Dit is echt 100% bullshit.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:26 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Niemand had het beter gedaan. Ook in andere landen zitten deze maatregelen er aan te komen.
Ik merk dat ik veel makkelijker even vijf minuten iets anders doe (of dat nou even de benen strekken of wat sport kijken is) tussen de werkzaamheden door, wat er in totaal voor zorgt dat ik inderdaad veel productiever ben in het geheel gezienquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:25 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Was even wennen maar moet zeggen dat het mij tegenwoordig ook prima bevalt. En denk nog wel productiever dan op mijn werkplek.
Ik vermoed dat dat komt door de burka wet, het verbod op gezichtsbedekkende kleding.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:26 schreef Xenorium het volgende:
[..]
Want Nederlanders zijn eigenwijs, denken het beter te weten en moeten alles polderen en bijna een jaar hierover discussiëren!! Poldermodel werkt niet in een pandemie of een oorlog! Ze snappen het niet!
*Spreek uit met engels accent.quote:
Dat is echter wel het geval, zelfs Duitsland ziet nu covid gevallen in hoog tempo toenemen. Niet zo hard als hier maar toch.quote:
Een Europese regionale aanpak waarbij Nederland als regio wordt gezien zou wel prima zijn ja.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:27 schreef jcdragon het volgende:
Dat regionale aanpak werkte eerder niet, waarom in de toekomst wel?
Dat laatste is wel een vrij belangrijk detail he.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:28 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat is echter wel het geval, zelfs Duitsland ziet nu covid gevallen in hoog tempo toenemen. Niet zo hard als hier maar toch.
Behoorlijke understatement.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:28 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat is echter wel het geval, zelfs Duitsland ziet nu covid gevallen in hoog tempo toenemen. Niet zo hard als hier maar toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |