Tegen beter weten had ik gehoopt op een 3 fase plan:quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:25 schreef capricia het volgende:
[..]
Oeh. Jij bent echt boos hè.
Prima om het van je af te schrijven hier.
Maar eerlijke vraag van mijn kant: wat had jij dan verwacht vanavond?
Beleid daar.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:29 schreef franske19 het volgende:
Frankrijk en België gaat net zo slecht of slechter.
Ik zie buiten de horeca niet heel veel veranderen eerlijk gezegd....quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
Nou zouden de cijfers echt gaan zakken de komende weken?
Minimaal denk ik.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ja en de verantwoordelijkheden van de GGD.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:29 schreef DonDruiper het volgende:
Ah, de burger de schuld geven van alles. Goed bezig! Zouden ze ook nog even hebben over het falen van de test capaciteit, contactonderzoek en opschalen van de zorg?
Nee, die protesten zijn juist goed! Beter dan alles voor zoete koek slikken!!quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Die protesten
Daar mogen ze ook best hard tegen optreden. Het is wel een keer klaar met dat gezever.
Het is nooit alleen het een of het ander.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:31 schreef Breekfast het volgende:
[..]
[..]
Maar wat doet de Duitse overheid nou zoveel beter? Is het echt enkel de overheid die daar het verschil maakt? Of houden burgers zich daar gewoon beter aan de maatregelen?
Dit, echt... ik zit echt met smart te wachten tot iemand dat een keer aan ze voorlegt.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:30 schreef Tijn het volgende:
Oh ja, alle alarmbellen gingen in augustus al rinkelen, de GGDs gaven aan dat ze het bron- en contactonderzoek niet meer aan konden, het is godsonmogelijk om een test te krijgen, er is wekenlang niet ingegrepen... en nu is het de schuld van de burger
Klopt, ik heb gewoon een hekel aan Hugoquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:30 schreef Momo het volgende:
[..]
Het wordt er niet beter op met iemand anders uit die kliek op die plek
2 maar. valt mee.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:31 schreef Da_Sandman het volgende:
Cojona bij Italiaanse voetbalploeg, interland tegen Nederland morgen op losse schroeven.
Volledig mee eens.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Die protesten
Daar mogen ze ook best hard tegen optreden. Het is wel een keer klaar met dat gezever.
Welke cijfers, de file cijfers? de riool cijfers? de lotto getallen?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat laatste is wel een vrij belangrijk detail he.
België heeft ons inmiddels in no time gepasseerd en ook andere landen gaan heel rap naar het huidige niveau van NL. Al zal NL als dichtst bevolkt land sowieso hoog zitten in het aantal besmette gevallen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat laatste is wel een vrij belangrijk detail he.
BCO, beter testbeleid, en veel meer regionale aanpak waar ze ook harder en eerder/sneller ingrijpen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:31 schreef Breekfast het volgende:
[..]
[..]
Maar wat doet de Duitse overheid nou zoveel beter? Is het echt enkel de overheid die daar het verschil maakt? Of houden burgers zich daar gewoon beter aan de maatregelen?
Ja dat viel mij ook al opquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:31 schreef Nober het volgende:
Nu doen ze alsof er een mondkapplicht is.
#nepnieuws
Ook dat nog. Zit je thuis en ook nog eens geen voetbal.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:31 schreef Da_Sandman het volgende:
Cojona bij Italiaanse voetbalploeg, interland tegen Nederland morgen op losse schroeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |