@napoleonfourquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:20 schreef Nober het volgende:
[..]
De wet moet eerst nog aangepast worden dus ze kunnen het op dit moment niet verplichten.
HURDURDUR AGAINST THE CONSTITUTION!!!!quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:19 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dezelfde figuren die huilen over mondkapjes zijn de reden waarom we nu in deze shit zitten
Over twee weken zal de situatie echt niet mega veel beter zijn..quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:20 schreef Pedroso het volgende:
[..]
2 weken en dan verder kijken. ALs er dan geen vooruitgang in zit dan volledige lockdown.
NOG VIER WEKEN KIJKEN HOE HET EINDE DER TIJDEN NADERTquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:20 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
4 weken in principe, maar over 2 weken evaluatie.
Indien nodig is totale lockdown mogelijk.
Misschien doen ze dat ook niet. Duren ze zolang als nodig is om die besmettingen terug te dringen. Zou er maar op rekenen dat we tot diep in november thuis zitten. Misschien wel langer.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:19 schreef Jor_Dii het volgende:
Hebben ze iets gezegd over de lengte van de maatregelen?
Moeilijk, een feestneus dragen is ook niet moeilijk. Zullen wij dat anders doen? 2 weken geleden werkte dat volgens Rutten net zo goed.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:18 schreef KingRoland het volgende:
Mensen die huilen over mondkapjes :’)
Draag het gewoon en ga niet zeiken
Beetje hetzelfde als met het professioneel voetbal ja.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:20 schreef Gunner het volgende:
[..]
Compleet uit het verband gerukt. Dat gedoe in Staphorst is niet toonaangevend maar doet het vast goed op Twitter idd
Vier weken in principe.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:21 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Over twee weken zal de situatie echt niet mega veel beter zijn..
Yep gewoon je bek houden, toch en vooral niet zelf willen denken, ook niet ?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:19 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja, wat een gedoe als je het een kwartiertje in een winkel op moet. Doe eens niet zo moeilijk.
Hier stond ik ook wel van te kijken indd.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:21 schreef Scrummie het volgende:
Ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat men het woord lockdown zou gebruiken.
Ik ben jaloers. Gn sarcasme. Kan niet thuiswerken in mijn huidige werk.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
God nou wat is dat thuiswerken een genot![]()
Half uurtje voor het werk begint uit bed rollen en eens rustig ontbijten en gewoon op tijd beginnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |