SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Anne op 22-10-2020 13:01:39 ]Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
Oja, de grote "perfecte doos"-tochtquote:Op woensdag 14 oktober 2020 11:43 schreef CaVaBien het volgende:
En hier zijn de eerste spulletjes ook al geshopt
Van het weekend maar eens op zoek gaan naar een geschikte doos. Heb helaas geen dozen meer liggen thuis
Heel fijn!!quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:59 schreef CaVaBien het volgende:
@:superkimmi als er een tekort is aan shoppers, wil ik er best nog 1 doen
quote:
Vaag. Deze actie is al járenlang aan FHF gekoppeldquote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:27 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]dat heeft een FEE mod bedacht.
We zijn ertegenin gegaan, zonder resultaat.
Dat zeiden wij ook al. Plus veel ontvangers zijn niet gek op feestdagen.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vaag. Deze actie is al járenlang aan FHF gekoppeld. Nou ja. Okay.
Ja idd, de meeste ontvangers zien de feestdagen liever voorbij gaan... Rare keuze.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:32 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Dat zeiden wij ook al. Plus veel ontvangers zijn niet gek op feestdagen.![]()
FEE wilde zeker ook een stormlooptopic en heeft die gewoon gekaapt van FHF.
We hebben allen geprobeerd. Maar niks hielp.. laatste redding is misschien @yvonne en @Danny vragen het topic weer terug te zetten.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja idd, de meeste ontvangers zien de feestdagen liever voorbij gaan... Rare keuze.
Een stormlooptopic is 't wel ja. Fijn dat 't weer zo super loopt als de voorgaande jaren, ondanks de crisis. Of misschien dankzij
.
Ik zal @iteejer eens lief aankijken.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:35 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
We hebben allen geprobeerd. Maar niks hielp.. laatste redding is misschien @:yvonne en @:danny vragen het topic weer terug te zetten.![]()
Dit topic is gewoon FHF en niet FEE.
Dus pleaaasseeee, mag 'ie terug?
Ja ik wil nog niks toezeggen. Eerst eens zien hoe het met werk gaat de komende maandenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:39 schreef KapiteinIglo het volgende:
@:samzz 39 pakketten tot dusver. Die van jou zou 40 maken.
Gelijk heb jequote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja ik wil nog niks toezeggen. Eerst eens zien hoe het met werk gaat de komende maanden. En ik geloof dat nog niet alles gekoppeld is, dus er zijn vast nog wat ontvangers nodig
.
Oh mooiquote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:03 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Gelijk heb je![]()
We gaan wel lekker met ontvangers hahaha.
Prima. We zijn al blij dat samzzgod zich even kwam meldenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh mooi. Fijn dat ontvangers zich ook goed opgeven. Ik laat het zsm weten of ik ook een pakket samen kan stellen
.
Ik ben niet zo veel meer onlinequote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:17 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Prima. We zijn al blij dat samzzgod zich even kwam melden
Oh wauw, wat mooiquote:Op zondag 11 oktober 2020 23:18 schreef Viv het volgende:
[..]
Ik had een keer een ontvanger die als grootste wens een bepaalde reis wilde maken. Dat viel niet binnen mijn budget, maar een boek over die bestemming wel. Ik hoop dat het diegene voorpret heeft gegeven en dat de reis later alsnog gemaakt zal worden.
![]()
En in een ander topic benoemde een ex-dakloze man ooit dat hij graag met zijn familie (vrouw en kind) naar de Efteling zou willen als hij alles weer op de rit had. Daar hebben we toen met een FOK!-crowdfund voor gezorgd:
https://frontpage.fok.nl/(...)aar-de-efteling.html
Oftewel, je wensen delen kan nooit kwaad!
We hebben pakketten zat dus je mag je gewoon opgeven hoorquote:Op donderdag 15 oktober 2020 01:36 schreef aeque het volgende:
Aangezien ik nog maar zelden op fok kom vind ik dat ik mij niet als ontvanger kan opgeven dit jaar, maar ik wil wel tegen alle gevers zeggen dat jullie allen enorm awesome zijn!
Oh, dus zo komt iDEAL aan zijn inkomstenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:58 schreef Viv het volgende:
Dus.![]()
Sponsor en ik zijn wel gekoppeld aan een (anonieme) ontvanger, maar die is zo spaarzaam met informatie dat ik ondanks wat heen-en-weer mailen via de organisatie nog steeds geen volledig beeld heb van de wensen. Hopelijk komt dat nog.
En dan dit: het geld van de sponsor is ergens verdwaald in de cyberspace.In 2018 had ik mijn eigen IBAN doorgegeven, in 2019 zo'n Tikkie-achtig ING-betaalverzoek. Nu dacht de sponsor het bedrag over te maken naar mijn IBAN, maar dit was dus de IBAN van het betaalverzoek: het algemene rekeningnummer van iDEAL.
Hopelijk komt dit geld terug, zou wel heel erg jammer zijn anders. Het kerstpakket is overigens niet in gevaar, de sponsor beschouwt het als leergeld en zal hetzelfde bedrag nogmaals overmaken.
![]()
Never a dull moment.
Ja, ik las dat geld overgemaakt naar een niet-bestaand rekeningnummer binnen een paar dagen automatisch teruggestort wordt. Hopelijk valt dit in dezelfde categorie.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:56 schreef superkimmi het volgende:
Neem aan dat ze toch wel terugstorten. Bankdiensten hebben meestal een goed idee van zaken die fout zijn gegaan. Volgens mij worden die vaak zelfs vanzelf teruggestort.
Ah gelukkig!!quote:Op donderdag 15 oktober 2020 14:45 schreef Viv het volgende:
Update: het verdwenen geldbedrag is zojuist door iDEAL teruggeboekt op de rekening van mijn sponsor!![]()
En de tweede poging om geld naar mij over te maken was succesvol.Nu dus alleen nog even wachten op de laatste aanvullende informatie.
Gelukkig!quote:Op donderdag 15 oktober 2020 14:45 schreef Viv het volgende:
Update: het verdwenen geldbedrag is zojuist door iDEAL teruggeboekt op de rekening van mijn sponsor!![]()
En de tweede poging om geld naar mij over te maken was succesvol.Nu dus alleen nog even wachten op de laatste aanvullende informatie.
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:14 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Gelukkig!
Wist helemaal niet dat dat kon, geld overmaken naar een nietbestaand rekeningnummer. Dacht dat je dan een foutmelding zou krijgen
Net veulll geshopt! Zelfs al inpakpapier.
Volgende week tijdens midweekje weg ga ik nog proberen wat streekproducten te scoren vanaf Texel
In dit geval bestond het rekeningnummer wel, namelijk dat van iDEAL zelf.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:14 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Gelukkig!
Wist helemaal niet dat dat kon, geld overmaken naar een nietbestaand rekeningnummer. Dacht dat je dan een foutmelding zou krijgen
Oh das leuk!quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:14 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Gelukkig!
Net veulll geshopt! Zelfs al inpakpapier.
Volgende week tijdens midweekje weg ga ik nog proberen wat streekproducten te scoren vanaf Texel
Hé een kenner, leuk!quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:24 schreef superkimmi het volgende:
[..]was ik je ontvanger maar. Texels bier! En sommige verkopen ze alleen daar
Een groot cadeau voor de ontvanger bij Bol.com bestellen en de doos hergebruiken,quote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:45 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Hé een kenner, leuk!
Volgens mij was dat Vuurbaak, die is inmiddels wel elders te koop.
ik vind vooralsnog de traditionele Skuumkoppe het lekkerst. Er is wel weer een nieuw bier zag ik, dus die moet ik zeker nog uitproberen volgende week.
Ontopic: iemand een tip waar ik een grote kerstdoos kan scoren?
Ik was zondag bij de Makro maar denk dat ik te vroeg was, daar was niets.
Ja die hebben van dat dubbelgolfs karton.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:17 schreef PaarsBeestje het volgende:
De dozen van Zooplus zijn buitengewoon geschikt. Dus een keer daarvan je kattenvoer laten bezorgen of de buren vragen dat te doen.
Goeie tip 😂quote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:17 schreef PaarsBeestje het volgende:
De dozen van Zooplus zijn buitengewoon geschikt. Dus een keer daarvan je kattenvoer laten bezorgen of de buren vragen dat te doen.
Ik ook netquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:24 schreef Ireth het volgende:
Ik heb zojuist nog een mail met aanvullende informatie gestuurd. Besefte dat mijn ingevulde lijstje ook best wel summier en weinig zeggend was
Is dit het inpakpapier?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:07 schreef Angelic_Rose het volgende:
Kleine hint voor mijn ontvanger![]()
[ afbeelding ]
Haha, ok. Ik in ieder geval nietquote:Op zondag 18 oktober 2020 12:26 schreef Angelic_Rose het volgende:
[..]
Nee hahaha
Ik denk dat mijn ontvanger het wel herkent..
Misschien wil iemand wel een bijdrage voor jullie pakket sponsorenquote:Op zondag 18 oktober 2020 16:41 schreef ChipsZak. het volgende:
Wij hebben ook al een lijstje bedacht voor onze ontvanger. We zitten best in de hoge cijfers (voor ons doen) dus we zoeken ook nog naar wat goedkopere, maar net zo leuke, cadeautjes om wat balans te creëeren,. Anders vindt onze portemonnee het niet zo leuk meer,
. We zijn momenteel beiden op zoek naar een baan nmlk dus misschien niet het beste jaar gekozen om te kerstpakketten
maar boeiend
Onwijs lieve gedachte maar ook niet per se nodigquote:Op zondag 18 oktober 2020 17:02 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Misschien wil iemand wel een bijdrage voor jullie pakket sponsoren
Mooie (of juist knotsgekke!) servetten? Een leuke kerstbal? Een kraslot?quote:Op zondag 18 oktober 2020 17:11 schreef ChipsZak. het volgende:
Maaarrr wel: iemand tips voor ook kleinere cadeautjes? We zitten zelf al te denken in de voedsel- en kaarscategorieën. Maar benieuwd naar ideeën buiten die twee dingen,?
kraslot, bruisballen (wel informeren of diegene een bad heeft) van die luxe etosmerk bad/douche spullen, chocolade, misschien wat leuke dingen van de kringloop, action goed in de gaten houden (tip, kijk niet alleen op de folder, maar op op de website bij nieuwe spullen), zelfgemaakte koekjes in een mooie glazen pot, of anders bakmix voor koekjes in een glazen pot, misschien heb je nog wat leuke boeken liggen die je niet meer leest?, warme huissokken, handcreme (handig voor nu tijdens corona), mondkapje met het Fok!logo erop of iets anders leuks erop, pantoffels, marktplaats in je buurt in de gaten houden voor leuke dingens als bijvoorbeeld spelletjes of wat je dan ook wilt, een haakpakketje die je zelf samenstelt mocht diegene dat leuk vinden (patroon van het internet uitprinten en leuk garen halen en een haaknaald halen), pindarotsjes maken, een leuke mok/theeglas met een lekker theetje/warme choco/koffie, iets leuks en orgineels van etsy, cadeaubon voor de action/hema/watdanook.quote:Op zondag 18 oktober 2020 17:11 schreef ChipsZak. het volgende:
Maaarrr wel: iemand tips voor ook kleinere cadeautjes? We zitten zelf al te denken in de voedsel- en kaarscategorieën. Maar benieuwd naar ideeën buiten die twee dingen,?
Wow wat een goede ideeën.quote:Op zondag 18 oktober 2020 17:51 schreef summer2bird het volgende:
[..]
kraslot, bruisballen (wel informeren of diegene een bad heeft) van die luxe etosmerk bad/douche spullen, chocolade, misschien wat leuke dingen van de kringloop, action goed in de gaten houden (tip, kijk niet alleen op de folder, maar op op de website bij nieuwe spullen), zelfgemaakte koekjes in een mooie glazen pot, of anders bakmix voor koekjes in een glazen pot, misschien heb je nog wat leuke boeken liggen die je niet meer leest?, warme huissokken, handcreme (handig voor nu tijdens corona), mondkapje met het Fok!logo erop of iets anders leuks erop, pantoffels, marktplaats in je buurt in de gaten houden voor leuke dingens als bijvoorbeeld spelletjes of wat je dan ook wilt, een haakpakketje die je zelf samenstelt mocht diegene dat leuk vinden (patroon van het internet uitprinten en leuk garen halen en een haaknaald halen), pindarotsjes maken, een leuke mok/theeglas met een lekker theetje/warme choco/koffie, iets leuks en orgineels van etsy, cadeaubon voor de action/hema/watdanook.
En dat is nu alles wat ik kan bedenken
Nog een tip van flip, koop verjaardagscadeau's wanneer ze in de aanbieding zijn, niet wanneer ze nodig zijn.quote:Op zondag 18 oktober 2020 17:54 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wow wat een goede ideeën.
Zoiets moet ik onthouden voor verjaardagen van vriendinnen.
Ook heel slim! Wij hebben zelf altijd het decemberkraslot-ding. Dat kan nu natuurlijk ook!quote:Op zondag 18 oktober 2020 17:34 schreef Ireth het volgende:
[..]
Mooie (of juist knotsgekke!) servetten? Een leuke kerstbal? Een kraslot?
quote:Op zondag 18 oktober 2020 17:51 schreef summer2bird het volgende:
[..]
kraslot, bruisballen (wel informeren of diegene een bad heeft) van die luxe etosmerk bad/douche spullen, chocolade, misschien wat leuke dingen van de kringloop, action goed in de gaten houden (tip, kijk niet alleen op de folder, maar op op de website bij nieuwe spullen), zelfgemaakte koekjes in een mooie glazen pot, of anders bakmix voor koekjes in een glazen pot, misschien heb je nog wat leuke boeken liggen die je niet meer leest?, warme huissokken, handcreme (handig voor nu tijdens corona), mondkapje met het Fok!logo erop of iets anders leuks erop, pantoffels, marktplaats in je buurt in de gaten houden voor leuke dingens als bijvoorbeeld spelletjes of wat je dan ook wilt, een haakpakketje die je zelf samenstelt mocht diegene dat leuk vinden (patroon van het internet uitprinten en leuk garen halen en een haaknaald halen), pindarotsjes maken, een leuke mok/theeglas met een lekker theetje/warme choco/koffie, iets leuks en orgineels van etsy, cadeaubon voor de action/hema/watdanook.
En dat is nu alles wat ik kan bedenken
quote:Op zondag 18 oktober 2020 17:48 schreef CaVaBien het volgende:
Ik heb een geschikte doos gevonden!@:devzero
Er is 1 bestelling geplaatst en al 6 dingetjes gekocht. Verder maar beetje rustig aan doen voorlopig aangezien het nog wel even duurt, voordat het pakket opgestuurd mag worden haha.
Binnenkort nog wel even kijken naar inpakpapier. Vorig jaar was wat ik op het oog had uitverkocht, wil dat nu voorkomen
Een vaas?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:07 schreef Angelic_Rose het volgende:
Kleine hint voor mijn ontvanger![]()
[ afbeelding ]
Klapkrat raakt al gevuld.quote:Op zondag 18 oktober 2020 16:21 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik zit in totaal al op 18 dingen voor mijn eigen ontvangers![]()
![]()
Komende week ook maar eens beginnen met het pakket waarvan ik shopper ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |