yoooooo en dan?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Yep! Per einde term en einde verlof dagen de zak genomen
quote:
Omdat hij een beetje slachtoffer wordt van zijn eigen eigenwijsheid en ook de beslissingen die worden genomen door andere adviesgroepen, waardoor het voor hem een beetje uitkomt alsof hij het steeds fout heeft.quote:
nah niemand heeft het goedquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Omdat hij een beetje slachtoffer wordt van zijn eigen eigenwijsheid en ook de beslissingen die worden genomen door andere adviesgroepen, waardoor het voor hem een beetje uitkomt alsof hij het steeds fout heeft.
Ff 5 maanden met verlof.quote:
Je mag onze boot wel schuren en lakkenquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ff 5 maanden met verlof.
De zaak verder uitbouwen en andere dingen met bootjes gaan doenmisschien een master opleiding erbij.
ja die jullie willenquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
welke.... ze hebben er nu weer een hele range....
hij mag al biiiijjjna met pensioen.....quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Omdat hij een beetje slachtoffer wordt van zijn eigen eigenwijsheid en ook de beslissingen die worden genomen door andere adviesgroepen, waardoor het voor hem een beetje uitkomt alsof hij het steeds fout heeft.
Maar goed hij heeft een haast onmogelijke taak. En er is altijd een zondebok als het niet zo goed gaat, als hoofd RIVM gok ik dat zijn kop gaat rollen over een paar maanden.
Flink apparaatquote:
Oh lekkerquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ff 5 maanden met verlof.
De zaak verder uitbouwen en andere dingen met bootjes gaan doenmisschien een master opleiding erbij.
Denk niet dat je blij wordt van mijn uurtariefquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je mag onze boot wel schuren en lakken.
Ik dacht aan een kratje bier, dus ik denk het niet danquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Denk niet dat je blij wordt van mijn uurtarief
Houd niet van bierquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik dacht aan een kratje bier, dus ik denk het niet dan.
Nee dankjequote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:02 schreef Ygritte het volgende:
[..]
iPhone 11 pro kopen? Altijd van een oud vrouwtje geweest
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:02 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nomnomquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
even wat anders...
Hoe was de ovenschotel DIT keer @:Amarantha
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:02 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik doe elk jaar 'de ruiltruc' kost mij het minste.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:05 schreef Samzz het volgende:
Ik denk dat ik binnenkort ook weer een nieuwe telefoon moet... Mijne wordt zo traag en het scherm is kapot.
Ik weet bij god niet welke ik nu weer moet aanschaffen. Het liefst wil ik een Samsung Note, maar die prijs he.
Wat is de ruiltruc?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:08 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik doe elk jaar 'de ruiltruc' kost mij het minste.
Alleen dat gekut altijd met verkopen/potentiele kopers komt mij soms wel de neus uit.
Zie dmquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:01 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Welke master heb je op het oog dan?
ik heb zakelijk nu een baggertrage Samsung A8, en prive een snelle maar softwarematig verneukte Samsung S10equote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:08 schreef FranticDJ het volgende:
Ik moet ook een nieuwe.. batterij is bagger kut
Ik blief geen Androidquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb zakelijk nu een baggertrage Samsung A8, en prive een snelle maar softwarematig verneukte Samsung S10e
Ik koop dus elk jaar een nieuwe en verkoop mijn oude die dan een jaar oud is. Dat kost mij het minste geld.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat is de ruiltruc?
Ik koop mijn toestellen, ik heb geen abonnement namelijk. Vandaar dat prijs wel een dingetje is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |