Ook gezien de "ik wordt"quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:13 schreef Vallon het volgende:
[..]
Sinds kort wel, gezien hoe ik wordt toegesproken door Papa Mark en Oom Hugo.
Klopt.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh, was niet aan het kijken. Dubbelen mag dus niet meer met tennis?
Het is bijzonder zeldzaam dat je binnen 1,5 meter komt van je partner.
Ik ga morgen naar Oranje gebied.. Wie belt de politie?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:14 schreef Tijn het volgende:
Wees niet die eigenwijze persoon, mensen.
Het verrast mij absoluut niet dat juist jij denkt van niet.quote:
Iets met wetten waar mijn (over)grootvaders zich voor hebben laten doodschieten.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:14 schreef Gretzl het volgende:
Waarom kon een niet-medisch mondkapje voor openbare binnenruimtes niet al in het voorjaar verplicht worden???
Net zoals in de rest van de wereld!
Maar dubbelen mag wel, het gaat om de onderlinge afstand. Niet dubbelen zoals normaal, waar je natuurlijk regelmatig bij elkaar staat, maar op afstand.quote:
Dit, jaquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:15 schreef Dimachaerus het volgende:
ik ga gewoon 1 stoffen mondkapje gebruiken
Dan moeten ze die wel aanpassenquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:15 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Kan wel. Maar niet nu direct. Moet bij wet.
Iddquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:15 schreef Skwish het volgende:
Hoe zit het met de sportschool? en mag je nog wel douchen in de sportschool?
Jeetje zeg!quote:
Ook gelijk als toiletpapier inzetten.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:15 schreef Dimachaerus het volgende:
ziedendquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:15 schreef Kickinalfa het volgende:
Gore hufters zijn het.
Flikker toch op met die nonsens.
BLIJFT OPEN. Ongeduldjequote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:15 schreef Skwish het volgende:
Hoe zit het met de sportschool? en mag je nog wel douchen in de sportschool?
Lang niet overal.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:14 schreef Gretzl het volgende:
Waarom kon een niet-medisch mondkapje voor openbare binnenruimtes niet al in het voorjaar verplicht worden???![]()
Net zoals in de rest van de wereld!
Ook (nog) niks gehoordquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
Niks over het OV?
Of heb ik niet goed opgelet?
Jemig zeg. Poe h. Maar dan ook echt, jeetje.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:15 schreef Kickinalfa het volgende:
Gore hufters zijn het.
Flikker toch op met die nonsens.
Wie ben jij? Ik wordt....daar ging het omquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Het verrast mij absoluut niet dat juist jij denkt van niet.
Nogal jaquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jemig zeg. Poe h. Maar dan ook echt, jeetje.
We worden gemuilkorfd zag ik op de Facebook van Hettie!quote:
Ga liever voor het zingen naar buitenquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:17 schreef OProg het volgende:
Lekker met zijn allen wel de kerk in zondag. En zingen.
Stoer manquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:15 schreef Dimachaerus het volgende:
In andere landen ben je ook niet beschermd.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:18 schreef Gretzl het volgende:
Altijd dat ongelofelijke kulverhaal van Hugo over het vaccin![]()
'We zijn uiteindelijk pas beschermd als er een vaccin is'![]()
Leer eens van de succesvolle landen![]()
[ afbeelding ]
Ja, wat een gedoe als je het een kwartiertje in een winkel op moet. Doe eens niet zo moeilijk.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:18 schreef KingRoland het volgende:
Mensen die huilen over mondkapjes :’)
Draag het gewoon en ga niet zeiken
Zeker met afstand. Alsof je niet even afstand kunt houden.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:18 schreef DonDruiper het volgende:
Buiten sporten opeens weer 1,5 meter afstand
Kans op buiten besmet worden is 0.00001%
#boosquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:18 schreef Gretzl het volgende:
Altijd dat ongelofelijke kulverhaal van Hugo over het vaccin![]()
'We zijn uiteindelijk pas beschermd als er een vaccin is'![]()
Leer eens van de succesvolle landen![]()
[ afbeelding ]
#teammondkapjequote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:18 schreef KingRoland het volgende:
Peppi en Kokkie voro de komende 4 weken.quote:
Dit krijg je in een land vol nuchtere mensen die het allemaal beter weten.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:18 schreef DonDruiper het volgende:
Buiten sporten opeens weer 1,5 meter afstand
Kans op buiten besmet worden is 0.00001%
Absoluut. De grondwet is a bitch.quote:
Dezelfde figuren die huilen over mondkapjes zijn de reden waarom we nu in deze shit zittenquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:19 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja, wat een gedoe als je het een kwartiertje in een winkel op moet. Doe eens niet zo moeilijk.
Gewoon een hoerentent, theater, bioscoop en kroeg beginnen in de kerk. Dikke winst gegarandeerd.quote:
2 weken en dan verder kijken. ALs er dan geen vooruitgang in zit dan volledige lockdown.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:19 schreef Jor_Dii het volgende:
Hebben ze iets gezegd over de lengte van de maatregelen?
De wet moet eerst nog aangepast worden dus ze kunnen het op dit moment niet verplichten.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:18 schreef KingRoland het volgende:
Ten minste vier weken, zei Hugo net.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:19 schreef Jor_Dii het volgende:
4 weken in principe, maar over 2 weken evaluatie.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:19 schreef Jor_Dii het volgende:
4 weken zei Hugo netquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:20 schreef Pedroso het volgende:
[..]
2 weken en dan verder kijken. ALs er dan geen vooruitgang in zit dan volledige lockdown.
Compleet uit het verband gerukt. Dat gedoe in Staphorst is niet toonaangevend maar doet het vast goed op Twitter iddquote:
Ik ben gelovig ik mag niet naar de hoerenquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:20 schreef Momo het volgende:
[..]
Gewoon een hoerentent, theater, bioscoop en kroeg beginnen in de kerk. Dikke winst gegarandeerd.
Ze maken geen uitzonderingen voor kerken. Dat zit nu eenmaal in de grondwet dus daar kunnen ze niks mee.quote:
God nou wat is dat thuiswerken een genotquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:19 schreef KennyPowers het volgende:
"Frustrerend, voor iedereen"
Ik heb de tijd van mijn leven
@napoleonfourquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:20 schreef Nober het volgende:
[..]
De wet moet eerst nog aangepast worden dus ze kunnen het op dit moment niet verplichten.
HURDURDUR AGAINST THE CONSTITUTION!!!!quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:19 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dezelfde figuren die huilen over mondkapjes zijn de reden waarom we nu in deze shit zitten
Over twee weken zal de situatie echt niet mega veel beter zijn..quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:20 schreef Pedroso het volgende:
[..]
2 weken en dan verder kijken. ALs er dan geen vooruitgang in zit dan volledige lockdown.
NOG VIER WEKEN KIJKEN HOE HET EINDE DER TIJDEN NADERTquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:20 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
4 weken in principe, maar over 2 weken evaluatie.
Indien nodig is totale lockdown mogelijk.
Misschien doen ze dat ook niet. Duren ze zolang als nodig is om die besmettingen terug te dringen. Zou er maar op rekenen dat we tot diep in november thuis zitten. Misschien wel langer.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:19 schreef Jor_Dii het volgende:
Moeilijk, een feestneus dragen is ook niet moeilijk. Zullen wij dat anders doen? 2 weken geleden werkte dat volgens Rutten net zo goed.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:18 schreef KingRoland het volgende:
Beetje hetzelfde als met het professioneel voetbal ja.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:20 schreef Gunner het volgende:
[..]
Compleet uit het verband gerukt. Dat gedoe in Staphorst is niet toonaangevend maar doet het vast goed op Twitter idd
Vier weken in principe.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:21 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Over twee weken zal de situatie echt niet mega veel beter zijn..
Yep gewoon je bek houden, toch en vooral niet zelf willen denken, ook niet ?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:19 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja, wat een gedoe als je het een kwartiertje in een winkel op moet. Doe eens niet zo moeilijk.
Hier stond ik ook wel van te kijken indd.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:21 schreef Scrummie het volgende:
Ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat men het woord lockdown zou gebruiken.
Ik ben jaloers. Gn sarcasme. Kan niet thuiswerken in mijn huidige werk.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
God nou wat is dat thuiswerken een genot![]()
Half uurtje voor het werk begint uit bed rollen en eens rustig ontbijten en gewoon op tijd beginnen
5 minuten voor tijd hierquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
God nou wat is dat thuiswerken een genot![]()
Half uurtje voor het werk begint uit bed rollen en eens rustig ontbijten en gewoon op tijd beginnen
Jaja grapjurk, dat was echt hetzelfde als een stoffen kapje voor je mond.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:21 schreef Vallon het volgende:
[..]
Yep gewoon je bek houden, toch en vooral niet zelf willen denken, ook niet ?
Ik kan hier heel boos om worden. Dat men met kulregels aankomt om een grdrag te benvloeden. Een jaar 90 geleden was er nog zo een land die dat deed met de arm omhoog.
ok boomerquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:21 schreef Vallon het volgende:
[..]
Yep gewoon je bek houden, toch en vooral niet zelf willen denken, ook niet ?
Ik kan hier heel boos om worden. Dat men met kulregels aankomt om een grdrag te benvloeden. Een jaar 90 geleden was er nog zo een land die dat deed met de arm omhoog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |