Als dat buiten is... Waarom niet?quote:
Nee. Gewoon nee.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 17:23 schreef Vallon het volgende:
TK Debat: Klaver best wel redelijke vent maar gaat weer fout in met willen definiëren wie kwetsbaar is.
Laat de vermeende/kwetsbare dat zelf bepalen of zij zich kwetsbaar achten en als dat geld kost even een korte onderbouwing van een onfhankelijk arts.
Een beetje festival zit je hutje mutje in elkaars nek te hijchen, springen, dansen etc.quote:
Ze zijn ook kwetsbaar voor griep...quote:Op woensdag 14 oktober 2020 17:26 schreef Kyran het volgende:
[..]
Nee. Gewoon nee.
Klaver heeft gewoon 100% gelijk. Je kan niet iedereen die kwetsbaar is maar thuis laten blijven. Dat kan gewoon niet. Dan heb je geen OV meer, geen zorg meer, geen onderwijs meer etc. etc. etc.
Zat daar net aan te denken, ik mis dat helemaal in de discussie over "ouderen en kwetsbaren isoleren". Vraag is of die mensen wel in lockdown willen. Mijn oma is 94 geworden, die zou zich slap hebben gelachen als er gezegd zou worden dat zij thuis moest blijven. Ongeacht of de jeugd dat wel of niet moet. Die zou gewoon blijven leven met het risico voor eigen rekening.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 17:23 schreef Vallon het volgende:
TK Debat: Klaver best wel redelijk vent maar gaat weer fout met willen definiëren wie kwetsbaar is.
Laat de vermeende/kwetsbare dat zelf bepalen of zij zich kwetsbaar achten en als dat geld kost even een korte onderbouwing van een onfhankelijk arts.
Zucht. Ik ga hier niet eens meer serieus op in.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 17:29 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ze zijn ook kwetsbaar voor griep...
Wat ben je toch een wijs mens!quote:Op woensdag 14 oktober 2020 17:30 schreef Kyran het volgende:
[..]
Zucht. Ik ga hier niet eens meer serieus op in.
Dat niet. Maar je kan kwetsbaren wel er wel actiever op wijzen dat het misschien nu even niet verstandig is om naar de winkel te gaan, hordes bezoek te ontvangen of samen te klitten met andere kwetsbaren. Het is werkelijk idioot om te zien hoeveel “kwetsbaren” idioot gedrag vertonen.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 17:26 schreef Kyran het volgende:
[..]
Nee. Gewoon nee.
Klaver heeft gewoon 100% gelijk. Je kan niet iedereen die kwetsbaar is maar thuis laten blijven. Dat kan gewoon niet. Dan heb je geen OV meer, geen zorg meer, geen onderwijs meer etc. etc. etc.
Dat zou je kunnen proberen, maar dan nog blijft het toch een probleem dat je kwetsbaren niet uit de samenleving kan onttrekken.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 17:32 schreef GS-Raw het volgende:
[..]
Dat niet. Maar je kan kwetsbaren wel er wel actiever op wijzen dat het misschien nu even niet verstandig is om naar de winkel te gaan, hordes bezoek te ontvangen of samen te klitten met andere kwetsbaren. Het is werkelijk idioot om te zien hoeveel “kwetsbaren” idioot gedrag vertonen.
Dat is inderdaad een belachelijk voorstel. Maar ik vind het wel kwalijk dat kwetsbaren niet actiever gewaarschuwd en gewezen worden op hun eigen gedrag.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 17:32 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dat zou je kunnen proberen, maar dan nog blijft het toch een probleem dat je kwetsbaren niet uit de samenleving kan onttrekken.
Oh, ik ben een sukkel zie ik. Ik las dat ze vanaf vandaag om 22.00 gingen sluiten.quote:
Aan de andere kant mag ik toch hopen dat mensen slim genoeg zijn om dit zelf te bedenken. Hebben wij echt de overheid nodig om ons te vertellen wat goed en slecht voor ons is? Mijn moeder is behoorlijk kwetsbaar. Ik zoek haar niet op en zij is ook uiterest voorzichtig. Heb je toch geen minister-president voor nodig?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 17:33 schreef GS-Raw het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een belachelijk voorstel. Maar ik vind het wel kwalijk dat kwetsbaren niet actiever gewaarschuwd en gewezen worden op hun eigen gedrag.
Viel mij ook op, eerste keer dacht ik nog zeker verkeerd verstaan maar hij blijft het doen.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 17:35 schreef Gretzl het volgende:
Baudeteket die het de hele tijd over vorig jaar heeft![]()
![]()
Ja, van die remdesivir bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 17:35 schreef Kyran het volgende:
[..]
Aan de andere kant mag ik toch hopen dat mensen slim genoeg zijn om dit zelf te bedenken. Hebben wij echt de overheid nodig om ons te vertellen wat goed en slecht voor ons is? Mijn moeder is behoorlijk kwetsbaar. Ik zoek haar niet op en zij is ook uiterest voorzichtig. Heb je toch geen minister-president voor nodig?
Baudet heeft wel wat goede punten trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |