We hebben pakketten zat dus je mag je gewoon opgeven hoorquote:Op donderdag 15 oktober 2020 01:36 schreef aeque het volgende:
Aangezien ik nog maar zelden op fok kom vind ik dat ik mij niet als ontvanger kan opgeven dit jaar, maar ik wil wel tegen alle gevers zeggen dat jullie allen enorm awesome zijn!
Oh, dus zo komt iDEAL aan zijn inkomstenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:58 schreef Viv het volgende:
Dus.![]()
Sponsor en ik zijn wel gekoppeld aan een (anonieme) ontvanger, maar die is zo spaarzaam met informatie dat ik ondanks wat heen-en-weer mailen via de organisatie nog steeds geen volledig beeld heb van de wensen. Hopelijk komt dat nog.
En dan dit: het geld van de sponsor is ergens verdwaald in de cyberspace.In 2018 had ik mijn eigen IBAN doorgegeven, in 2019 zo'n Tikkie-achtig ING-betaalverzoek. Nu dacht de sponsor het bedrag over te maken naar mijn IBAN, maar dit was dus de IBAN van het betaalverzoek: het algemene rekeningnummer van iDEAL.
Hopelijk komt dit geld terug, zou wel heel erg jammer zijn anders. Het kerstpakket is overigens niet in gevaar, de sponsor beschouwt het als leergeld en zal hetzelfde bedrag nogmaals overmaken.
![]()
Never a dull moment.
Ja, ik las dat geld overgemaakt naar een niet-bestaand rekeningnummer binnen een paar dagen automatisch teruggestort wordt. Hopelijk valt dit in dezelfde categorie.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:56 schreef superkimmi het volgende:
Neem aan dat ze toch wel terugstorten. Bankdiensten hebben meestal een goed idee van zaken die fout zijn gegaan. Volgens mij worden die vaak zelfs vanzelf teruggestort.
Ah gelukkig!!quote:Op donderdag 15 oktober 2020 14:45 schreef Viv het volgende:
Update: het verdwenen geldbedrag is zojuist door iDEAL teruggeboekt op de rekening van mijn sponsor!![]()
En de tweede poging om geld naar mij over te maken was succesvol.Nu dus alleen nog even wachten op de laatste aanvullende informatie.
Gelukkig!quote:Op donderdag 15 oktober 2020 14:45 schreef Viv het volgende:
Update: het verdwenen geldbedrag is zojuist door iDEAL teruggeboekt op de rekening van mijn sponsor!![]()
En de tweede poging om geld naar mij over te maken was succesvol.Nu dus alleen nog even wachten op de laatste aanvullende informatie.
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:14 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Gelukkig!
Wist helemaal niet dat dat kon, geld overmaken naar een nietbestaand rekeningnummer. Dacht dat je dan een foutmelding zou krijgen
Net veulll geshopt! Zelfs al inpakpapier.
Volgende week tijdens midweekje weg ga ik nog proberen wat streekproducten te scoren vanaf Texel
In dit geval bestond het rekeningnummer wel, namelijk dat van iDEAL zelf.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:14 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Gelukkig!
Wist helemaal niet dat dat kon, geld overmaken naar een nietbestaand rekeningnummer. Dacht dat je dan een foutmelding zou krijgen
Oh das leuk!quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:14 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Gelukkig!
Net veulll geshopt! Zelfs al inpakpapier.
Volgende week tijdens midweekje weg ga ik nog proberen wat streekproducten te scoren vanaf Texel
Hé een kenner, leuk!quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:24 schreef superkimmi het volgende:
[..]was ik je ontvanger maar. Texels bier! En sommige verkopen ze alleen daar
Een groot cadeau voor de ontvanger bij Bol.com bestellen en de doos hergebruiken,quote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:45 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Hé een kenner, leuk!
Volgens mij was dat Vuurbaak, die is inmiddels wel elders te koop.
ik vind vooralsnog de traditionele Skuumkoppe het lekkerst. Er is wel weer een nieuw bier zag ik, dus die moet ik zeker nog uitproberen volgende week.
Ontopic: iemand een tip waar ik een grote kerstdoos kan scoren?
Ik was zondag bij de Makro maar denk dat ik te vroeg was, daar was niets.
Ja die hebben van dat dubbelgolfs karton.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:17 schreef PaarsBeestje het volgende:
De dozen van Zooplus zijn buitengewoon geschikt. Dus een keer daarvan je kattenvoer laten bezorgen of de buren vragen dat te doen.
Goeie tip 😂quote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:17 schreef PaarsBeestje het volgende:
De dozen van Zooplus zijn buitengewoon geschikt. Dus een keer daarvan je kattenvoer laten bezorgen of de buren vragen dat te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |