Hahhahah doe es normaal we leven in een democratiequote:Op dinsdag 13 oktober 2020 18:41 schreef Confetti het volgende:
[..]
Eerder andersom. De overheid moet eens spierballen tonen. Wij zijn haar onderdanen, niet andersom.
Nee, verwacht.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 18:43 schreef Viesdik het volgende:
Vinden jullie het niet opmerkelijk dat aan de vooravond van de perconferentie nog even een stormlading aan angstberichten de deur zijn uitgestuurd?
Die krant weet ook alles als eerst he altijd ahahquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 18:44 schreef maan_man het volgende:
Telegraaf spreekt over een sluiting van 4 weken voor de horeca.
Politiek gezien is een dusdanig zichtbare sector laten vallen niet te verkopen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 18:44 schreef maan_man het volgende:
Telegraaf spreekt over een sluiting van 4 weken voor de horeca.
Tja, ik weet het niet. Dit is hoe de ontwikkeling van die cijfers sinds 1 oktober is. Er is een hele flinke achterstand, dus de cijfers van vandaag laten zien hoe het een tijd geleden ging.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 16:41 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Wacht.. wat?
Waarom worden dit soort cijfers niet gegeven?
Iedereen weer overstuur.
Praat voor jezelf aubquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 18:46 schreef quirina het volgende:
Angstberichten boeit weinig.
Je weet zelf wel wat je van de Corona besmettingen meemaakt.
Al die mailtjes in je box dat er weer een kind besmet is of dat een collega besmet is of dat er een leerkracht besmet is. Dat is vermoeiend.
Dat is gewoon om niet iedereen angst aan te jagen. Nou is er weer paniek.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 18:47 schreef chratnox het volgende:
[..]
Tja, ik weet het niet. Dit is hoe de ontwikkeling van die cijfers sinds 1 oktober is. Er is een hele flinke achterstand, dus de cijfers van vandaag laten zien hoe het een tijd geleden ging.
[ link | afbeelding ]
meldingsdatum (Y-as) is de meldingsdatum in het bestand, de datum bovenaan is de datum waarop deze gegevens gepubliceerd zijn.
Ikb dksnjd koaoks pisojspiquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 18:48 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Ze dragen wel mondkapjes neem ik aan.
Jaquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 18:46 schreef leolinedance het volgende:
Mogen we vanavond nog zaalvoetballen?
Maar ook als je een beetje naar de diagonalen kijkt zie je dat het niet per se afneemt.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 18:47 schreef chratnox het volgende:
[..]
Tja, ik weet het niet. Dit is hoe de ontwikkeling van die cijfers sinds 1 oktober is. Er is een hele flinke achterstand, dus de cijfers van vandaag laten zien hoe het een tijd geleden ging.
[ link | afbeelding ]
meldingsdatum (Y-as) is de meldingsdatum in het bestand, de datum bovenaan is de datum waarop deze gegevens gepubliceerd zijn.
Las ergens dat een communicatie-expert haar aanwezigheid onwenselijk vindt. Ze leidt ook wel erg af.quote:
Hoeft wat mij betreft niet per se weg, maar ergens de persconferentie kunnen kijken zonder gebarentolk zou wel minder afleidend zijn ja.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 18:50 schreef Confetti het volgende:
[..]
Las ergens dat een communicatie-expert haar aanwezigheid onwenselijk vindt. Ze leidt ook wel erg af.
Weg ermee.
Ja idd. Het lijkt vooralsnog alsof je 200 tot 300 per dag in het verleden moet bijtellen, tot een dag of 11 terugquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 18:50 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Maar ook als je een beetje naar de diagonalen kijkt zie je dat het niet per se afneemt.
Het is ook permanent, totdat er genoeg immuniteit is (al dan niet vanwege een vaccin).quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 18:50 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Waar is niveau 0 op de routekaart? Dus dat alle maatregelen vervallen. Lijkt wel permanent zo. Zelfs bij 0 besmettingen zitten we nog steeds in fase 1 immers.
Zou lachen zijn als ze deze tolk terug durven te brengenquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 18:51 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Hoeft wat mij betreft niet per se weg, maar ergens de persconferentie kunnen kijken zonder gebarentolk zou wel minder afleidend zijn ja.
Nee, je post is belachelijk. Lees het anders zelf eens terug. Of je bent een matige troll die probeert angst te zaaien.quote:
Wat een bs. Afleidend? Je moet doven gewoon goed informeren.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 18:50 schreef Confetti het volgende:
[..]
Las ergens dat een communicatie-expert haar aanwezigheid onwenselijk vindt. Ze leidt ook wel erg af.
Weg ermee.
Jij krijgt dat soort mailtjes niet? Goh.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 18:52 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nee, je post is belachelijk. Lees het anders zelf eens terug. Of je bent een matige troll die probeert angst te zaaien.
Ja dat kan ook wel... maar ze hebben soms wel een tolk nodig he.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 18:52 schreef quirina het volgende:
Doven kunnen ook wel ondertiteling lezen. Dus waarom niet live ondertitelen?
Je had van Zelst toch een bericht gestuurd? Had hij daar nog op gereageerd?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 18:52 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ja idd. Het lijkt vooralsnog alsof je 200 tot 300 per dag in het verleden moet bijtellen, tot een dag of 11 terug
De naam Irma valt buitensporig veel op sociale media en hier. Het leidt niet-doven gewoon af van de boodschap. Er zijn toch wel andere wegen om die mensen te informeren, desnoods op een apart kanaal.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 18:52 schreef VoMy het volgende:
[..]
Wat een bs. Afleidend? Je moet doven gewoon goed informeren.
@Lenny_Leonardquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 18:54 schreef DireStraits7 het volgende:
Ben benieuwd wat mijn tennisvereniging gaat doen. Technisch gezien mag het waarschijnlijk nog, maar wel veel studenten, in Amsterdam, en veel mensen die met het OV komen.
Technisch gezien geen noodzakelijke reis, maar niemand die dat controleert.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 18:54 schreef DireStraits7 het volgende:
Ben benieuwd wat mijn tennisvereniging gaat doen. Technisch gezien mag het waarschijnlijk nog, maar wel veel studenten, in Amsterdam, en veel mensen die met het OV komen.
Nee natuurlijk niet. Praat gewoon voor jezelf.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 18:53 schreef quirina het volgende:
[..]
Jij krijgt dat soort mailtjes niet? Goh.
En hou zelf eens op met je brave new world aluhoedjes gelul!
Ze hebben er geen problemen om de sector te laten vallen hoor. Anders zouden ze wel kijken naar maatwerk en ze zouden sneller komen met tegemoetkomingen waar de horeca ook echt wat aan heeft.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 18:46 schreef Confetti het volgende:
[..]
Politiek gezien is een dusdanig zichtbare sector laten vallen niet te verkopen.
Dus nog meer miljarden naar deze bodemloze put. Zucht.
Nee nog niet, ik denk eerlijk gezegd ook niet dat ie gaat reageren. Zijn Twitter posts lijken automatisch te zijn als ik zn scripts interpreteer, en wijzigingen kosten tijd en moeite, en uitleggen enzoquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 18:54 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Je had van Zelst toch een bericht gestuurd? Had hij daar nog op gereageerd?
Is toch wel vrij duidelijk als je met een tennistas in de metro zit. Bovendien gaat het mij vooral om de verantwoordelijkheid die een club zelf neemt.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 18:55 schreef Momo het volgende:
[..]
Technisch gezien geen noodzakelijke reis, maar niemand die dat controleert.
Mee eens, maar eenduidigheid is wel makkelijker te communiceren en handhaven. Dat laatste is met name door de veiligheidsregio’s doorgedrukt.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 18:54 schreef FalloutVATS het volgende:
Blijft het zeggen. Slaat gewoon nergens op dat de Horeca wederom zolang dicht moet.
Dan nog raken er nog steeds mensen geïnfecteerd. Alleen is er dan vrijwel geen ziektebeeld meer door die immuniteit inderdaad. Maar dan hebben we dus nog steeds deze maatregelen volgens deze routekaart.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 18:52 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Het is ook permanent, totdat er genoeg immuniteit is (al dan niet vanwege een vaccin).
Bedankt Robertquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 18:54 schreef FalloutVATS het volgende:
Blijft het zeggen. Slaat gewoon nergens op dat de Horeca wederom zolang dicht moet.
Dit is al duizend keer gezegd, maar voor veel doven is Nederlands niet en gebarentaal wél de eerste taal, en daarom hebben doven ook moeite met lezen van de ondertiteling.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 18:52 schreef quirina het volgende:
Nee bek houden is alleen bij voetbalwedstrijden eh.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 18:55 schreef Jed1Gam het volgende:
Rutte: We zij jullie gedrag spuugzat.
Ferd: Rutte Rutte!
Rutte: Bek houden en nu opdonderen.
Er zijn meer mensen in Nederland die geen Nederlands spreken dan doven denk ik.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 18:52 schreef VoMy het volgende:
[..]
Wat een bs. Afleidend? Je moet doven gewoon goed informeren.
Makkelijk doelwit wat word geaccepteerd door een groot deel van de samenleving. Helaas.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 18:54 schreef FalloutVATS het volgende:
Stand van vandaag op 5 oktober is dus 4917 positieve tests, terwijl op 5 oktober 4007 "nieuwe besmettingen" werden gemeld. Dat is dus een onderschatting geweest als je puur kijkt naar de dagcijfers. Het lastige met deze achterstand is dus dat je pas laat weet of er een trendomkering heeft platsgevonden.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 18:47 schreef chratnox het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Het cijfer het meest rechts is het meest complete cijfer, maar het laat de ontwikkeling een beetje zien.
Ha haquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 18:55 schreef Jed1Gam het volgende:
Rutte: We zij jullie gedrag spuugzat.
Ferd: Rutte Rutte!
Rutte: Bek houden en nu opdonderen.
Jammer.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 18:55 schreef chratnox het volgende:
[..]
Nee nog niet, ik denk eerlijk gezegd ook niet dat ie gaat reageren. Zijn Twitter posts lijken automatisch te zijn als ik zn scripts interpreteer, en wijzigingen kosten tijd en moeite, en uitleggen enzo
Vraag me af voor hoelang, die acceptatie.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 18:57 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Makkelijk doelwit wat word geaccepteerd door een groot deel van de samenleving. Helaas.
Dan moeten niet-doven maar niet van die aapjeskijkende simpele zielen zijn. Mongoloide gedrag moet je niet belonen ten koste van een andere groep.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 18:54 schreef Confetti het volgende:
[..]
De naam Irma valt buitensporig veel op sociale media en hier. Het leidt niet-doven gewoon af van de boodschap. Er zijn toch wel andere wegen om die mensen te informeren, desnoods op een apart kanaal.
Lekker inhoudelijk weer dit. Tjonge jongequote:Op dinsdag 13 oktober 2020 18:42 schreef VoMy het volgende:
[..]
Joh, plaats nog eens een keer dezelfde ongefundeerde oorzaken. Leuk, vernieuwend.
Komt ook door de hele structuur eerst open tot 18.00. Dan mogen 25 burgemeester nog eens hun zegje doen, andere kabinetsleden...quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 18:54 schreef FalloutVATS het volgende:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 18:58 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Ze lopen daar behoorlijk nerveus heen en weer. Dat belooft niet veel goeds.![]()
[ afbeelding ]
Of ze moeten nodig plassenquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 18:58 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Ze lopen daar behoorlijk nerveus heen en weer. Dat belooft niet veel goeds.![]()
[ afbeelding ]
quote:Rond de persconferentie routekaart online
Het kabinet maakt rond de persconferentie de aangekondigde road map of routekaart openbaar op Www.rijksoverheid.nl/routekaart. Het zou gaan om een publieksvriendelijker versie dan die vandaag in de Volkskrant verscheen.
Op de routekaart staan de maatregelen die in de toekomst bij bepaalde situaties nodig zijn. De kaart moet voor meer voorspelbaarheid van de maatregelen zorgen.
Op de kaart zijn vier risiconiveaus te zien: waakzaam, zorgelijk, ernstig en zeer ernstig. Bij elk niveau, dat wordt bepaald door het aantal besmettingen per 100.000 Nederlanders, hoort een aantal vaste maatregelen.
Haha, die shitstorm die hij toen over zich heen kreeg vond ik best geniaalquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:00 schreef Jor_Dii het volgende:
Albert Bos zometeen weer met de vraag: hoe lang gaat dit nog duren meneer Rutte?!
Hoe kan dat nu hij begint net!!!quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:01 schreef hollandia02 het volgende:
Nieuwe informatie uit het OMT en RIVM:
- Avondklok zal gelden voor iedereen die niet werk gerelateerd het huis uit gaat of dat niet kan aantonen, boete is 99,-
- Alle sportgelegenheden zullen sluiten
- Op alcoholische dranken komen accijns van 3,- om het alcohol gebruik in te perken
- Iedereen van Joodse afkomst melden op spoor 13
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 18:58 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[ afbeelding ]
Nee. Gebarentaal is een taal en geen verbeelding van het Nederlands. Het lezen is dus zeker bij de mensen die sinds de geboorte doof zijn ook maar enigszins iets van een vervanging voor de gebarentaal.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 18:52 schreef quirina het volgende:
Ontsnappen via perron 9 3/4?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:01 schreef hollandia02 het volgende:
Nieuwe informatie uit het OMT en RIVM:
- Avondklok zal gelden voor iedereen die niet werk gerelateerd het huis uit gaat of dat niet kan aantonen, boete is 99,-
- Alle sportgelegenheden zullen sluiten
- Op alcoholische dranken komen accijns van 3,- om het alcohol gebruik in te perken
- Iedereen van Joodse afkomst melden op spoor 13
Ken ook nog helemaal niemand die 't heeft gehad.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:02 schreef franske19 het volgende:
Totaal niet eerlijk gezegd. Niemand in de familie, niemand in de vriendenkring (en familie) en ook niemand op het werk. Ver van de randstad wonen heeft zo z'n voordelen.
Uitstekend stukje drama weer.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:02 schreef mir1986 het volgende:
[ twitter ]
hoe durven we de economie zo kapot te maken :-|
Ver van de randstad wonen is één groot voordeel, maar toch heb ik het relatief in de buurt ook wel gezienquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:02 schreef franske19 het volgende:
Totaal niet eerlijk gezegd. Niemand in de familie, niemand in de vriendenkring (en familie) en ook niemand op het werk. Ver van de randstad wonen heeft zo z'n voordelen.
Lees net hier dat we allemaal bergen emails krijgen over corona besmettingen om ons heen!quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:02 schreef franske19 het volgende:
Ik woon wel midden in de Randstad en ken er ook heel weinig. Al gaat het nu wel erg hard dus zal niet lang meer duren voordat het wel zo is.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:02 schreef franske19 het volgende:
Nee niet waar iddquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:04 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Jij wil zeggen dat dit niet waar is dan? Er gaan steeds meer bedrijven failliet.
Welk hotel?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:04 schreef RipCity het volgende:
Zit nu in hotel.
Hopelijk niet morgen eruit gekicked
Vanavond nog! Raus!quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:04 schreef RipCity het volgende:
Zit nu in hotel.
Je loopt beide kanten op dus achter de feiten aan. Een lockdown is harder dan ie nodig moet zijn omdat ze de data te laat krijgen, en een lockdown duurt harder dan nodig doordat de data dat het beter gaat (als dat het weer gaat) ook een vertraging heeft.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 18:57 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Stand van vandaag op 5 oktober is dus 4917 positieve tests, terwijl op 5 oktober 4007 "nieuwe besmettingen" werden gemeld. Dat is dus een onderschatting geweest als je puur kijkt naar de dagcijfers. Het lastige met deze achterstand is dus dat je pas laat weet of er een trendomkering heeft platsgevonden.
Binnen een uur wegwezen daar. Koffers al gepakt ?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:04 schreef RipCity het volgende:
Zit nu in hotel.
Glazen bol alertquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:05 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Ik spreek jullie over een half jaar wel weer.
Nou ja, zij moeten straks ook het puin ruimen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:05 schreef Tijn het volgende:
Koste wat het kost het onderwijs open houden dus. Alles mag dicht behalve de scholen.
GEDEELTELIJKE lockdown zei hij..quote:
Klopt dus alle kinderen nemen Corona mee naar huis!quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:05 schreef Tijn het volgende:
Koste wat het kost het onderwijs open houden dus. Alles mag dicht behalve de scholen.
Die mensen mogen deze informatie ook meekrijgen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:05 schreef SOG het volgende:
Wat een onzin die gebarentolk. 16k mensen in nederland die gebarentaal machtig zijn.
"er gaan steeds meer bedrijven failliet" (dat op dit moment overigens absoluut niet het geval is) is nu niet echt een sterkhoudend argument om achter "tienduizenden faillisementen en achter ieder daarvan staat een gezin."quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:04 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Jij wil zeggen dat dit niet waar is dan? Er gaan steeds meer bedrijven failliet.
Denk eerder dat jij wat mankeert aan je oren.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:06 schreef Lonaa het volgende:
Waarom praat Rutte raar en onduidelijk? Beroerte incoming of wat.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:06 schreef Lonaa het volgende:
IK HEB GEEN AUTOquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:07 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Afhalen, lekker in je auto BigMaccen
Komen toch al 15 mensenquote:
Heb m nou al een paar keer horen struikelen over zn woorden.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:07 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Denk eerder dat jij wat mankeert aan je oren.
Apart venster ofzo op een ander kanaal. Waarom moeten 17 miljoen mensen zon tolk aanschouwen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:06 schreef Tijn het volgende:
[..]
Die mensen mogen deze informatie ook meekrijgen.
Corona tast de hersenen aan las ik.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:06 schreef Lonaa het volgende:
Maar kom dan zelf eens een keer met inhoud. Nooit lever je wat inhoudelijks, het is alleen maar herhaling van je nergens op gestoelde gevoel. Elke dag opnieuw.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 18:58 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Lekker inhoudelijk weer dit. Tjonge jonge
Ditquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:08 schreef maan_man het volgende:
Waarom is vrijheid van geloof belangrijker, van vrijheid van vereniging?
Ze moeten gewoon hun bek houdenquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:09 schreef Nielsch het volgende:
Wat een laffe honden, doe gewoon die kerken dicht. 250 man lekker aan 't zingen.
Even testen wat de zelfscan doet op donderdagavondquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:08 schreef OProg het volgende:
Dus ik moet nu als ik een flesje wijn of biertje wil hebben uit de supermarkt wat ik doordeweeks na 21:00 uur doe mag dat niet meer dus moet ik extra de drukte in de supermarkt in. Geweldig.
Weer eens wat anders dan een kringquote:
Piratenfestijn van PVV-volk is ook cultuur hé.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:08 schreef Mani89 het volgende:
Straks gaat de linkse cultuursector nog failliet hahaha!
Je verjaardag vierenquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:09 schreef Vallon het volgende:
Dringend advies: maximaal 1x3 mensen perdag. Voortaan je verjaardag verdelen over de week.
Jij hebt het duidelijk niet begrepen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:07 schreef franske19 het volgende:
Kerken/moskeeën dicht. Kerken meer voor de show om niet racisme claims te krijgen.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:10 schreef maan_man het volgende:
Contact bij tennisdubbel onvermijdelijk.
Afzinken.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:11 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Het is nu de schuld van de Randstad
Mijn lievelingscafe zit in een oude kerk.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:10 schreef Momo het volgende:
[..]
Hoeveel restaurants zitten er in oude kerkgebouwen?
idd triest voor zequote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:11 schreef Pedroso het volgende:
Kermis exploitanten kunnen ook wel de boel verkopen. Die zaten al zwaar in het rood, dit gaan ze zeker niet meer trekken.
Welke winkels zijn nu nog open na 8 uur dan?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:11 schreef hollandia02 het volgende:
Na 8 uur alle winkels behalve supermarkten dixht
hihiquote:
Breek de dijken door!quote:
Alles wat ook maar enigszins zijn geld verdient in de categorie vermaak kan de boom in van dit kabinet.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:11 schreef Pedroso het volgende:
Kermis exploitanten kunnen ook wel de boel verkopen. Die zaten al zwaar in het rood, dit gaan ze zeker niet meer trekken.
MediaMarkt oaquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:11 schreef Remco het volgende:
[..]
Welke winkels zijn nu nog open na 8 uur dan?
geen ideequote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:11 schreef Remco het volgende:
[..]
Welke winkels zijn nu nog open na 8 uur dan?
Dat gaat gezeik opleveren met je flesje wijn. Succes gewenst voor de medewerkersquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:11 schreef hollandia02 het volgende:
Na 8 uur alle winkels behalve supermarkten dixht
Nee, alleen als je non-binair bentquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:11 schreef Skwish het volgende:
Mag je nog wel douchen in de sportschool?
Er komen steunmaatregelenquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:12 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Alles wat ook maar enigszins zijn geld verdient in de categorie vermaak kan de boom in van dit kabinet.
Sinds kort wel, gezien hoe ik wordt toegesproken door Papa Mark en Oom Hugo.quote:
Het gaat natuurlijk niet om het vermaak, het gaat om de groepsvorming. Dat snap je zelf ook wel.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:12 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Alles wat ook maar enigszins zijn geld verdient in de categorie vermaak kan de boom in van dit kabinet.
Oh, was niet aan het kijken. Dubbelen mag dus niet meer met tennis?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:12 schreef maan_man het volgende:
[..]
Ik wilde ook een vraagteken plaatsen, maar vergat dat. Stellingname van Mark.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |