Nee maar, op een goede dag kan je van iedereen winnen. De bal is rond. Elf tegen elf. Maak je een goal dan speel je een makkelijkere wedstrijd.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Heerlijk altijd zo’n stukje positivisme vlak voor het slapengaan.
En aan het eind...quote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee maar, op een goede dag kan je van iedereen winnen. De bal is rond. Elf tegen elf. Maak je een goal dan speel je een makkelijkere wedstrijd.
Nederlandse scheidsrechter genot.quote:
Winnen de Portugezen na een enorme zaadpot.quote:
Het quoten ook.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[..]
de beeldkwaliteit en herhalingen ook zo te zien
Wint Frankrijk dat toernooi natuurlijk zonder al te veel moeite. Maar dat geeft niet, dan wint er nog iets met Frank erin.quote:
Ik ben voorquote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En dan Friesland apart meedoen aan het ESF
Where I am was wel een vreselijk zeiknummer maar ik weet niet of je Anja zo openlijk kan noemen. Ongepast.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:45 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Winnen de Portugezen na een enorme zaadpot.
Lijken wel pinguïns in die bubbelsquote:
oja fuck, Jitsi.... Dacht gisteren nog dat wil ik morgen ook eens een keer.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ben voor![]()
Veel te lang op Jitsi gebleven dan de bedoeling was
Gewoon al die lui oppakken en ergens in een huis of gebied gooien (wel met genoegen eten, drinken etc.), hermetisch afsluiten en pas vrijlaten als we weer ‘back to normal’ zijn want als je na alle waarschuwingen, signalen en persco’s nog steeds besluit dat je schijt hebt aan alles dan ga je niks bijdragen aan de veiligheid en bestrijding de komende tijd en kan je dus maar beter even wegwezen.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:56 schreef Em31 het volgende:
Kan zo'n zaak in Den Haag alsnog een boete krijgen ofzo? dit kan toch niet
Nope, die hebben een lockdown met politiepatrouilles nodigquote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:59 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Ook in Rotterdam...![]()
Als je zeker dat filmpje in Rotterdam ziet weet je gewoon dat dit niet de mensen zijn die zich aan de regels houden überhaupt.
Dat heet toch tuigdorp?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Gewoon al die lui oppakken en ergens in een huis of gebied gooien (wel met genoegen eten, drinken etc.), hermetisch afsluiten en pas vrijlaten als we weer ‘back to normal’ zijn want als je na alle waarschuwingen, signalen en persco’s nog steeds besluit dat je schijt hebt aan alles dan ga je niks bijdragen aan de veiligheid en bestrijding de komende tijd en kan je dus maar beter even wegwezen.
Vind ik dan.
Tja, de fusten moesten leeg, veel cafés zullen hun bier wel met korting verkocht hebben. Dan krijg je dit soort dingen.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:59 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Ook in Rotterdam...![]()
Als je zeker dat filmpje in Rotterdam ziet weet je gewoon dat dit niet de mensen zijn die zich aan de regels houden überhaupt.
Omelette du fromage!quote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:02 schreef Cee het volgende:
[ twitter ]Keek iemand Dexter? Het komt terug.
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Vind ik toch wel een van de minste van Mumford and Sons.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |