Is het de Brabantse die je nu hoort? Zo ja dan niet.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:27 schreef onlogisch het volgende:
Zouden jullie Floor doen?
[ afbeelding ]
Nee, ik hoopte op Floor. Maar dit is Britta Sandersquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is het de Brabantse die je nu hoort? Zo ja dan niet.
??????????????????quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:30 schreef Zipportal het volgende:
Onlogisch kijkt voor het eerst naar het RTL Nieuws.
Maar die kan je toch ook doen. Naughty teacherquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:28 schreef El-Stinho het volgende: [..] Doet me teveel denken aan een Biologiedocente van de middelbare school srry
RTLZ lenny, RTLZquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Hoezo kappen ze hem af? Ik ben woedend.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:31 schreef scrupuleus het volgende:
Zijn er uberhaupt vrouwen die je niet zou doen @:onlogisch ?
Schijven door het dak maat. Ik ga even met een stagaire lullen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:32 schreef Caland het volgende:
Ik ga een uurtje sporten trouwens
@:ggmm @:onlogisch
Stonk die?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Doet me teveel denken aan een Biologiedocente van de middelbare school srry
stagairequote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Schijven door het dak maat. Ik ga even met een stagaire lullen.
@GGMMquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Schijven door het dak maat. Ik ga even met een stagaire lullen.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hallo, wel klote he dat we weer thuis moeten gaan werken.
Hij heeft net ook iets over een hamer gehoord.quote:
Jij ook?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee, ik ben als een buschauffeur heb ik vernomen. Morgen weer fijn naar Sugarcity in Amsterdam.quote:
Dit is nog eens een overzichtelijke website. Hier kunnen een hoop mensen wat van leren.quote:
Jij werkt er toch niet meer? HOE WEET JE DAT DAN???quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ander type op de IC
Bijna allemaal buitenlanders ja
Sommige mensen hebben ook altijd geluk.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee, ik ben als een buschauffeur heb ik vernomen. Morgen weer fijn naar Sugarcity in Amsterdam.
Ik zag dat vorige maand ook al. Viel me toen ook op, maar hechtte er niet echt waarde aan.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij werkt er toch niet meer? HOE WEET JE DAT DAN???
Ik ben tegen racisme.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ander type op de IC
Bijna allemaal buitenlanders ja
Routekaart is ook een fijne naar het schijnt.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:48 schreef AFCNiels het volgende:
Het lijkt wel alsof "hamer" een woord is dat ze net geleerd hebben.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:48 schreef AFCNiels het volgende:
Lenny werd afgewezen bij de big 4quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij werkt er toch niet meer? HOE WEET JE DAT DAN???
Nos youtube streamquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
RTL Z is nu ook afgekapt
@:el-stinho
En het virus schijnt nog steeds een persoon te zijn.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:48 schreef AFCNiels het volgende:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
RTL Z is nu ook afgekapt
@:el-stinho
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:48 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Lenny werd afgewezen bij de big 4
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |