Realiteit:quote:Op woensdag 14 oktober 2020 10:42 schreef Strani het volgende:
"Bondscoach Mancini: 'Oranje speelt sprankelend en aanvallend voetbal'
Nou, Italië heeft ons duidelijk nog niet gescout voor deze wedstrijd.
Ja, het is op zich niet heel ongunstig. Veel is ook van de tafel geveegd en de gemeente heeft z'n huiswerk gewoon niet heel goed gedaan is wel een beetje de conclusie. Moeten blij zijn dat ze de kans krijgen het nog aan te passen en het hele plan niet van tafel wordt geveegd, dan kon je weer vanaf 0 beginnen.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 10:49 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Mja, ik snap het wel eigenlijk. Maar goed, ze hebben nog tijd dus om aanpassingen te maken.
Haha, moet gelijk weer hier aan denken:quote:Op woensdag 14 oktober 2020 10:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Die mensen willen niet in het sprookjesbos wonen. Dat lijkt me eigenlijk juist wel leuk.
Noouuuhoouuuquote:
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 10:46 schreef Meke het volgende:
Op Twitter ging de vraag rond wat je zowel in de politiek als de slaapkamer kunt zeggen. Daar kwamen sowieso veel leuke antwoorden op, maar dit is mijn (okee en van de rest van Nederland) favoriet![]()
![]()
[ twitter ]
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 10:46 schreef Meke het volgende:
Op Twitter ging de vraag rond wat je zowel in de politiek als de slaapkamer kunt zeggen. Daar kwamen sowieso veel leuke antwoorden op, maar dit is mijn (okee en van de rest van Nederland) favoriet![]()
![]()
[ twitter ]
Dan krijg je de conflicten aan de kassa ook niet.quote:HOORN - Deen Supermarkten sluit alle filialen donderdag vanaf 20.00 uur. Dat doet de supermarktketen vanwege het afgekondigde verbod op alcoholverkoop na die tijd, meldt het Noordhollands Dagblad.
Bij ons in het durp zijn de supermarkten standaard tot 20.00 open.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 11:00 schreef TheFreshPrince het volgende:
Het probleem met "geen alcohol na 20:00 verkopen" is ook opgelost:
[..]
Dan krijg je de conflicten aan de kassa ook niet.
(Theoretisch) nadeel is wel dat je meer mensen in minder tijd te verwerken krijgt = drukker.
Ja, dat groeit met de dag.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 09:45 schreef summer52 het volgende:
[..]
Dank je!
Trouwens wat is dat Stadshagen groot geworden! Toen ik nog in Zwolle woonde, nu al weer 18 geleden was het nog in aanbouw. Mijn zoon heeft nog in een maisonnette woning gewoond die staan gelijk aan de linkerkant als je de brug bij Holtenbroek overgaat! Toen was het nog een kale vlakte, volgens mij waren en toen nauwelijks winkels, alleen een AH?
Maar ja alles veranderd, maar goed ook!
hier ook geloof ik, behalve op koopavond dan tot 21:00.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 11:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Bij ons in het durp zijn de supermarkten standaard tot 20.00 open.Ik weet niet beter.
Dat duurt dus nog wel maanden.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 10:05 schreef Greys het volgende:
Die wet om die verplichting mogelijk te maken hadden ze maaaanden de tijd voor. Maar nee. Dat moet nu allemaal nog.
Sinds dit jaar is de ah hier tot 22.00 uur open. Altijd heerlijk rustig als je na 18.00 boodschappen ga doen.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 11:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Bij ons in het durp zijn de supermarkten standaard tot 20.00 open.Ik weet niet beter.
Geen idee, op straat niet. En in de winkel kom ik niet. Wellicht zal dat binnenkort toch een keer moeten, want online bestellen bij AH ligt er sinds gisteren uit. HAMSTEREEEEEN.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 10:29 schreef Em31 het volgende:
Hebben de meeste mensen in jullie omgeving dan nog geen mondkapje op? Hier zeker wel 90% ondertussen die gewoon een mondkapje dragen. Paar idioten houd je toch wel, als de meerderheid maar niet idioot is.
Dan is er een vaccin.quote:
Bij mij in de buurt sowieso weinig mondkapjes. In winkels als buiten.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 11:19 schreef Dave het volgende:
[..]
Geen idee, op straat niet. En in de winkel kom ik niet. Wellicht zal dat binnenkort toch een keer moeten, want online bestellen bij AH ligt er sinds gisteren uit. HAMSTEREEEEEN.
Werd gisteravond uitgezonden op History channel.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 10:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]![]()
Welke wedstrijd heeft hij gekeken? Want die wedstrijd wil ik dan ook wel zien.
In Friesland is het virus natuurlijk ook wel wat minder aanwezig, dus misschien dat daar dan minder noodzaak gevoeld wordt?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 11:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Bij mij in de buurt sowieso weinig mondkapjes. In winkels als buiten.
Plannen stonden door Corona sowieso al in de ijskast.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 10:40 schreef Hamlapjes het volgende:
Slecht nieuws voor de Efteling vandaag, niet coronagerelateerd, al komt er later misschien ook nog wel slecht coronanieuws, maar goed:
[ twitter ]
quote:Overigens liet de Efteling vorige maand weten dat de uitbreidingsplannen voorlopig op ijs worden gezet, ongeacht de uitspraak van de Raad van State. Het park beleeft volgens een woordvoerder financieel het slechtste jaar in zijn bestaan.
Zo'n vaccin is, als het er al is, over een aantal maanden nog niet voor iedereen beschikbaar.quote:
Ik vroeg me al af hoe ze dit wilden gaan doen.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 11:00 schreef TheFreshPrince het volgende:
Het probleem met "geen alcohol na 20:00 verkopen" is ook opgelost:
[..]
Dan krijg je de conflicten aan de kassa ook niet.
(Theoretisch) nadeel is wel dat je meer mensen in minder tijd te verwerken krijgt = drukker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |