yoooooo en dan?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Yep! Per einde term en einde verlof dagen de zak genomen
quote:
Omdat hij een beetje slachtoffer wordt van zijn eigen eigenwijsheid en ook de beslissingen die worden genomen door andere adviesgroepen, waardoor het voor hem een beetje uitkomt alsof hij het steeds fout heeft.quote:
nah niemand heeft het goedquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Omdat hij een beetje slachtoffer wordt van zijn eigen eigenwijsheid en ook de beslissingen die worden genomen door andere adviesgroepen, waardoor het voor hem een beetje uitkomt alsof hij het steeds fout heeft.
Ff 5 maanden met verlof.quote:
Je mag onze boot wel schuren en lakkenquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ff 5 maanden met verlof.
De zaak verder uitbouwen en andere dingen met bootjes gaan doenmisschien een master opleiding erbij.
ja die jullie willenquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
welke.... ze hebben er nu weer een hele range....
hij mag al biiiijjjna met pensioen.....quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Omdat hij een beetje slachtoffer wordt van zijn eigen eigenwijsheid en ook de beslissingen die worden genomen door andere adviesgroepen, waardoor het voor hem een beetje uitkomt alsof hij het steeds fout heeft.
Maar goed hij heeft een haast onmogelijke taak. En er is altijd een zondebok als het niet zo goed gaat, als hoofd RIVM gok ik dat zijn kop gaat rollen over een paar maanden.
Flink apparaatquote:
Oh lekkerquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ff 5 maanden met verlof.
De zaak verder uitbouwen en andere dingen met bootjes gaan doenmisschien een master opleiding erbij.
Denk niet dat je blij wordt van mijn uurtariefquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je mag onze boot wel schuren en lakken.
Ik dacht aan een kratje bier, dus ik denk het niet danquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Denk niet dat je blij wordt van mijn uurtarief
Houd niet van bierquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik dacht aan een kratje bier, dus ik denk het niet dan.
Nee dankjequote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:02 schreef Ygritte het volgende:
[..]
iPhone 11 pro kopen? Altijd van een oud vrouwtje geweest
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:02 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nomnomquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
even wat anders...
Hoe was de ovenschotel DIT keer @:Amarantha
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:02 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik doe elk jaar 'de ruiltruc' kost mij het minste.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:05 schreef Samzz het volgende:
Ik denk dat ik binnenkort ook weer een nieuwe telefoon moet... Mijne wordt zo traag en het scherm is kapot.
Ik weet bij god niet welke ik nu weer moet aanschaffen. Het liefst wil ik een Samsung Note, maar die prijs he.
Wat is de ruiltruc?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:08 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik doe elk jaar 'de ruiltruc' kost mij het minste.
Alleen dat gekut altijd met verkopen/potentiele kopers komt mij soms wel de neus uit.
Zie dmquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:01 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Welke master heb je op het oog dan?
ik heb zakelijk nu een baggertrage Samsung A8, en prive een snelle maar softwarematig verneukte Samsung S10equote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:08 schreef FranticDJ het volgende:
Ik moet ook een nieuwe.. batterij is bagger kut
Ik blief geen Androidquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb zakelijk nu een baggertrage Samsung A8, en prive een snelle maar softwarematig verneukte Samsung S10e
Ik koop dus elk jaar een nieuwe en verkoop mijn oude die dan een jaar oud is. Dat kost mij het minste geld.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat is de ruiltruc?
Ik koop mijn toestellen, ik heb geen abonnement namelijk. Vandaar dat prijs wel een dingetje is.
Aaah zo. Ik zou ook gewoon even kunnen lezen dus.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:12 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik koop dus elk jaar een nieuwe en verkoop mijn oude die dan een jaar oud is. Dat kost mij het minste geld.
Ik zou het zelf ook nooit doen (weet jij veel hoe vaak die ander hem heeft laten donderen), maar goed, meestal animo zat.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Aaah zo. Ik zou ook gewoon even kunnen lezen dus.
Ik durf 2e hands telefoons niet aan.
Dat is precies de reden iddquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik zou het zelf ook nooit doen (weet jij veel hoe vaak die ander hem heeft laten donderen), maar goed, meestal animo zat.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
ik blief geen Apple, heb die altijd beleefd geweigerdquote:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:16 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
!
Wie is jouw favoriet?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Seizoen 2quote:
Ja, seizoen 2 was idd echt goed. Al vond ik seizoen 3 ook tof en vind ik het eigenlijk in zijn geheel een heel erg sterke serie. Alleen die Clarkequote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:19 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Seizoen 2Heb niet echt een favoriet personage maar het 2e seizoen stak voor mij met kop en schouders boven de rest uit.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:21 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]Wel iets minder, maar overall, mijn favorietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:24 schreef friemelaar het volgende:
[..]je bent zelf een oud type
kloptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kerel
Same shit, different day
SC hopper present
Hysterisch jankwijf dat het isquote:
Invasie van de Chinezen.quote:
Echt hequote:
In het eerste seizoen was iedereen nog zo hysterisch jankend, maar daar is iedereen vanaf gestapt op haar na die het tot aan de laatste aflevering blijft volhoudenquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Echt he. En die keuzes die ze maakt, zij mag alles een ander mag niks en maar moralistisch lopen janken.
Ik vond haar in het eerste seizoen echt leuk, tweede en derde ook nog wel, daarna ging het heel snel bergafwaartsquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In het eerste seizoen was iedereen nog zo hysterisch jankend, maar daar is iedereen vanaf gestapt op haar na die het tot aan de laatste aflevering blijft volhouden
Heb d'r geloof ik vanaf het begin al niet gemogenquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vond haar in het eerste seizoen echt leuk, tweede en derde ook nog wel, daarna ging het heel snel bergafwaarts.
Dat snap ik welquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb d'r geloof ik vanaf het begin al niet gemogen
Octavia en Raven zijn leukquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat snap ik wel. Ik vond Bellamy in het begin niet zo, maar die is wel echt gegroeid imo. Octavia vind ik ook tof.
Raven vind ik niet zo. Ik weet niet precies waarom. Murphy is en blijft een rat, maar wel een grappigequote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Octavia en Raven zijn leukMurphy is ook heel goed gegroeid in de serie.
Raven doet me een beetje denken aan die monteurchick uit Firefly, misschien daaromquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Raven vind ik niet zo. Ik weet niet precies waarom. Murphy is en blijft een rat, maar wel een grappige.
Nee, ik betaal nooit (te) veel om te wonen, vind ik onzin.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 12:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en dat vindt jij dus een goed systeem
Had @:rocknijntje niet zoiets?
Firefly heb ik niet gezien, dus geen ideequote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Raven doet me een beetje denken aan die monteurchick uit Firefly, misschien daarom
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:52 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee, ik betaal nooit (te) veel om te wonen, vind ik onzin.
Die speelde niet voor niks de moeder van dat irritante mensquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Firefly heb ik niet gezien, dus geen idee. Abby/Abbey vond ik ook echt niks aan
.
Clarke heeft t idd niet van een vreemde, kak zegquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die speelde niet voor niks de moeder van dat irritante mens
Maar Firefly is wel echt een geweldige serie![]()
Ik betaal ook niet te veel om hier te wonen..quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:52 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee, ik betaal nooit (te) veel om te wonen, vind ik onzin.
Vroeg naar bedquote:
Dat was ik wel van plan iig..quote:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
daar heb ik iets voor..
AUGURKJES
Waarom?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja en vroeger op. de ochtenden zijn eigenlijk de beste tijden van de dag
Apart figuur ben je somsquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja en vroeger op. de ochtenden zijn eigenlijk de beste tijden van de dag
Nee augurkjes is een codewoord voor sigarettenquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, hoever ben je??
Prima planquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat was ik wel van plan iig..
Zo maar Sjefke uitlaten.. Pillen in mijn mik stouwen. tanden poesten en bedwaarts
Oh ik dacht dat zwangere vrouwen daar opquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee augurkjes is een codewoord voor sigaretten
Ja wel vaak rustquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja allemaal vers nieuws, vaak rust
Nou ja eigenlijk altijd wel inderdaad.quote:
Als je op tijd op bent en geen verplichtingen zijn ochtenden heerlijk.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja allemaal vers nieuws, vaak rust
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja en koffie.
vroeger nog die eerste sigaret ook
Het is net wekenlang hoerig kutweer geweest, gaat het wel helemaal lekker met je?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:06 schreef bitterbal het volgende:
wanneer komt er weer een goeie herfststorm?
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is net wekenlang hoerig kutweer geweest, gaat het wel helemaal lekker met je?
Yesquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nog ff laatste kans qua restaurant?
Ja in de winterquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:06 schreef engine het volgende:
[..]![]()
En zonsopkomst..of is dat weer te vroeg?
ja zon code geel stormquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is net wekenlang hoerig kutweer geweest, gaat het wel helemaal lekker met je?
Dan kan ik toch helemaal geen rondjes lopenquote:
Nee maar dan kan je zo thuis zitten en super blij zijn dat je dus binnen bent en niet naar buiten hoeftquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan kan ik toch helemaal geen rondjes lopen
Eckte hipsters hebben knotjes!quote:
Tuurlijk heb ik mijn knotje nogquote:
Waarom zou dat geen ding meer zijnquote:
hypes veranderen nog wel eensquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waarom zou dat geen ding meer zijn
Ik dacht alquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tuurlijk heb ik mijn knotje nog![]()
![]()
Leven zonder knotje is zinloos
HIPSTERS MET KNOT WILL NEVER DIE!!!!!!!!!!!!!!quote:
Rabbit is dan ook niet zomaar een manquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:18 schreef Amarantha het volgende:
Mannen met een knotje is wel twijfelachtig.
en met een knotwilgquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:18 schreef Amarantha het volgende:
Mannen met een knotje is wel twijfelachtig.
Kun je niet domotica ertussen zetten die uit en dan meteen weer aan gaat?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Zooooow 3 afleveringen Rail Away genotvoetenbadje gaat helaas niet verder dan een uur. Dat zou echt nog even verbeterd moeten worden.
de reincarnatie van Carrie Fisher?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Rabbit is dan ook niet zomaar een man
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:23 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
de reincarnatie van Carrie Fisher?
Die ga ik even googlen 😅quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:23 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
de reincarnatie van Carrie Fisher?
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:25 schreef DerRabbit het volgende:
Dit soort haar vind ik stiekem wel behoorlijk tof![]()
[ afbeelding ]
Waarom eigenlijk? Alleen door dat haar? Zo ben ik over een half jaar ook gruwelijk aantrekkelijkquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
maar dat is ook echt een gruwelijk aantrekkelijke man
nee zijn gezicht ook. Hij zit in een serie op netflix die ik heb gezienquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk? Alleen door dat haar? Zo ben ik over een half jaar ook gruwelijk aantrekkelijk
Oh, morgen maar weer naar de kapper danquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee zijn gezicht ook. Hij zit in een serie op netflix die ik heb gezien
The Last Kingdomquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Alleen door het uiterlijk of ook door zijn karakter in The Last Kingdom?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
maar dat is ook echt een gruwelijk aantrekkelijke man
nee uiterlijk. Weet al niet eens meer waar de serie over gingquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Alleen door het uiterlijk of ook door zijn karakter in The Last Kingdom?
Ik wacht met smart op t volgende seizoen. Echt een goede serie.quote:
je zat alleen kwijlend naar die kaerel te kijken?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee uiterlijk. Weet al niet eens meer waar de serie over ging
Jezusquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik zat net een livestream van die viruswappies te kijken in de Haagse binnenstad.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zo ongeveer denk ik.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je zat alleen kwijlend naar die kaerel te kijken?
Damnquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oeh linkquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:31 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik zat net een livestream van die viruswappies te kijken in de Haagse binnenstad.
Eigenaar van Luden ging COMPLEET uit zijn panty tegen zo´n streamer. Was echt een TOPSHOW![]()
Ik had hem via video in verzet, maar die stream is nu gestoptquote:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:33 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik had hem via video in verzet, maar die stream is nu gestopt
Heb wel een ander, dan lopen ze bij centraal station. Daar gebeurt nog niet zoveel...
Maar die ondernemer joh:
OPKANKEREN VAN MIJN TERRAS![]()
streamer: dit gaat je klanten kosten hoorquote:
Ja. Het gaat voornamelijk om Engeland en het gevecht tegen de vikingen, met King Alfred die een verenigd Engeland nastreeft. Uthred is geboren Engels maar opgevoed door vikingen en van groot belang voor Engeland.quote:
was dit hetquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:33 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik had hem via video in verzet, maar die stream is nu gestopt
Heb wel een ander, dan lopen ze bij centraal station. Daar gebeurt nog niet zoveel...
Maar die ondernemer joh:
OPKANKEREN VAN MIJN TERRAS![]()
Wil ik ookquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:25 schreef DerRabbit het volgende:
Dit soort haar vind ik stiekem wel behoorlijk tof![]()
[ afbeelding ]
Jepquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:34 schreef bitterbal het volgende:
w
[..]
was dit het
https://www.facebook.com/(...)89079548256028/?t=40
Vanmiddag schold een virusgekkie een oudere man met mondkapje die vanuit de supermarkt kwam de tering omdat alles een complot zou zijn en hij er niet in moest trappenquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:31 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik zat net een livestream van die viruswappies te kijken in de Haagse binnenstad.
Eigenaar van Luden ging COMPLEET uit zijn panty tegen zo´n streamer. Was echt een TOPSHOW![]()
IQ van een stoeptegel dat soort mensen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Vanmiddag schold een virusgekkie een oudere man met mondkapje die vanuit de supermarkt kwam de tering omdat alles een complot zou zijn en hij er niet in moest trappen
![]()
![]()
Ik vind dit beledigend voor stoeptegels!quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:37 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
IQ van een stoeptegel dat soort mensen.
xDquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vind dit beledigend voor stoeptegels!
#stoeptegelsmatter
wow, dat soort zou preventief opgesloten moeten wordenquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Vanmiddag schold een virusgekkie een oudere man met mondkapje die vanuit de supermarkt kwam de tering omdat alles een complot zou zijn en hij er niet in moest trappen
![]()
![]()
De tering, hoever heb jij terug zitten lezenquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:38 schreef mschol het volgende:
[..]
ik hoop nog een keer gebruik te kunnen maken van mijn disney jaarpas
wat een huilie zeg.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:34 schreef bitterbal het volgende:
w
[..]
was dit het
https://www.facebook.com/(...)89079548256028/?t=40
Van dat soort mensen moet juist een voorbeeld worden gemaakt door ze publiekelijk te martelen!quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wow, dat soort zou preventief opgesloten moeten worden
Stel dát het zo is, wat boeit het als die man een mondkapje op doetquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:37 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
IQ van een stoeptegel dat soort mensen.
Die vent werd finaal ondersteboven getimmerd bij de rellen in Utrecht door de ME.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
wat een huilie zeg.Ik hoor er niet bij
Persvrijheid
speenvarken
zo ongeveer mijn laatste post vannochtendquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:39 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
De tering, hoever heb jij terug zitten lezen
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:40 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Die vent werd finaal ondersteboven getimmerd bij de rellen in Utrecht door de ME.
Was best grappig om te zien.
Hij zit ook constant van hou de comments netjes anders word ik van facebook gekickt en dan word ik verdrietig.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]geloof het ja. Kan niet anders dan verdiend geweest zijn. Wat een jankbaby zeg.
Ja helemaal niets natuurlijk.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Stel dát het zo is, wat boeit het als die man een mondkapje op doet![]()
Die oudere man haalde zijn schouders op en lachte hem toe trouwens. Mooi
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:41 schreef Justin_Case het volgende:
@:bitterbal zit nu een hele stream te kijken
Mooi he, heb me echt stuk gelachenquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee heb dat stukje terug gekeken
Dat zijn gewoon gekkies die hun ei kwijt moeten ofzo.....quote:
Nee klopt, hij filmt al die debielen. Ook tijdens rellen Schilderswijk en Utrecht en andere shit.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:44 schreef bitterbal het volgende:
Maar das geen viruswappie hoor die jongen
nee een ander stuk zieligheidquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:44 schreef bitterbal het volgende:
Maar das geen viruswappie hoor die jongen
Ja het is wel wat apart dat regio15 en de NOS wel mogen blijven staan en hij niet ja.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee hoor. Hij heeft ook een punt. hij heeft een perskaart
Hier nog wat.. geen idee of het wat isquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ah ja, okee.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het is zo sensatiebelust allemaal. Iedereen weet dat überhaupt de stad in gaan gewoon onverstandig is. MAAR HET MAG. Ja, het mag. En sommige dingen mogen niet, en dan komt de politie optreden. En dan staan dit soort nulpunten UITERST KRITISCH TE FILMEN OF DE POLITIE ZICH WEL AAN ALLE REGELS HOUDT want oh jee. Zulke gasten zouden zich de ogen uit hun kop moeten schamen en gewoon thuis moeten zitten. Maar goed, alles voor de volgers he, DAT is belangrijkquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja begrijp niet waarom je hem zo zit af te kraken
Weet niet of je zijn streams wel eens kijkt maar deze jongen is dus totaal niet zo. Hij is echt onwijs objectief en hij mag ook een mening hebben als hij weg wordt gestuurd terwijl hij met een perskaart daar gewoon nmag blijven staanquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is zo sensatiebelust allemaal. Iedereen weet dat überhaupt de stad in gaan gewoon onverstandig is. MAAR HET MAG. Ja, het mag. En sommige dingen mogen niet, en dan komt de politie optreden. En dan staan dit soort nulpunten UITERST KRITISCH TE FILMEN OF DE POLITIE ZICH WEL AAN ALLE REGELS HOUDT want oh jee. Zulke gasten zouden zich de ogen uit hun kop moeten schamen en gewoon thuis moeten zitten. Maar goed, alles voor de volgers he, DAT is belangrijk
Waar gaat dit over?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is zo sensatiebelust allemaal. Iedereen weet dat überhaupt de stad in gaan gewoon onverstandig is. MAAR HET MAG. Ja, het mag. En sommige dingen mogen niet, en dan komt de politie optreden. En dan staan dit soort nulpunten UITERST KRITISCH TE FILMEN OF DE POLITIE ZICH WEL AAN ALLE REGELS HOUDT want oh jee. Zulke gasten zouden zich de ogen uit hun kop moeten schamen en gewoon thuis moeten zitten. Maar goed, alles voor de volgers he, DAT is belangrijk
dat zou idd zomaar kunnen. LAs net dat clubs dicht moeten blijven totdat er een vaccin is.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:56 schreef UitStraling het volgende:
Ok dat was dus het laatste avondje bar/restaurant tot aan april
Die naam alleen alquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:56 schreef bitterbal het volgende:
https://www.facebook.com/VideoInVerzet/
das deze jongen
lees terug. Stel geen vragen als je te belazerd bent om naar het antwoord te luisteren.quote:
Damn dat is toch onmogelijk.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:56 schreef bitterbal het volgende:
LAs net dat clubs dicht moeten blijven totdat er een vaccin is.
slechte bui fles?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
lees terug. Stel geen vragen als je te belazerd bent om naar het antwoord te luisteren.
De horeca gaat hier wel echt heel stevig onder lijden. Ik vraag me af hoeveel tenten er nog open gaan als er een vaccin komt.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat zou idd zomaar kunnen. LAs net dat clubs dicht moeten blijven totdat er een vaccin is.
nou schrijf je onderneming maar af dan
Dat dus. En dan komt ballie beweren dat het allemaal zo objectief is. Tuurlijk schat. Nou, welterustenquote:
Heb je het programma na de perso gezien? Met Jort Kelder?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat zou idd zomaar kunnen. LAs net dat clubs dicht moeten blijven totdat er een vaccin is.
nee?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:57 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Heb je het programma na de perso gezien? Met Jort Kelder?
Ja hebben wel wat gegevens uitgewisseld met wat restaurants om gewoon minimaal wekelijks wat bij ze te bestellen om te kijken of we ze erdoorheen kunnen trekken maar ja allemaal zullen ze het niet halen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die schetste even het beeld indien er geen vaccin komt en zei; dit pakket met noodsteun en financien zullen ze nog 2 of 3 keer willen herhalen maar de bodem raakt in zicht. Dus het is een keer klaar en anders hebben ze echt een probleem.quote:
alle clubs zullen failliet gaan, full reset als het weer magquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja dat word al een paar weken gezegd toch. dat sommige ondernemingen alleen nog bestaan vanwege de steunmaatregelenquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja hebben wel wat gegevens uitgewisseld met wat restaurants om gewoon minimaal wekelijks wat bij ze te bestellen om te kijken of we ze erdoorheen kunnen trekken maar ja allemaal zullen ze het niet halen.
Grinchquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
lees terug. Stel geen vragen als je te belazerd bent om naar het antwoord te luisteren.
Soms denk ik dat er zon gigantisch crisis gaat komen zonder dat we het nu eigenlijk beseffenquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:59 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Die schetste even het beeld indien er geen vaccin komt en zei; dit pakket met noodsteun en financien zullen ze nog 2 of 3 keer willen herhalen maar de bodem raakt in zicht. Dus het is een keer klaar en anders hebben ze echt een probleem.
Ja de rekening volgt vanzelf. En die wordt heel pijnlijk.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Soms denk ik dat er zon gigantisch crisis gaat komen zonder dat we het nu eigenlijk beseffen
Ja dat ook ja maar daar redden ze het niet mee, meeste restaurants hebben wel een take away-thuisservice maar ja dat gaat om eten terwijl de grootste winst in de drank zit.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja dat word al een paar weken gezegd toch. dat sommige ondernemingen alleen nog bestaan vanwege de steunmaatregelen
dat hoef je denk ik niet te denken, dat is gewoon zo.. de vraag is alleen wanneer..quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Soms denk ik dat er zon gigantisch crisis gaat komen zonder dat we het nu eigenlijk beseffen
Ik blijf even zitten waar ik zit qua werk ook. Hoewel wij verwachten dat over 2-3 voor ons bedrijf de klap gaat komen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
2-3 wat? maand?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik blijf even zitten waar ik zit qua werk ook. Hoewel wij verwachten dat over 2-3 voor ons bedrijf de klap gaat komen.
Ja maar daar werd vrij eerlijk over gedaan en open over gedaan toch, we hebben 100 miljard en daar moeten we het mee doen maar Nederland zal een deel van zijn welvaart kwijtraken, dat was toen al, laat staan nu we de hotspot worden van corona uitbraak 2.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:00 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja de rekening volgt vanzelf. En die wordt heel pijnlijk.
Jaar. Wel handig om erbij te zetten.quote:
Yeah truequote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar daar werd vrij eerlijk over gedaan en open over gedaan toch, we hebben 100 miljard en daar moeten we het mee doen maar Nederland zal een deel van zijn welvaart kwijtraken, dat was toen al, laat staan nu we de hotspot worden van corona uitbraak 2.
En die miljarden zijn voor een aanzienlijk deel de gasopbrengsten van Groningen en die schalen we rap af.
België had 8 miljard geloof ik om het even in perspectief te zetten.
Yepquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:57 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Heb je het programma na de perso gezien? Met Jort Kelder?
echt?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
De kosten van een dag testen liggen ook rond de 5-10 miljoen euro volgens mij; dat tikt ook wel aan iedere dag de rest van het jaar.
Ja dat alleen al ja.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
De kosten van een dag testen liggen ook rond de 5-10 miljoen euro volgens mij; dat tikt ook wel aan iedere dag de rest van het jaar.
Wat dacht jij dan? Het is niet alleen het wattenstaafje wat betaald moet wordenquote:
veel geldquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat dacht jij dan? Het is niet alleen het wattenstaafje wat betaald moet worden
Ja die groep wordt totaal niet bereikt maar goed dat was al bekend en al jaren zo toch?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:07 schreef Molo het volgende:
Wel benieuwd hoe ze de ziekenhuisopnames gaan framen
Bizar percentage niet westerse allochtonen
Gaat niet meer genegeerd kunnen worden op gegeven moment
heeft toch met veel meer te maken dan alleen de berichtgeving?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja die groep wordt totaal niet bereikt maar goed dat was al bekend en al jaren zo toch?
De doven en slechthorenden hebben Irma maar aan die mensen is even niet gedacht.
Ja daar zit inderdaad veel meer achter maar met voorlichting begint het wel.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heeft toch met veel meer te maken dan alleen de berichtgeving?
Op vakantie.quote:
Denk dat ze het heus wel weten hoor. Maar ze wonen krap, moeten waarschijnlijk het ov gebruiken voor het werk wat ze niet thuis kunnen doen en dan zijn het vaak ook nog veel meer familiemensen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja daar zit inderdaad veel meer achter maar met voorlichting begint het wel.
Las een getal van 22 op de 24 IC bedden ergens in een ziekenhuis, dan is het geen afspiegeling meer.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:10 schreef bitterbal het volgende:
overigens is het ook niet vreemd als in een stad als den haag. rotterdam of amsterdam er meer allochtonen in het ziekenhuis terecht komen. Er wonen ook meer allochtonen in de stad
Ja dat laatste is onzin, zelf een kikker begrijpt dat je oma en opa beter even niet kunt aflebberen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat ze het heus wel weten hoor. Maar ze wonen krap, moeten waarschijnlijk het ov gebruiken voor het werk wat ze niet thuis kunnen doen en dan zijn het vaak ook nog veel meer familiemensen.
Er zijn ook ziekenhuizen waar dat beeld er niet is.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Las een getal van 22 op de 24 IC bedden ergens in een ziekenhuis, dan is het geen afspiegeling meer.
Vaak relatief armer en leven daardoor ook deels ongezonder. Als ze dan de weg niet zo goed weten te vinden naar de reguliere zorg kloppen ze ook pas laat aan waardoor je weer meer kans hebt om op een IC te belanden.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:11 schreef bitterbal het volgende:
En dan waarschijnlijk ook nog een slechtere gezondheid
Ja oudere dikke mannen met onderliggend lijden, tenminste dat beeld kwam gaandeweg naar voren.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Er zijn ook ziekenhuizen waar dat beeld er niet was.
Ik begrijp niet waarom men dit zo in de media heeft gebracht. Tijdens de eerste overstroming in het ziekenhuis waren het autochtonen toch?
wowquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:10 schreef bitterbal het volgende:
overigens is het ook niet vreemd als in een stad als den haag. rotterdam of amsterdam er meer allochtonen in het ziekenhuis terecht komen. Er wonen ook meer allochtonen in de stad
Ja waar waren de allochtonen toen dan?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja oudere dikke mannen met onderliggend lijden, tenminste dat beeld kwam gaandeweg naar voren.
Slecht geïntegreerd dus.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja waar waren de allochtonen toen dan?
Waarschijnlijk niet op het carnaval of op de piste voor hun ski vakantie
Is wel aan gedacht kan ik je vertellen, maar toch zijn ze niet voldoende bereikt, of heeft dat iig geen gevolg gekregen door die groepquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja die groep wordt totaal niet bereikt maar goed dat was al bekend en al jaren zo toch?
De doven en slechthorenden hebben Irma maar aan die mensen is even niet gedacht.
Ja dat dus, ik doe teveel sociale shizzle tussen het fokken doorquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Las een getal van 22 op de 24 IC bedden ergens in een ziekenhuis, dan is het geen afspiegeling meer.
Dat was met de Spaanse griep toch ook al, iedere golf besmettingen pakte aan op een andere bevolkingsgroep.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja waar waren de allochtonen toen dan?
Waarschijnlijk niet op het carnaval of op de piste voor hun ski vakantie
ja maar in de eerste gofl was dit niet.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja dat dus, ik doe teveel sociale shizzle tussen het fokken door
Toen ook bovengemiddeld veel allochtonenquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Er zijn ook ziekenhuizen waar dat beeld er niet is.
Ik begrijp niet waarom men dit zo in de media heeft gebracht. Tijdens de eerste overstroming in het ziekenhuis waren het autochtonen toch?
Nou dan was het toen blijkbaar niet spannend genoeg om naar buiten te brengenquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:17 schreef Molo het volgende:
[..]
Toen ook bovengemiddeld veel allochtonen
En de hoogbejaarden plus risicogroepen
Ja dat van Wilders kon echt niet.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar in de eerste gofl was dit niet.
Dus waarom men nou een allochtonen ding er van maakt en die smerige wilders die dan nog de beest smerige tweet er overheen gooit
Gezondheidszorg en sociale situatie in Amerika en zelfs in Spanje kun je totaal niet vergelijken met hierquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:14 schreef bitterbal het volgende:
In amerika zag je ook dat de zwarte bevolking veel harder werd geraakt. In spanje gaan de mensen uit de armere wijken ook de straat op omdat ze veel harder worden geraakt
is toch allemaal geen hogere wiskunde ofzo
Nee echt die man hoe nog kan slapen snachtsquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:18 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja dat van Wilders kon echt niet.
Ook dat de armere bevoking meer de lul is.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Gezondheidszorg en sociale situatie in Amerika en zelfs in Spanje kun je totaal niet vergelijken met hier
Dat verklaart iig echt het beeld en de cijfers niet hier
Dat denk ik ook bij Trump.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee echt die man hoe nog kan slapen snachts
De toon klopte niet en het was als een gier boven een karkas maar is vandaag wel gewoon meegenomen in de beschouwingen hoor, zelfs in de NOS berichtgeving, de toon wijzigt niets aan de feiten en daar zullen we wat mee moeten doen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar in de eerste gofl was dit niet.
Dus waarom men nou een allochtonen ding er van maakt en die smerige wilders die dan nog de beest smerige tweet er overheen gooit
Paniekstand en iedereen solidair en het overkwam iedereen en niemand wist hoe te handelenquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou dan was het toen blijkbaar niet spannend genoeg om naar buiten te brengen
ach, die man zegt niet meer of minder dan dat z'n aanhang wil horen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee echt die man hoe nog kan slapen snachts
Verklaart het ook zeker niet helemaalquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ook dat de armere bevoking meer de lul is.
Ja maar is dat niet altijd met alles?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ook dat de armere bevoking meer de lul is.
Dat klopt maar betekent niet dat hij het hoeft te zeggen. Die tweet was echt heeeeeel slecht.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ach, die man zegt niet meer of minder dan dat z'n aanhang wil horen.
Doet een Jesse Klavertje echt niet anders hoor.
10.000 euro voor iedere puberquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
geloof dat ik hem niet eens gelezen hebquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat klopt maar betekent niet dat hij het hoeft te zeggen. Die tweet was echt heeeeeel slecht.
Ditquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De toon klopte niet en het was als een gier boven een karkas maar is vandaag wel gewoon meegenomen in de beschouwingen hoor, zelfs in de NOS berichtgeving, de toon wijzigt niets aan de feiten en daar zullen we wat mee moeten doen.
Ik had nou niet het idee dat zijn laatste ideetjes gericht waren om stemmers te trekken voor de komende verkiezingen. Nee hoor, neequote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wel voor een groot deel. Ze werken niet thuis, hebben geen eigen auto, hebben waarschijnlijk niet de financiele middelen om verantwoord te eten of de kennis en wonen vaak ook nog met meer mensen op kleinere oppervlaktes.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Verklaart het ook zeker niet helemaal
Wacht ffquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
geloof dat ik hem niet eens gelezen heb
Geert Wildersquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
geloof dat ik hem niet eens gelezen heb
echt op z'n Wildersquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:22 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Wacht ff
--
Dus behandelingen en operaties van Henk en Ingrid met kanker, hartfalen of andere ziektes worden weer uitgesteld omdat de IC’s vooral bezet worden door Mohammed en Fatima die onze taal niet spreken en lak hebben aan de regels? Zijn dat de feiten
@:MinPres
Rutte?
#corona
--
Het is voor de grote steden blijkbaar de waarheid, mag die niet gezegd worden?quote:
Ja echt wel, maar ja was daarstraks heel even bij een achterstands stads Jumbo om het zo maar eens te noemen, tien getinte meisjes achter de kassa en geen enkel meisje had een monddoekje opquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Dit
Hij heeft inhoudelijk gewoon een punt
Het moet onderzocht worden en waar mogelijk naar gehandeld worden
Als die groep meer vatbaar is door genetische aanleg ofzo, wat ook kan, dan kan natuurlijk niemand daar wat aan doen.
Behalve nog meer oppassen.
Maar 9 van de 10 keer komt hier iets uit waar je wel degelijk wat mee kunt
nope, want rasiesmequote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:24 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Het is voor de grote steden blijkbaar de waarheid, mag die niet gezegd worden?
Dit is in Belgie, daar hebben ze precies hetzelfde.quote:
Jezusquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Geert Wilders
@:geertwilderspvv
·
11 okt.
Dus behandelingen en operaties van Henk en Ingrid met kanker, hartfalen of andere ziektes worden weer uitgesteld omdat de IC’s vooral bezet worden door Mohammed en Fatima die onze taal niet spreken en lak hebben aan de regels? Zijn dat de feiten
@:MinPres
Rutte?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |