Een prostituee geeft je een professionele knuffel!quote:Op woensdag 14 oktober 2020 17:12 schreef Kyran het volgende:
Ik mag mijn moeder niet omhelzen, maar mag wel naar een prostituee
Ik moest wel lachenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 17:13 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat is wel...eh...apart geformuleerd
Nog één voor de 2020 Andere Tijden. Een Christen die zich in de tweede kamer druk maakt over of de hoeren wel of niet 'open' zijn. God, wat een jaar is dit!quote:Op woensdag 14 oktober 2020 17:14 schreef Vasilevski het volgende:
Je weet gewoon dat die gristenhond wou zeggen '...naar de hoeren' maar hij bedacht zich op tijd.
Owja?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 17:12 schreef Kyran het volgende:
En ja hoor daar is die weer: PvdD -> de slachthuizen sluiten onder het mom van Covid19 en dan niet weten dat de maatregelen daar werkelijk extreem zijn.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 17:16 schreef Gretzl het volgende:
Goed punt van de PvdD over buitenlandse (vlieg)reizen.
Waarom? De ouderen hebben al een beschermd boodschappen uurtje...quote:
Zie dat maar eens aan je vriendin uit te leggenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 17:12 schreef Kyran het volgende:
Dat lijkt me wel.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 17:02 schreef Tijn het volgende:
[..]
Maakt dat uit? Als een leerling of leraar ergens anders besmet wordt, maar vervolgens dat verder op school verspreidt, is dat toch gewoon een probleem, of niet dan?
Klaver heeft gewoon een goed punt hier. Het is gewoon dom om te denken dat je iedereen die risico loopt kan beschermen. Dat zijn miljoenen burgers.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 17:23 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Waarom? De ouderen hebben al een beschermd boodschappen uurtje...
Nee, het s het alleen niet met jou eens.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 17:23 schreef Vallon het volgende:
TK Debat: Klaver best wel redelijk vent maar gaat weer fout met willen definiëren wie kwetsbaar is.
Laat de vermeende/kwetsbare dat zelf bepalen of zij zich kwetsbaar achten en als dat geld kost even een korte onderbouwing van een onfhankelijk arts.
Subtiel! Je begint het te lerenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 17:13 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat is wel...eh...apart geformuleerd
Als dat buiten is... Waarom niet?quote:
Nee. Gewoon nee.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 17:23 schreef Vallon het volgende:
TK Debat: Klaver best wel redelijke vent maar gaat weer fout in met willen definiëren wie kwetsbaar is.
Laat de vermeende/kwetsbare dat zelf bepalen of zij zich kwetsbaar achten en als dat geld kost even een korte onderbouwing van een onfhankelijk arts.
Een beetje festival zit je hutje mutje in elkaars nek te hijchen, springen, dansen etc.quote:
Ze zijn ook kwetsbaar voor griep...quote:Op woensdag 14 oktober 2020 17:26 schreef Kyran het volgende:
[..]
Nee. Gewoon nee.
Klaver heeft gewoon 100% gelijk. Je kan niet iedereen die kwetsbaar is maar thuis laten blijven. Dat kan gewoon niet. Dan heb je geen OV meer, geen zorg meer, geen onderwijs meer etc. etc. etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |