Dezelfde figuren die huilen over mondkapjes zijn de reden waarom we nu in deze shit zittenquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:19 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja, wat een gedoe als je het een kwartiertje in een winkel op moet. Doe eens niet zo moeilijk.
Gewoon een hoerentent, theater, bioscoop en kroeg beginnen in de kerk. Dikke winst gegarandeerd.quote:
2 weken en dan verder kijken. ALs er dan geen vooruitgang in zit dan volledige lockdown.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:19 schreef Jor_Dii het volgende:
Hebben ze iets gezegd over de lengte van de maatregelen?
De wet moet eerst nog aangepast worden dus ze kunnen het op dit moment niet verplichten.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:18 schreef KingRoland het volgende:
Mensen die huilen over mondkapjes :’)
Draag het gewoon en ga niet zeiken
Ten minste vier weken, zei Hugo net.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:19 schreef Jor_Dii het volgende:
4 weken in principe, maar over 2 weken evaluatie.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:19 schreef Jor_Dii het volgende:
4 weken zei Hugo netquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:20 schreef Pedroso het volgende:
[..]
2 weken en dan verder kijken. ALs er dan geen vooruitgang in zit dan volledige lockdown.
Compleet uit het verband gerukt. Dat gedoe in Staphorst is niet toonaangevend maar doet het vast goed op Twitter iddquote:
Ik ben gelovig ik mag niet naar de hoerenquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:20 schreef Momo het volgende:
[..]
Gewoon een hoerentent, theater, bioscoop en kroeg beginnen in de kerk. Dikke winst gegarandeerd.
Ze maken geen uitzonderingen voor kerken. Dat zit nu eenmaal in de grondwet dus daar kunnen ze niks mee.quote:
God nou wat is dat thuiswerken een genotquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:19 schreef KennyPowers het volgende:
"Frustrerend, voor iedereen"
Ik heb de tijd van mijn leven
@napoleonfourquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:20 schreef Nober het volgende:
[..]
De wet moet eerst nog aangepast worden dus ze kunnen het op dit moment niet verplichten.
HURDURDUR AGAINST THE CONSTITUTION!!!!quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:19 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dezelfde figuren die huilen over mondkapjes zijn de reden waarom we nu in deze shit zitten
Over twee weken zal de situatie echt niet mega veel beter zijn..quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:20 schreef Pedroso het volgende:
[..]
2 weken en dan verder kijken. ALs er dan geen vooruitgang in zit dan volledige lockdown.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |