Ben je al gekoppeld?quote:Op zondag 11 oktober 2020 18:57 schreef moemoe het volgende:
Ik vond het als ontvanger wel moeilijk om antwoord te geven op de vraag of ik nog een wens had.
Natuurlijk heb ik die wel, maar ga ook weer niet allerlei “grote dingen” vragen.
Ik heb die vraag altijd opgevat als een manier om de ontvanger nog een beetje meer te leren kennen en om er eventueel een eigen draai aan te geven voor iets in het pakket. Zo wilde onze ontvanger destijds (pizzapuntje) graag een keer Buzz Lightyear ontmoeten en toen hebben we ons best gedaan om ergens iets met Buzz te vinden dat in het pakket kon.quote:Op zondag 11 oktober 2020 18:57 schreef moemoe het volgende:
Ik vond het als ontvanger wel moeilijk om antwoord te geven op de vraag of ik nog een wens had.
Natuurlijk heb ik die wel, maar ga ook weer niet allerlei “grote dingen” vragen.
quote:Op zondag 11 oktober 2020 18:23 schreef KapiteinIglo het volgende:
Ik heb pakketten gemaakt van 20¤ en van 100¤.
Het maakt niet uit wat de waarde is. De ontvanger zal er blij mee zijn.
Ik hou altijd de budget aan. Maar ik red het nooit en ga er altijd overheen.![]()
Ik had vorige jaren ook vaak vrienden en collega's die meededen om bv iemands grootste wens uit te laten komen.
Zo had ik vorig jaar de Wii en de PS3 om weg te geven
Snap ik ergens wel.. Maar wat is je wens? Wellicht valt het best mee!quote:Op zondag 11 oktober 2020 18:57 schreef moemoe het volgende:
Dat is wel tof!quote:Op zondag 11 oktober 2020 19:23 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik heb die vraag altijd opgevat als een manier om de ontvanger nog een beetje meer te leren kennen en om er eventueel een eigen draai aan te geven voor iets in het pakket. Zo wilde onze ontvanger destijds (pizzapuntje) graag een keer Buzz Lightyear ontmoeten en toen hebben we ons best gedaan om ergens iets met Buzz te vinden dat in het pakket kon.
Ehrm, ik wil niet dat de ontvanger zich ergens toe verplicht voeltquote:Op zondag 11 oktober 2020 19:26 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Snap ik ergens wel.. Maar wat is je wens? Wellicht valt het best mee!
quote:Op zondag 11 oktober 2020 19:35 schreef Rene het volgende:
[..]
Zou leuk zijn voor jou een pakket te kopen!
Ik had een keer een ontvanger die als grootste wens een bepaalde reis wilde maken. Dat viel niet binnen mijn budgetquote:Op zondag 11 oktober 2020 18:57 schreef moemoe het volgende:
Je weet maar nooit of iemand die wens in vervulling wil brengenquote:Op zondag 11 oktober 2020 18:57 schreef moemoe het volgende:
Dat is mijn eerste keer dat ik meedoe met deze actie en ik heb er ook wel zin in.quote:Op maandag 12 oktober 2020 12:58 schreef CaVaBien het volgende:
Devzero (sponsor) en ik (shopper) zijn ook gekoppeld! We hebben al leuke ideeën, zin in
quote:Op maandag 12 oktober 2020 14:11 schreef KevinMcCallister het volgende:
Deze kloon, is zeker niet home alone
Als gever zal deze Kevin één dezer dagen,
zijn/haar ontvanger per inbox eens gaan bevragen.
Misschien wat nuttigs/lekkers/luxe, laat maar horen
Deze (vooralsnog)geheime gever zal een pakket proberen te maken dat zijn/haar ontvanger zal bekoren!
quote:Op maandag 12 oktober 2020 19:44 schreef KapiteinIglo het volgende:
Hallotjes,
Even wat cijfertjes.
28 pakketten zijn gekoppeld.
We hebben in totaal:
38 pakketten, waarvan:
25 gevers
13 donateurs!!
Ook hebben we 5 shoppers, waarvan sommige tot wel 4 pakketten gaan shoppen!
Nog 10 pakketten te gaan, maar we hebben geen ontvangers meer op dit moment.
Dus meld je aan!!!![]()
Om 10 pakketten aan mij te geven jaquote:Op maandag 12 oktober 2020 19:46 schreef superkimmi het volgende:
[..]![]()
![]()
Anders geef ik me wel 10x op hoor![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |