dat corona nog steeds een dingetje?
Griepjequote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:04 schreef DonDruiper het volgende:
Hallo allemaal.
Da's idd wat ik doe op een tennisveld: beetje rond hupsen (en geen bal raken)quote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:56 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Niet dat ik heel veel verstand van tennis heb verder.. maar 2 tegen 2 ofzo op zo'n veld rond hupsen? Ik doe een wilde gok .. kan er helemaal naast zitten.
Avondklok van 21.00 - 06.00 in negen gebieden, duur van 4 weken, mogelijk verlening tot 1 december.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:04 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Macron kondigd nieuwe maatregelen aan live nu
Nee dat is zojuist opeens uit het niets opgelost.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:04 schreef DonDruiper het volgende:
Hallo allemaal.
Yiiihaaaquote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:08 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Nee dat is zojuist opeens uit het niets opgelost.
De ziekenhuizen zijn leeg en naar verluid beklimmen een aantal ex patiënten momenteel Mount Everest
Ooh ik las van de zomer in de krant dat iedereen ten dode is opgeschreven.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:08 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Nee dat is zojuist opeens uit het niets opgelost.
De ziekenhuizen zijn leeg en naar verluid beklimmen een aantal ex patiënten momenteel Mount Everest
Zonder zuurstof uiteraard.
Je bent de 4e pas vandaag, het is woensdag tenslottequote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:03 schreef Breekfast het volgende:
Sorry mensen. Zag inderdaad niet dat ik de laatste post had.
1000 euro in een envelop?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:15 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Iedereen een steunpakket voor de kerst.
Wat een prachtig woord, couvre-feuquote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:06 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Avondklok van 21.00 - 06.00 in negen gebieden, duur van 4 weken, mogelijk verlening tot 1 december.
[ afbeelding ]
Het is wel opvallend vandaag jaquote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:16 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Je bent de 4e pas vandaag, het is woensdag tenslotte
Verbaasd het je?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:19 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Wat is dit voor een hypocriet gedoe? Zeg dan gewoon dat je anders veel omzet gaat mislopen doordat de horeca een maand dicht gaat.
In april kwamen ze ook al met dezelfde onzin uitspraak.
Groothandels willen weer open voor consumenten
Groothandels Sligro, Makro en Hanos zijn bereid om morgen weer open te gaan voor consumenten. Dat bevestigt supermarktbrancheorganisatie CBL, waar de groothandels bij aangesloten zijn. De maatregel moet de druk op de supermarkten verlichten, nu de horeca vanavond om 22.00 uur dicht moet.
Normaal gesproken zijn de groothandels alleen toegankelijk voor ondernemers die een pasje hebben, zoals bedrijven in de horeca. De gemeente waar een groothandel gevestigd is moet formeel toestemming geven. Daarover heeft het CBL contact met de Vereniging Nederlandse Gemeenten. "De signalen zijn positief", zegt een woordvoerder van het CBL.
De opening voor consumenten geldt in ieder geval zo lang restaurants en cafés volledig gesloten zijn, laat het CBL weten.
Dat hebben ze in het VK geprobeerd, liep niet zo goed af...een deel van hun corona 2e golf komt daar vandaanquote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:27 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Nee een tegoedbon voor de horeca.
Het niveau was nog niet laag genoeg?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:02 schreef Bocaj het volgende:
Goeie tt!
[..]
En dan komt Roderick Veelo er ook nog werken....
Horeca staat voor hoeren, restaurants en café's tochquote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:27 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Nee een tegoedbon voor de horeca.
Enkel geldig na 20:00 natuurlijk.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:29 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat hebben ze in het VK geprobeerd, liep niet zo goed af...een deel van hun corona 2e golf komt daar vandaan
Ik post nog wel eens door een slotje heenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:03 schreef Breekfast het volgende:
Je bent niet de eerste vandaagquote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:03 schreef Breekfast het volgende:
Hij gaat gewoon wel moeten, anders breekt compleet de pleuris uit.quote:
De eerste keer dat ik dat deed stuurde ik Straatcommando een boodschap omdat ik dacht dat ik het forum om zeep had geholpenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:43 schreef Natalie het volgende:
[..]
Ik post nog wel eens door een slotje heen
Gelukkig gooi in het topic daarmee niet per ongeluk weer open.
Ahh nou succes ondernemers.. nog een kleine 2 weken overleven zonder een hartverzakking te krijgen. Want de afgelopen maanden hebben we hier nog niet over na kunnen denken terwijl we al lang bedacht konden hebben dat het deze kant op zou gaanquote:
Hij gaat gewoon wel moeten, een meerderheid van de kamer wil het, einde verhaal*quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:49 schreef OProg het volgende:
[..]
Hij gaat gewoon wel moeten, anders breekt compleet de pleuris uit.
De hoeren mogen gewoon doorwerken, en ik vraag toch al maar 50 euroquote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:32 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Horeca staat voor hoeren, restaurants en café's toch
Het is politiek, he? Als het op stemmen aankomt dan is niets zeker.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:51 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
Hij gaat gewoon wel moeten, een meerderheid van de kamer wil het, einde verhaal*
O right da's jouw superpower dan natuurlijkquote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:43 schreef Natalie het volgende:
[..]
Ik post nog wel eens door een slotje heen
Gelukkig gooi in het topic daarmee niet per ongeluk weer open.
De landelijke Hoerecabon, dolle woordspelletjes.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:32 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Horeca staat voor hoeren, restaurants en café's toch
Straatcommando zag je vast van verre al aankomen. Die is wel wat newbie mods gewend intussenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:50 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik dat deed stuurde ik Straatcommando een boodschap omdat ik dacht dat ik het forum om zeep had geholpen
Ja, hij moest er om lachen, ik ook achter afquote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:55 schreef Natalie het volgende:
[..]
Straatcommando zag je vast van verre al aankomen. Die is wel wat newbie mods gewend intussen
Nee, da's slapen.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:52 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
O right da's jouw superpower dan natuurlijk![]()
Mooie laatste herinnering.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:56 schreef Justin_Case het volgende:
Tentjes in Kijkduin en Scheveningen zaten goed vol net. Wel mooi om te zien. Echt zo'n herinner je deze nog nog nog nog moment voor later.
.... Een meerderheid van de tweede kamer wil het. Dus hij moet het. Anders motie. Anders exit.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:52 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Het is politiek, he? Als het op stemmen aankomt dan is niets zeker.
Mja hier is het soms wel even alle hens aan dek inderdaadquote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:57 schreef Natalie het volgende:
[..]
Nee, da's slapen.
Daarom post ik ook door slotjes heen: allemaal vermoeidheid omdat we zo hard moeten werken hier
... herriner je? Het is voor 4 weken ongeveer probably he? Ze gaan ook weer open later x'Dquote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:56 schreef Justin_Case het volgende:
Tentjes in Kijkduin en Scheveningen zaten goed vol net. Wel mooi om te zien. Echt zo'n herinner je deze nog nog nog nog moment voor later.
Daar geloof ik niet in.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:00 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
... herriner je? Het is voor 4 weken ongeveer probably he? Ze gaan ook weer open later x'D
Dat valt nog te bezien. En aangezien het overal in Europa iig geval weer heel rap stijgt, zou ik er maar rekening mee houden dat het allemaal wel eens langer kon gaan duren.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:00 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
... herriner je? Het is voor 4 weken ongeveer probably he? Ze gaan ook weer open later x'D
Net zoals het in maart eerst 2,5 weken was, toen 6 weken en toen tot 1 juno.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:00 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |