Is het de Brabantse die je nu hoort? Zo ja dan niet.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:27 schreef onlogisch het volgende:
Zouden jullie Floor doen?
[ afbeelding ]
Nee, ik hoopte op Floor. Maar dit is Britta Sandersquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is het de Brabantse die je nu hoort? Zo ja dan niet.
??????????????????quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:30 schreef Zipportal het volgende:
Onlogisch kijkt voor het eerst naar het RTL Nieuws.
Maar die kan je toch ook doen. Naughty teacherquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:28 schreef El-Stinho het volgende: [..] Doet me teveel denken aan een Biologiedocente van de middelbare school srry
RTLZ lenny, RTLZquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Hoezo kappen ze hem af? Ik ben woedend.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:31 schreef scrupuleus het volgende:
Zijn er uberhaupt vrouwen die je niet zou doen @:onlogisch ?
Schijven door het dak maat. Ik ga even met een stagaire lullen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:32 schreef Caland het volgende:
Ik ga een uurtje sporten trouwens
@:ggmm @:onlogisch
Stonk die?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Doet me teveel denken aan een Biologiedocente van de middelbare school srry
stagairequote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Schijven door het dak maat. Ik ga even met een stagaire lullen.
@GGMMquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Schijven door het dak maat. Ik ga even met een stagaire lullen.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hallo, wel klote he dat we weer thuis moeten gaan werken.
Hij heeft net ook iets over een hamer gehoord.quote:
Jij ook?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee, ik ben als een buschauffeur heb ik vernomen. Morgen weer fijn naar Sugarcity in Amsterdam.quote:
Dit is nog eens een overzichtelijke website. Hier kunnen een hoop mensen wat van leren.quote:
Jij werkt er toch niet meer? HOE WEET JE DAT DAN???quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ander type op de IC
Bijna allemaal buitenlanders ja
Sommige mensen hebben ook altijd geluk.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee, ik ben als een buschauffeur heb ik vernomen. Morgen weer fijn naar Sugarcity in Amsterdam.
Ik zag dat vorige maand ook al. Viel me toen ook op, maar hechtte er niet echt waarde aan.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij werkt er toch niet meer? HOE WEET JE DAT DAN???
Ik ben tegen racisme.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ander type op de IC
Bijna allemaal buitenlanders ja
Routekaart is ook een fijne naar het schijnt.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:48 schreef AFCNiels het volgende:
Het lijkt wel alsof "hamer" een woord is dat ze net geleerd hebben.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:48 schreef AFCNiels het volgende:
Lenny werd afgewezen bij de big 4quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij werkt er toch niet meer? HOE WEET JE DAT DAN???
Nos youtube streamquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
RTL Z is nu ook afgekapt
@:el-stinho
En het virus schijnt nog steeds een persoon te zijn.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:48 schreef AFCNiels het volgende:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
RTL Z is nu ook afgekapt
@:el-stinho
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:48 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Lenny werd afgewezen bij de big 4
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Een Endie Hemmelten voor je post.
Laat jij je gek maken door KingRoland? Jezus, Lenny.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kap nou met die domme act van je. Ik vind werken bij de big 4 voor proleten die hun prioriteiten niet op orde hebben.
ondertitel: testquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:50 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe DSI is uit!!! @:wereldgozer @:onlogisch @:adolfhitler
[ twitter ]
Het is nooit leuk om niet door het sollicitatieproces te komen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Laat jij je gek maken door KingRoland? Jezus, Lenny.
Willem is een mongool.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:52 schreef De_Kraam het volgende:
[ twitter ]
Willem heeft weer een mening.
Ik heb een mening over Willem.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:52 schreef De_Kraam het volgende:
[ twitter ]
Hier is een VI gifje van.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:53 schreef Littlerabbit het volgende:
Rutte zei dat we schouder aan schouder moesten staan :S :S???
was toch alquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geen kermis meer maat. Laten we de hele kolerezooi afbreken
God, ik dacht dat het Willem Engel was en schold 'm helemaal de tering in. Snel tweet gedelete.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:52 schreef De_Kraam het volgende:
[ twitter ]
Kermis is toch voor paupersquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Komt wel weerquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
God, ik dacht dat het Willem Engel was en schold 'm helemaal de tering in. Snel tweet gedelete.
Over Facebook toch?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:36 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Die heeft ook weer eens een rechtszaak verloren vandaag.
Jaquote:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:57 schreef Coco het volgende:
Nog iets nieuws bij de persco? Niet gekeken.
Nee verandert niets voor jequote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:57 schreef Coco het volgende:
Gedeeltelijke lockdown, mondkapjesplicht, horeca dicht, amateur competities stopgezet, en nog een zooi anderen dingen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:57 schreef Coco het volgende:
Voor ons als zolderkamerautisten verandert er dus niets.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gedeeltelijke lockdown, mondkapjesplicht, horeca dicht, amateur competities stopgezet, en nog een zooi anderen dingen.
Oh en dat alles voor vier weken, na twee weken wel evaluatie.
Als het zo door blijft gaan met de besmettingen zal er wel een VOLLEDIGE LOCKDOWN komenquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gedeeltelijke lockdown, mondkapjesplicht, horeca dicht, amateur competities stopgezet, en nog een zooi anderen dingen.
Er verandert dus eigenlijk helemaal geen fuck. Behalve rip horeca.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vergeet niet dat we HAMERS moeten aanschaffen voor een goede ROUTEKAARTquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
daar gaan we het virus mee PLATSLAAN!quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:07 schreef Littlerabbit het volgende:
V
[..]
Vergeet niet dat we HAMERS moeten aanschaffen voor een goede ROUTEKAART
wattequote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:05 schreef Coco het volgende:
[..]
Er verandert dus eigenlijk helemaal geen fuck. Behalve rip horeca.
trainen ook praktisch stopgezetquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:10 schreef Coco het volgende:
Als je al ging sporten in groepsverband was je al een mongool.
Jij tennist alleen?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:10 schreef Coco het volgende:
Als je al ging sporten in groepsverband was je al een mongool.
quote:
COR is blij want mensen met een sociaal leven moeten weer gedwongen thuis zitten.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Voor ons als zolderkamerautisten verandert er dus niets.
Hardlopen doe je alleen, anders ben je niet aan het hardlopen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:12 schreef Wereldgozer het volgende:
Hardlopen mag in groepjes van 4, dubbelspel tennis niet.
~Rutte
Check deze gast dan@:lenny_leonard
Jort is teringdomquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:13 schreef AFCNiels het volgende:
Jort heeft nog heel wat bij te lezen om als viroloog serieus genomen te worden.
[ twitter ]
Ja ik bedoel het tegenovergestelde van proleten.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Daar zijn het in Wassenaar en Aerdenhout niet mee eens
Enige wat nieuw is is de mondkapjes verplichting in winkels vor de rest niet echt iets schokkends nee.quote:
Inderdaadquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Enige wat nieuw is is de mondkapjes verplichting in winkels vor de rest niet echt iets schokkends nee.
Dat het amateurvoetbal maar kortstondig was wist ik al toen het weer mocht beginnen
Heb je geen elastiek en een stukje stof?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Moet ik morgen toch eerst een mondkapje zien te kopen zonder een winkel te betreden, stress!
Walgelijk. IK doe niet meer mee.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:12 schreef Wereldgozer het volgende:
Hardlopen mag in groepjes van 4, dubbelspel tennis niet.
~Rutte
Check deze gast dan@:lenny_leonard
Ja die logica slaat ook nergens opquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Walgelijk. IK doe niet meer mee.
er is nog geen verplichtingquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Moet ik morgen toch eerst een mondkapje zien te kopen zonder een winkel te betreden, stress!
Wel een volgelaadsmasker met luchttoevoer.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heb je geen elastiek en een stukje stof?
Ik doe al een halfjaar niks andersquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens @Charrell is dat een prima oplossing.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel een volgelaadsmasker met luchttoevoer.
Daar maak je ongetwijfeld een hoop indruk mee bij de mondkapjesfetishisten.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel een volgelaadsmasker met luchttoevoer.
Is er al een reactie van Lange Frans?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:21 schreef Charrell het volgende:
[..]
Ik doe al een halfjaar niks anders
Die triviale voorbeelden ook altijd bij de persconferentiesquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Walgelijk. IK doe niet meer mee.
Vraag het Fransiequote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Is er al een reactie van Lange Frans?
Ze hebben me al bijna zover dat ik Asscher overweeg.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:26 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Die triviale voorbeelden ook altijd bij de persconferentiesmaakt het echt duidelijker enzo.
"Iedereen moet gewoon zijn bek dichthouden" was wel een mooie geweest.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:37 schreef Littlerabbit het volgende:
Jammer ook dat Rutte dit keer niet acteerde echt heel boos te zijn.
Als expert bij de KLM Air france was hij ook al zo slimquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:13 schreef AFCNiels het volgende:
Jort heeft nog heel wat bij te lezen om als viroloog serieus genomen te worden.
[ twitter ]
Die is nu aan het bellen met Femke Louisequote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:24 schreef onlogisch het volgende:
Is er al een reactie van Lange Frans?
DAT MEISJE HEET FAMKE !!!quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:46 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Die is nu aan het bellen met Femke Louise![]()
me briefjequote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:50 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Ik ben ook tegen spelfouten![]()
Sorry ik had me briefje niet bij me
me briefjequote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:50 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Ik ben ook tegen spelfouten![]()
Sorry ik had me briefje niet bij me
Hoezo mijn naam niet?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:51 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/wetensc(...)e-spotten~a230ac057/
@:Scrummie
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:51 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/wetensc(...)e-spotten~a230ac057/
Sorry schatje. Ik wist niet dat je een bovengemiddelde interesse had in alles wat er zich buiten deze aardkloot afspeelt.quote:
Moet je eens een keertje opletten in DE APP.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sorry schatje. Ik wist niet dat je een bovengemiddelde interesse had in alles wat er zich buiten deze aardkloot afspeelt.
Sorry. Ik let alleen op als je tietenpics voorbij komen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:53 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Moet je eens een keertje opletten in DE APP.
JEZUS.
Oké oké.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sorry. Ik let alleen op als je tietenpics voorbij komen.
Al die oudjes van v/d week hebben zeker corona nu hé.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:00 schreef Caland het volgende:
Uurtje gesport @:ggmm @:onlogisch (pushdag)
Had het hele krachthonk voor mezelf
GENOT
ter info
Ik hoop het maatquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Al die oudjes van v/d week hebben zeker corona nu hé.
quote:
Televisie- & filmpjesmaker || Voxpop || De De Speld Podcast || AD Live || Mediajurist || Geen familie van Bertquote:
En terecht.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:10 schreef onlogisch het volgende:
Morgen informeert JaapGoat de kamer weer.
@:AFCNiels
@:JanCees
Caland
User @:Caland heeft na vandaag een mes in de rug van JaapGoat gestoken.
Voor mij zal Jaap altijd gewoon jaap blijven.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:10 schreef onlogisch het volgende:
Morgen informeert JaapGoat de kamer weer.
@:AFCNiels
@:JanCees
Caland
User @:Caland heeft na vandaag een mes in de rug van JaapGoat gestoken.
User @Buitendam gelooft liever wat twittergekkies dan de cum laude gepromoveerde professor Jaap.quote:
GOMMERS. Ontzettende dikzak.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
User @:Buitendam gelooft liever wat twittergekkies dan de cum laude gepromoveerde professor Jaap.
Alles beter dan Kuipers.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:15 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Gommers. Gisteren, vandaag, morgen.
Gommers weet niet eens of er lucht of zand in een ic-bed zit.quote:
Waarom ben je eigenlijk teruggekomen naar FOK?quote:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarom ben je eigenlijk teruggekomen naar FOK?
Echt niemand zit op die tyfusacts van je te wachten. Walgelijke kutuser.
zo danquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Goeie genadequote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
20 seconden te vroeg gepiekt makkerquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:22 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Deze pareert ie op deze manier wel lekker hoor.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
20 seconden te vroeg gepiekt makker
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
20 seconden te vroeg gepiekt makker
Roland is een ongevaarlijke gek johquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee, niks boeiends.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:57 schreef Coco het volgende:
@Buitendam heeft niet altijd zijn kop erbij.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:muskusboktor57 check deze nitwit
Ze zien er allebei al tien jaar uit alsof ze ieder moment om kunnen vallen. De Baron ook.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 23:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bassie heeft niet lang meer
De Baron kwam ik van de week nog een keer tegen in een reclame.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 23:50 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ze zien er allebei al tien jaar uit alsof ze ieder moment om kunnen vallen. De Baron ook.
Nieuwe caravan voor achter de Honda Prelude.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 23:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De Baron kwam ik van de week nog een keer tegen in een reclame.
En die mensjes maken zich waarschijnlijk nog steeds druk om hun geld. Wat moet je ermee, ja een nieuwe rolstoel kopen.
Geen pensioen?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 23:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De Baron kwam ik van de week nog een keer tegen in een reclame.
En die mensjes maken zich waarschijnlijk nog steeds druk om hun geld. Wat moet je ermee, ja een nieuwe rolstoel kopen.
Adriaantje houdt zichzelf nog wel fit. Die heeft meer te lijden gehad onder kanker enkele keren maar heeft nog wel halters in huis volgens mijquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 23:50 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ze zien er allebei al tien jaar uit alsof ze ieder moment om kunnen vallen. De Baron ook.
Hij was gisteren met Aad bij shownieuws over die tentoonstelling. Bas kan amper nog praten maar hij maakte godverdomme wel nog even een geweldige grapquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 23:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bassie heeft niet lang meer
Shownieuws kijkenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 08:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij was gisteren met Aad bij shownieuws over die tentoonstelling. Bas kan amper nog praten maar hij maakte godverdomme wel nog even een geweldige grap.
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 08:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Een van de weinige echt goede programma's op de NL tv.
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 08:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Een van de weinige echt goede programma's op de NL tv.
nicequote:Op woensdag 14 oktober 2020 08:41 schreef Caland het volgende:
Vaste kroeg geeft de hele dag 50% korting op alle tapbieren om de boel leeg te zuipen
Na het werk even langs denk
Vond hem wel sterk gisteravond.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 08:45 schreef Wereldgozer het volgende:
https://www.mediacourant.(...)-vooravond/#comments
jortgod
dan is het al opquote:Op woensdag 14 oktober 2020 08:41 schreef Caland het volgende:
Vaste kroeg geeft de hele dag 50% korting op alle tapbieren om de boel leeg te zuipen
Na het werk even langs denk
hele land dicht voor 1400 man in het ziekenhuis is dan ook wat overdrevenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 08:46 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Vond hem wel sterk gisteravond.
Ja?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 08:46 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Vond hem wel sterk gisteravond.
De exponentiele groei maakt geen grappen maat.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 08:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
hele land dicht voor 1400 man in het ziekenhuis is dan ook wat overdreven
1 2 3 4 5 6 | week verpleegafdeling IC W36: 106 16 W37: 179 29 W38: 346 51 W39: 573 89 W40: 730 114 |
niet exponentieelquote:Op woensdag 14 oktober 2020 09:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De exponentiele groei maakt geen grappen maat.
[ code verwijderd ]
die is er nu toch niet, in maart welquote:Op woensdag 14 oktober 2020 09:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
bepaal jij nietquote:Op woensdag 14 oktober 2020 09:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Maar het is wel een zorgwekkende trend.
Wot?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 09:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja?
Jort zei dat de mensheid nog nooit een virus heeft verslagen.
Jort is mokerdom.
Ik zal hier eens een Python analyse op los laten.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 09:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
dat vind ik dus wel meevallen, dat die Chinezen een stad op slot gooien bij 1 besmetting moeten zij weten maar zolang er geen vaccin is moet je proberen het beheersbaar te houden in de ziekenhuizen, niet meer dan datquote:Op woensdag 14 oktober 2020 09:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Maar het is wel een zorgwekkende trend.
We zijn benieuwd naar de resultatenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 09:09 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik zal hier eens een Python analyse op los laten.
In Rotterdam zijn we prima op weg om binnen een paar maanden horde-immuniteit te bereiken, zonde om dat traject tegen te houden. Denk dat de kroegen wel open kunnen, maar als we echt haast willen maken is een dance festival ook een prima plannetjequote:Op woensdag 14 oktober 2020 09:11 schreef JanCees het volgende:
Mijn veiligheidsregio is trouwens risiconiveau 2
dus kroegen kunnen hier gewoon open neem ik aan
Waar kan ik dat ook alweer zien? Gelderland Zuid zat even bij de zorgelijke gebieden namelijkquote:Op woensdag 14 oktober 2020 09:11 schreef JanCees het volgende:
Mijn veiligheidsregio is trouwens risiconiveau 2
dus kroegen kunnen hier gewoon open neem ik aan
letterlijk 1 post eronderquote:Op woensdag 14 oktober 2020 09:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Waar kan ik dat ook alweer zien? Gelderland Zuid zat even bij de zorgelijke gebieden namelijk
quote:
Das lineaire groei domme lul, dat leer je in 2HAVO alquote:Op woensdag 14 oktober 2020 09:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
geboortedatum: 00-00-0000quote:Op woensdag 14 oktober 2020 09:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Das lineaire groei domme lul, dat leer je in 2HAVO al
@onlogisch is mokerdom.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 09:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Das lineaire groei domme lul, dat leer je in 2HAVO al
Aldus iemand die Gelderland Zuid niet kan vinden.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 09:18 schreef Caland het volgende:
@:onlogisch kan beter weer uitloggen voor vandaag
Dit komt niet meer goed
Dat viel mij ook al op.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 09:21 schreef Caland het volgende:
@:onlogisch probeert in een wanhopige poging de aandacht op anderen te leggen om zijn eigen falen te verbloemen.
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 09:21 schreef Caland het volgende:
@:onlogisch probeert in een wanhopige poging de aandacht op anderen te leggen om zijn eigen falen te verbloemen.
Zaagmans is dit keer gewoon een bloeddorstige klootzak wil je zeggen?quote:
ik wil niet meer stijnquote:Op woensdag 14 oktober 2020 09:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zaagmans is dit keer gewoon een bloeddorstige klootzak wil je zeggen?
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 09:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
Ik ben tegen bladblazers. Het is weer tijd voor de hark.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 09:28 schreef Caland het volgende:
Ik dacht na een kwartier welke mongool zit hier de hele tijd met zijn brommer te kloten
Loopt er buiten zo’n downie met een bladblazer (lol)
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 09:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben tegen bladblazers. Het is weer tijd voor de hark.
Nee. Het moet eerst juridisch dichtgetimmerd worden.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 09:33 schreef GGMM het volgende:
Vandaag hoef je nog geen mondkapje op toch in de supermarkt?
We zitten toch ook nog niet op het hoogtepunt, dat duurt weer zoveel dagenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 09:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
op het hoogtepunt eerste golf was het 1200 op IC, nu 300
Kloptquote:Op woensdag 14 oktober 2020 09:33 schreef GGMM het volgende:
wat weet jij er vanquote:Op woensdag 14 oktober 2020 09:34 schreef Elan het volgende:
[..]
We zitten toch ook nog niet op het hoogtepunt, dat duurt weer zoveel dagen
En mensen liggen er nu hooguit een weekje, toen 3quote:Op woensdag 14 oktober 2020 09:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
op het hoogtepunt eerste golf was het 1200 op IC, nu 300
Ik moet die dingen eerst gaan bestellen maar ik moet vandaag wel boodschappen doen.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 09:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt
Laat ze lekker de tering krijgen René
Met jouw kop kun je beter het zekere voor het onzekere nemen.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 09:33 schreef GGMM het volgende:
op deze manier ga je de 500 net halen en vlakt het weer afquote:Op woensdag 14 oktober 2020 09:34 schreef Elan het volgende:
[..]
We zitten toch ook nog niet op het hoogtepunt, dat duurt weer zoveel dagen
Deze grap is nog nooit gemaakt!quote:Op woensdag 14 oktober 2020 09:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Met jouw kop kun je beter het zekere voor het onzekere nemen.
Ze verkopen die dingetjes toch gewoon bij de Lidl, AH, Jumbo.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 09:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik moet die dingen eerst gaan bestellen maar ik moet vandaag wel boodschappen doen.
Godverdomme kutmaatregelen
kan je daar kopenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 09:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik moet die dingen eerst gaan bestellen maar ik moet vandaag wel boodschappen doen.
Heb er nog wel een paar voor je liggen .quote:Op woensdag 14 oktober 2020 09:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet jij wél wat exponentiele groei is?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 09:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb er nog wel een paar voor je liggen .
Check deze grap @:Tjacka
@Elan gaat nu googlenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 09:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Weet jij wél wat exponentiele groei is?
En 100 voor 10 euro.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 09:35 schreef JanCees het volgende:
[..]
kan je daar kopen
bij vomar 50 voor 5 euro zelfs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |