Blijkbaar kan een groot deel van de bevolking het anders niet volgen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Hart en kankeroperaties. Lekkere kindertaal.
Arme burgers inderdaad. Allemaal weerloze mensen die door de overheid gedwongen werden om naar de kroeg te gaan en met z'n allen weer ouderwets verjaardagen te gaan vieren.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:35 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik geloof niks van het verhaal dat mensen zich niet aan de regels hebben gehouden. Er zullen best excessen her en der zijn, maar het gros van de bevolking is hartstikke braaf.
Als er al structureel te laks met de regels is omgegaan, dan komt dat omdat het klimaat er ook naar was en er onvoldoende duidelijk werd gemaakt wat dan wel de bedoeling is. Zo'n bruiloft van Ferd Grapperhaus werkt daar bepaald niet aan mee.
Dan voetballen ze maar met het 2e....quote:[i leek het.mg]https://fokstatic.nl/p/0s.gif[/img] Op dinsdag 13 oktober 2020 19:31 schreef Da_Sandman het volgende:
Cojona bij Italiaanse voetbalploeg, interland tegen Nederland morgen op losse schroeven.
Mondkapje is discriminatie?quote:
Dit. "Onnodig? Ja maar ik heb het echt nodig om ergens heen te gaan."quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:35 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
En als je op vakantie gaat dan niet naar oranje of rood land....waarom gewoon NIET op vakantie gaan
We gingen toch onnodige bewegingen stoppen.
Wel om 22.00 uur wegwezen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:38 schreef Nielsch het volgende:
Het gaat toch in op woensdag om 22:00 uur? Dus morgenavond nog naar de kroeg?
Nee hoor, nergens voor nodig.quote:
JA, MAAR THIERRY ZEGT HET !!!quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:38 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Samira weet dus niet wat Art 1 inhoud. Weten we dat ook weer.
wat een top tweet. godcholera.quote:
We hebben nu ook geen warme zeewind meer.quote:
Omdat wij zin hebben om er effe uit te gaan. Maak je niet zo druk man.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:35 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
En als je op vakantie gaat dan niet naar oranje of rood land....waarom gewoon NIET op vakantie gaan
We gingen toch onnodige bewegingen stoppen.
Afhalen mag wel.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:40 schreef Montov het volgende:
https://www.rijksoverheid(...)gen-terug-te-dringen
Het is niet toegestaan om tussen 20:00 uur en 07:00 uur alcohol of softdrugs op zak te hebben of te nuttigen in de openbare ruimte.
Hmm, ook niet op zak hebben zelfs?
Ik heb praktisch altijd alcohol in mijn auto liggen. Mag dat nog?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:40 schreef Montov het volgende:
Het is niet toegestaan om tussen 20:00 uur en 07:00 uur alcohol of softdrugs op zak te hebben of te nuttigen in de openbare ruimte.
Kloptquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:40 schreef Montov het volgende:
geloof ik ook niet inquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:40 schreef quirina het volgende:
De cijfers gaan niet afbuigen met deze maatregelen. Let maar op.
De stadsderby van Feyenoord ook. Ook vanwege besmettingenquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:31 schreef Da_Sandman het volgende:
Cojona bij Italiaanse voetbalploeg, interland tegen Nederland morgen op losse schroeven.
Nu kunnen we zien uit welk hout de oppositie gesneden is.quote:
Ja, geen openbare ruimtequote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:41 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik heb praktisch altijd alcohol in mijn auto liggen. Mag dat nog?
Oh jawel hoor.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:40 schreef quirina het volgende:
De cijfers gaan niet afbuigen met deze maatregelen. Let maar op.
Zolang jij je auto niet in je zak stopt wel.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:41 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik heb praktisch altijd alcohol in mijn auto liggen. Mag dat nog?
Vraiment? Ik heb net op de site van het France gouvernement gekeken, en daar stond dat de regels die Daar stonden vanaf 12 octobre van kracht waren. Des masques waren daar al verplicht in De zomer.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:33 schreef Vallon het volgende:
[..]
Morgen gaan Macron hetzelfde doen.... FaceIn queuing. Same movie autre visage.
Je zou het haast denken he? Maar nee. Zo werkt het niet.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:42 schreef Landgeld het volgende:
De stupiditeit druipt er vanaf. Wanneer je winkels eerder sluit en dus de openingstijden beperkt, krijg je per saldo meer winkelend publiek per uur.
De beste maatregel (als die al nodig zou zijn om het 'killervirus' te beteugelen) zou zijn om alle winkels 24/7 te openen.
Logica
Je kunt er wel lacherig over doen, maar als de kroeg open is, gaan er mensen heen. Dat kun je eigenlijk niemand kwalijk nemen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:37 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Arme burgers inderdaad. Allemaal weerloze mensen die door de overheid gedwongen werden om naar de kroeg te gaan en met z'n allen weer ouderwets verjaardagen te gaan vieren.
kinderen mogen eigenlijk niet eens in de supermarkt komen als je de adviezen opvolgtquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:40 schreef Sapstengel het volgende:
Waarom mondkapjes verplichten vanaf 13 jaar? Alsof coronakinderen niet gewoon in het rond hoesten in de supermarkt.
Okay dus je gaat om 19:50 langs de slijterij, die 20 minuten fietsen is. Om 20:10 fiets je dus buiten, met een tasje drank. Mag niet meer?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:40 schreef Montov het volgende:
Echt nodig om willekeurige nono's op twitter te zoeken en het hier nog meer te vullen?quote:
Nou ja, behalve de mensen die er heen gaan mischien?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:43 schreef Tijn het volgende:
[..]
Je kunt er wel lacherig over doen, maar als de kroeg open is, gaan er mensen heen. Dat kun je eigenlijk niemand kwalijk nemen.
Zo'n lange weg terug naar "waakzaam". En zelfs dan zijn er nog beperkingen.quote:
Yannick is een legende in DRT.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Echt nodig om willekeurige nono's op twitter te zoeken en het hier nog meer te vullen?
Ja precies, wat ik zeg. Arme burgers. Als makke schapen worden we in deze malaise geleid door de herders Rutte en De Jonge.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:43 schreef Tijn het volgende:
[..]
Je kunt er wel lacherig over doen, maar als de kroeg open is, gaan er mensen heen. Dat kun je eigenlijk niemand kwalijk nemen.
Denk even na.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:43 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Okay dus je gaat om 19:50 langs de slijterij, die 20 minuten fietsen is. Om 20:10 fiets je dus buiten, met een tasje drank. Mag niet meer?
Gaan ze om 20:01 naast de coffeeshop staan en alle drugs in beslag nemen?
Klopt, tot 20.00 uur afhalen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:43 schreef Discombobulate het volgende:
Afhalen bij de coffeeshop kan dus nog wel, maar niet na 20:00?
Dus volgens deze mag je wel het OV gebruiken voor niet essentiele dingen nogquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twiddel
2022 op zijn vroegstquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:44 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Zo'n lange weg terug naar "waakzaam". En zelfs dan zijn er nog beperkingen.
Waar is het oude normaal?
Nou ja, niet dus, want ze stonden erbij en keken ernaar.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:44 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ja precies, wat ik zeg. Arme burgers. Als makke schapen worden we in deze malaise geleid door de herders Rutte en De Jonge.
Geen alcohol meer na 20.00 uur. Dus ook niet in het park.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:45 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Naar het park! Is nergens gezegd dat dat niet mag dus dan is het prima. Toch?
als het maar met max 4 mensen en op 1.5 meter afstand surequote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:45 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Naar het park! Is nergens gezegd dat dat niet mag dus dan is het prima. Toch?
Goede vraag.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:45 schreef leolinedance het volgende:
Maar ook maar 30 mensen tegelijk in de Ikea en Hornbach dus?
Ja die word terugggeven aan de shopquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:43 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Okay dus je gaat om 19:50 langs de slijterij, die 20 minuten fietsen is. Om 20:10 fiets je dus buiten, met een tasje drank. Mag niet meer?
Gaan ze om 20:01 naast de coffeeshop staan en alle drugs in beslag nemen?
Of dat zijn doorstroomlocaties. Net zo als musea.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:45 schreef leolinedance het volgende:
Maar ook maar 30 mensen tegelijk in de Ikea en Hornbach dus?
Dan haal je gewoon overdag genoeg alcohol voor 's avonds. Er veranderd niks voor de jeugd hoor. Handhaven kan/mag niet. Enige wat veranderd is dat ze 's avonds geen drank meer kunnen halen, maar verder niets.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:45 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Geen alcohol meer na 20.00 uur. Dus ook niet in het park.
Als je niet kan zitten, is het een doorstroomlocatie.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:46 schreef maan_man het volgende:
[..]
Of dat zijn doorstroomlocaties. Net zo als musea.
Ik geef je toch gelijk? Mensen zijn zelf totaal niet in staat na te denken. Weerloze slachtoffers.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:45 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nou ja, niet dus, want ze stonden erbij en keken ernaar.
"Doe nou toch verstandig, mensen! Kom nou!" terwijl alles gewoon open is en er geen handhaving plaatsvindt. Vind je het raar dat het dan misgaat? Ik niet.
Precies. Laatst stond ik in mijn voortuin, werd in ineens meegenomen naar een buurtbarbecue door een minister. Vervolgens moest ik met drank op tegen een leuke meneer aanhangen in een café en wat denk je? Moest ik ook nog een vliegtuig in mét mijn gezin. Gelukkig werd er niks gezegd van die mondkapjes onder onze kin.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:44 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ja precies, wat ik zeg. Arme burgers. Als makke schapen worden we in deze malaise geleid door de herders Rutte en De Jonge.
Wat een bullshitquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:46 schreef maan_man het volgende:
[..]
Of dat zijn doorstroomlocaties. Net zo als musea.
Mja, ik proef nog een sceptische ondertoon. Kan aan mij liggen natuurlijk.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:47 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ik geef je toch gelijk? Mensen zijn zelf totaal niet in staat na te denken. Weerloze slachtoffers.
Dus een kroeg zonder stoelen mag wel?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:47 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als je niet kan zitten, is het een doorstroomlocatie.
Supersnelgroei dan welquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:48 schreef quirina het volgende:
Dan maar zelf wiet plantjes thuis doen dan.
Kan je nog wat bijverdienen haha.
Jeetje, wat heftig. Gelukkig zijn er nu maatregelen die zo'n buurtbarbecue verbieden en zijn de cafés gesloten. Kun je ook niet ongewild naar zo'n besmettingshaard geleid worden.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:47 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Precies. Laatst stond ik in mijn voortuin, werd in ineens meegenomen naar een buurtbarbecue door een minister. Vervolgens moest ik met drank op tegen een leuke meneer aanhangen in een café en wat denk je? Moest ik ook nog een vliegtuig in mét mijn gezin. Gelukkig werd er niks gezegd van die mondkapjes onder onze kin.
Maar het zou je maar overkomen he...
hihahoquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:48 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dus een kroeg zonder stoelen mag wel?
Misschien moeten ze nog eens kijken naar de groepsgrootte voor uitvaarten. Waren daar niet heel veel besmettingen in het voorjaar?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:36 schreef Breekfast het volgende:
[ afbeelding ]
We hebben gewoon ongeveer het kaartje van Ierland overgenomen
daar hoeven ze de grondwet niet voor aan te passenquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:49 schreef OProg het volgende:
Maar je kan dus wel met een wet mondkapjes verplichten maar het aantal bezoekers van de kerk durven ze niet aan te pakken doordat CDA en CU er bij zitten.
Triest.
Jep. Geloof is inderdaad lastig.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:49 schreef OProg het volgende:
Maar je kan dus wel met een wet mondkapjes verplichten maar het aantal bezoekers van de kerk durven ze niet aan te pakken doordat CDA en CU er bij zitten.
Triest.
Het kan allebei (nog) niet. Maar het grondwettelijke recht rondom religie zit inderdaad wel redelijk verankerd.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:49 schreef OProg het volgende:
Triest.
De maatregelen gaan per morgen in, niet donderdag.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:38 schreef Nielsch het volgende:
Het gaat toch in op woensdag om 22:00 uur? Dus morgenavond nog naar de kroeg?
Tegen die tijd heeft iedereen in het land al minstens 1x corona gehad en is het nu gemuteerd naar vlees etende corona.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Tegen de tijd dat ze die mondkapjesplicht juridisch dicht getimmerd hebben, zouden we dan al in de 3e golf zitten?
Lachgas mag nog wel.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:45 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Geen alcohol meer na 20.00 uur. Dus ook niet in het park.
Morgen gaat Macron weer daar het land toespreken in de vorm van een staats-interview......quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:42 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Vraiment? Ik heb net op de site van het France gouvernement gekeken, en daar stond dat de regels die Daar stonden vanaf 12 octobre van kracht waren. Des masques waren daar al verplicht in De zomer.
Hoe weet je dat Macron morgen een persco gaat geven en weet je ook hoe laat?
Ja even belachelijk aangezet natuurlijkquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:48 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Jeetje, wat heftig. Gelukkig zijn er nu maatregelen die zo'n buurtbarbecue verbieden en zijn de cafés gesloten. Kun je ook niet ongewild naar zo'n besmettingshaard geleid worden.
Probleem wordt als niet de overheid het verplicht, maar de winkel zegt: "zonder kom je er nooit meer in".quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Tegen de tijd dat ze die mondkapjesplicht juridisch dicht getimmerd hebben, zouden we dan al in de 3e golf zitten?
Dan kan je dus naar de kroeg tot 10quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:50 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
De maatregelen gaan per morgen in, niet donderdag.
In Belgie mag je niet verblijven, je mag er alleen doorheen reizen, de Belgen willen daar geen Nederlanders meer hebben, al een paar weken niet.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:39 schreef hollandia02 het volgende:
Reisadvies België | Ministerie van Buitenlandse Zaken
Laatst gewijzigd op: 13-10-2020 | Nog steeds geldig op: 13-10-2020
Het aantal besmettingen met het coronavirus is in heel België toegenomen. De kleurcode van het hele land is daarom aangepast van ‘geel’ (let op: er zijn veiligheidsrisico’s) naar ‘oranje’ (alleen noodzakelijke reizen). Reis alleen naar België als het noodzakelijk is. Na een verblijf in België gaat u bij terugkeer in Nederland 10 dagen in thuisquarantaine. Als u toch naar Belgie reist houdt u dan rekening met speciale voorwaarden om België in te reizen. Zie voor deze informatie de rubriek ‘Coronavirus’.
Nee, die willen ook max. 30 maar grondwettelijk kan het niet. Ik begrijp niet waarom, want ze kunnen online uitzendingen doen of in kleinere groepen samenkomen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:49 schreef OProg het volgende:
Triest.
Ja, vrijwel niemand was een heilige in de afgelopen maanden. Maar ik ben niet zo hypocriet om mijn gedrag op het bordje van de overheid te schuiven.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:51 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ja even belachelijk aangezet natuurlijkIk heb zelf een Corona-proof barbecue georganiseerd nog geen maand geleden (voor zover dat lukte) dus ik ben echt geen heilige.
Vrijheden zijn idd wat makkelijker in -en af te kaderen. Alles voor het virus.quote:
Dat is met name MOGELIJK vervelend voor je eigen gezondheid en niet dat van vele anderen dus ga vooral je goddelijke gang.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:51 schreef Tanatos het volgende:
Ik, en vele Nederlanders met mij, ga heel lang met 1 mondkapje doen, ergo het heeft weinig zin.
Als de overheid wil dat ik op een verantwoorde manier mondkapjes ga gebruiken, mag de plek waar ik ze op moet ze aan mij verschaffen.
Zo niet, 1 mondkapje per week.
Natuurlijk niet, als de maatregelen morgen in gaan, dan zijn de kroegen dicht.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:51 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Dan kan je dus naar de kroeg tot 10
Jij neemt duidelijk je verantwoordelijkheid! Chapeau!quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:51 schreef Tanatos het volgende:
Ik, en vele Nederlanders met mij, ga heel lang met 1 mondkapje doen, ergo het heeft weinig zin.
Als de overheid wil dat ik op een verantwoorde manier mondkapjes ga gebruiken, mag de plek waar ik ze op moet ze aan mij verschaffen.
Zo he.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:51 schreef Tanatos het volgende:
ja, en die maatregelen gaan in om 10, de sluitingstijd van de kroegquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:53 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, als de maatregelen morgen in gaan, dan zijn de kroegen dicht.
Zo, daar heb je de overheid mooi te pakken!quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:51 schreef Tanatos het volgende:
Ok kleuterquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:51 schreef Tanatos het volgende:
goed voor je eigen gezondheid maatquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:51 schreef Tanatos het volgende:
Ze zouden alcohol nuttigen na 7 uur in de privé sfeer moeten verbieden als ik dit zo leesquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:51 schreef Tanatos het volgende:
Net als je doet met onderbroeken.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:51 schreef Tanatos het volgende:
Zoals iemand anders hier al zei... ze zouden ihkv drukte beter de winkelopenstelling totaal vrijgeven zodat niet iedereen op de ingekorte uurtjes boodschappen gaat doen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:45 schreef summer2bird het volgende:
Dat wordt weer in de rij van de Action staan
Moet je zeker doen. Ik las een artikel over een eigenwijze arts die hetzelfde had gedaan, en daardoor COVID had opgelopen. Dat zal Mark en Hugo leren als dat jou ook overkomt! Zet ‘en op!👍quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:51 schreef Tanatos het volgende:
Ja, maar dat vereist een slim kabinet.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:55 schreef Vallon het volgende:
[..]
Zoals iemand anders hier al zei... ze zouden ihkv drukte beter de winkelopenstelling totaal vrijgeven zodat niet iedereen op de ingekorte uurtjes boodschappen gaat doen.
quote:Dutch struggle to contain one of Europe’s worst Covid-19 rates
Mark Rutte will be forced to announce new social restrictions after rise in cases shakes trust in government
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.ft.com/content/70f594e0-d0db-4866-ab5a-3ae2e448d80fBloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
zitten in het zelfde huishoudenquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:55 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Geen idee of dit al is gepost:
Ben ik de enige die het opviel dat De Jonge en Rutte geen 1.5 meter afstand hielden toen ze de persconferentie binnen kwamen lopen?
Echt totale willekeur. We kunnen ook een grens trekken om ethische, wettelijke of en gezondheidsredenen bij vrouwenbesnijdenis, polygamie en het onttrekken van kinderen aan onderwijs om religieuze redenen, dan kan er ook echt een grens aan de groepsgrootte worden gesteld.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:50 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Het kan allebei (nog) niet. Maar het grondwettelijke recht rondom religie zit inderdaad wel redelijk verankerd.
Zo, lekker puhquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:51 schreef Tanatos het volgende:
op zijn hondjes is er niks aan de handquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:55 schreef Noordzijde het volgende:
Hoe zit het met sekswerkers dan? Hoor je niks over. En lijkt me best risicogroep qua besmettingen
Risicogroep voor besmettingen was het alquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:55 schreef Noordzijde het volgende:
Hoe zit het met sekswerkers dan? Hoor je niks over. En lijkt me best risicogroep qua besmettingen
Heb ik ook gedaan, ging prima. Zo lang je niet in een tokkiebuurt woont moet dat gewoon kunnen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:51 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ja even belachelijk aangezet natuurlijkIk heb zelf een Corona-proof barbecue georganiseerd nog geen maand geleden (voor zover dat lukte) dus ik ben echt geen heilige.
Ja dat moet nu met een scherm ertussen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:55 schreef Noordzijde het volgende:
Jij denkt dat mensen echt steeds nieuwe mondkapjes gaan gebruiken als ze ze zelf moeten betalen?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:53 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Zo he.
Ik denk niet dat Rutte hiervan gaat slapen vannacht.
Contactberoepen zijn überhaupt geen issue binnen de routekaart. Ik vermoed dat ze de schade op de economie te groot achten.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:55 schreef Noordzijde het volgende:
Klopt, hij zou eerst iedereen een IQ test moeten laten afnemen. Je score geeft dan een bepaald pakket aan maatregelen weer. Ik zeg doen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:49 schreef quirina het volgende:
Rutte scheert het volk over 1 kam net of iedereen achterlijk is.
Lekker bacteriën kweken bij je gezicht, dat zal ze leren!quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:51 schreef Tanatos het volgende:
Ehm. Dat gebeurt in het straatarme Bulgarije ook al een half jaar. Doe normaal joh.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:56 schreef Tanatos het volgende:
[..]
Jij denkt dat mensen echt steeds nieuwe mondkapjes gaan gebruiken als ze ze zelf moeten betalen?
Bij verantwoord gebruik heb je er nogal veel van nodig.
Maar het volk is dan ook vrij achterlijk.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:49 schreef quirina het volgende:
Rutte scheert het volk over 1 kam net of iedereen achterlijk is.
En vele Nederlanders met mijquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:51 schreef Tanatos het volgende:
Jij denkt dat mensen echt steeds nieuwe mondkapjes gaan gebruiken als ze ze zelf moeten betalen?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:53 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Zo, daar heb je de overheid mooi te pakken!
Jij denkt dat mensen echt steeds nieuwe mondkapjes gaan gebruiken als ze ze zelf moeten betalen?quote:
Normaal gesproken vlieg je met een mondkapje dragen gewoon in een Boeing 747, de passagiersaantallen in een Boeing 747 is echt niet zo belangrijk... Er zijn bijna geen passagiersvluchten met een Boeing 747 meer, de maatschappijen faseren die allemaal uit vanwege teruglopende passagiersaantallen en kostenbesparingen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:51 schreef opgebaarde het volgende:
Hoeveel mensen mogen vanaf morgen in een Boeing 747?
Ja en dat.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:56 schreef Discombobulate het volgende:
Verbaas me trouwens ook hoe niet innovatief we zijn. Duitsland is bezig met ventilatie, want dat is misschien wel een groot deel van de oplossing voor de toekomst. En ons beleid is nog steeds hetzelfde als tijdens de Spaanse griep.
Wordt een écht innovatief.
Jij denkt dat mensen echt steeds nieuwe mondkapjes gaan gebruiken als ze ze zelf moeten betalen?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:53 schreef Evertjan het volgende:
[..]
goed voor je eigen gezondheid maat
Jij denkt dat mensen echt steeds nieuwe mondkapjes gaan gebruiken als ze ze zelf moeten betalen?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:53 schreef Evertjan het volgende:
[..]
goed voor je eigen gezondheid maat
En wat hij nu in werking heeft is nog niet eens de helft die het Red Team eigenlijk wil.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:57 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Wat een laf antwoord....het Red Team adviseerde begin augustus al, dat de cijfers begonnen te stijgen..
Jij denkt dat mensen echt steeds nieuwe mondkapjes gaan gebruiken als ze ze zelf moeten betalen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |