Krankzinnig en totale schande.quote:
Neequote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:22 schreef tralalala het volgende:
Mag Appie nog wel mijn pils bezorgen na 20:00?
open riool van de samenleving. Heel het land in rep en roer wat 1000 gekkies naar elkaar twitterenquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde als met het professioneel voetbal ja.
Sowieso, Twitter
Lekker daar blijven meteen.quote:
Huig is een lulletjequote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:23 schreef DireStraits7 het volgende:
Dit topic.
Allemaal vroeger gepest door Hugo de Jonge op school?
We werken niet allemaal in een bungalow van 400m2 uitkijken op een mooi landschap terwijl de nanny zorgt voor de kinderen. Kern is dat er iets wordt opgelegd waarin geen keuze (meer) is.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
God nou wat is dat thuiswerken een genot![]()
Half uurtje voor het werk begint uit bed rollen en eens rustig ontbijten en gewoon op tijd beginnen
Ons kent ons, niet te moeilijk maken voor die man.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:23 schreef TheVulture het volgende:
De NOS die als eerste een vraag stelt en precies de vraag stelt die Rutte al beantwoord heeft
Gevoed door de landelijke media die het vaker en vaker als softe bron gebruiken. Walgelijk.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:23 schreef Evertjan het volgende:
[..]
open riool van de samenleving. Heel het land in rep en roer wat 1000 gekkies naar elkaar twitteren
Ik lees er ook geen sarcasme in, ik was ook niet sarcastisch want ik vind het echt heerlijk. Maar ja, niet iedereen kan dat natuurlijkquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:21 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Ik ben jaloers. Géén sarcasme. Kan niet thuiswerken in mijn huidige werk.
"Zo snel mogelijk"quote:
Zo is het ook. Claudia de Breij en cs zullen wel weer los gaan dat de kerken alles mogen (over moskeeën zal je ze niet horen overigens).quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:20 schreef Gunner het volgende:
[..]
Compleet uit het verband gerukt. Dat gedoe in Staphorst is niet toonaangevend maar doet het vast goed op Twitter idd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Somebody that I used to know
Oh, we gaan nog een keer dat ene doen waarbij we nog voor de maatregelen uberhaupt in de cijfers teruggezien kunnen worden al gaan evalueren. Leuk.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:20 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
4 weken in principe, maar over 2 weken evaluatie.
Indien nodig is totale lockdown mogelijk.
Daar zijn ze een regering (dus deels wetgevende) macht voor?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:24 schreef Vallon het volgende:
Idiotie ten top..... mondkapje mag/kan nu niet maar de regering gaat zsm de wet veranderen zodat het wel kan.
Zal over 6 weken wel geregeld zijnquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:24 schreef Vallon het volgende:
Idiotie ten top..... mondkapje mag/kan nu niet maar de regering gaat zsm de wet veranderen zodat het wel kan.
Zeker als de scholen ook openblijven.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:24 schreef Jor_Dii het volgende:
Zolang dat thuiswerken niet drastisch toeneemt blijf je mega veel bewegingen en contacten houden.
Dat gaat nu vermoedelijk wel weer flink toenemen natuurlijk.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:24 schreef Jor_Dii het volgende:
Zolang dat thuiswerken niet drastisch toeneemt blijf je mega veel bewegingen en contacten houden.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:25 schreef Postbus100 het volgende:
Mark my words: wedden dat de verkiezingen worden uitgesteld?HihahoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
Was even wennen maar moet zeggen dat het mij tegenwoordig ook prima bevalt. En denk nog wel productiever dan op mijn werkplek.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik lees er ook geen sarcasme in, ik was ook niet sarcastisch want ik vind het echt heerlijk. Maar ja, niet iedereen kan dat natuurlijk
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:21 schreef Vallon het volgende:
[..]
Yep gewoon je bek houden, toch en vooral niet zelf willen denken, ook niet ?
Ik kan hier heel boos om worden. Dat men met kulregels aankomt om een grdrag te beïnvloeden. Een jaar 90 geleden was er nog zo een land die dat deed met de arm omhoog.
Niet iedereen kan thuiswerken.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:24 schreef Jor_Dii het volgende:
Oeh. Jij bent echt boos hè.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:21 schreef Vallon het volgende:
[..]
Ik kan hier heel boos om worden. Dat men met kulregels aankomt om een grdrag te beïnvloeden. Een jaar 90 geleden was er nog zo een land die dat deed met de arm omhoog.
Vorige werkplek had dat wél; vrijwel thuisgewerkt van maart tot juli. Inderdaad fantastisch en voor mijn gevoel een soort sabbatical!quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik lees er ook geen sarcasme in, ik was ook niet sarcastisch want ik vind het echt heerlijk. Maar ja, niet iedereen kan dat natuurlijk
Feyenoord ook direct stoppenquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:25 schreef RipCity het volgende:
Babel moet dus stoppen met voetballen. Valt onder de amateurs.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:21 schreef Vallon het volgende:
[..]
Al die onzin gelovenquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:18 schreef KingRoland het volgende:
Mensen die huilen over mondkapjes :’)
Draag het gewoon en ga niet zeiken
Want Nederlanders zijn eigenwijs, denken het beter te weten en moeten alles polderen en bijna een jaar hierover discussiëren!! Poldermodel werkt niet in een pandemie of een oorlog! Ze snappen het niet!quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:14 schreef Gretzl het volgende:
Waarom kon een niet-medisch mondkapje voor openbare binnenruimtes niet al in het voorjaar verplicht worden???![]()
Net zoals in de rest van de wereld!
Oke boomer.quote:
Niemand had het beter gedaan. Ook in andere landen zitten deze maatregelen er aan te komen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |