Als je een paar vuilgrijpers meeneemt kan je nog snel de polonaise op anderhalve meter afstand lopen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 18:09 schreef quirina het volgende:
We gaan nog ff naar de kroeg want nu kan het nog..
In dat kader van gemakkelijke zondebokken, laten we de scholen er nog eens bijpakken.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 17:55 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik lees graag een x-aantal bronnen terug over het levensgevaarlijke vliegverkeer. Het tegendeel lijkt immers eerder waar te zijn met alle vluchten waarop besmette mensen hebben gezeten en hoe weinig besmettingen er in de lucht opgelopen zijn.
Valt in het rijtje gemakkelijke zondebokken.
Wij gaan ook nog wel uit die pot bedelen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 18:09 schreef franske19 het volgende:
[..]
Zolang wij niet bedelen bij Spanje kunnen ze beter hun waffel houden.
Yes!quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 18:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Als je een paar vuilgrijpers meeneemt kan je nog snel de polonaise op anderhalve meter afstand lopen.
Vind het wel verhelderend.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 18:10 schreef VoMy het volgende:
Ik wilde het toch maar even gezegd hebben.
VK, Spanje, België, Frankrijk, Oekraïne, Roemenië, Polen, Hongarije - allemaal vergelijkbare ontwikkelingen.quote:
En die mondkapjes dan, dat was onze redding.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 18:13 schreef VoMy het volgende:
[..]
VK, Spanje, België, Frankrijk, Oekraïne, Roemenië, Polen, Hongarije - allemaal vergelijkbare ontwikkelingen.
Ik zei specifiek "menig", "par-tay en cultuur". Waar zei ik dat de meerderheid reist om als losgeslagen beesten te feesten? Je kan toch ook naar Rome reizen, een paar bezienswaardigheden zien en alsnog tegen meer mensen aanlopen dan dat je in een dorp in de Randstad zou zien? Om dat te zien als niet significant deel is juist gevaarlijk, maar dan zeg ik nog niet dat de meerderheid wil feesten.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 18:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Je vergist je er dan ook gewoon simpelweg in met dat partygelul van je
Voeg Italië ook maar toe.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 18:13 schreef VoMy het volgende:
[..]
VK, Spanje, België, Frankrijk, Oekraïne, Roemenië, Polen, Hongarije - allemaal vergelijkbare ontwikkelingen.
Ongehoorzaamheid kent geen grenzen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 18:13 schreef VoMy het volgende:
[..]
Dat zijn al die wielrenners :pquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 18:21 schreef capricia het volgende:
[..]
Voeg Italië ook maar toe.
[ twitter ]
Die memes dat Nederlanders niks zouden doen is in andere landen net eenderquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 18:22 schreef galantis het volgende:
[..]
Ongehoorzaamheid kent geen grenzen.
Het gaat eigenlijk overal heel hard. Vooral in dichtbevolkte gebieden.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 18:13 schreef VoMy het volgende:
[..]
Popcorn en colaquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 17:47 schreef KennyPowers het volgende:
Even snacks inslaan voor de persco
Dat riepen wij van Spanje en Italië in het voorjaar. Zou het weer invloed hebben?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 18:23 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Die memes dat Nederlanders niks zouden doen is in andere landen net eender
Nee we zijn verdoemdquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 18:24 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Het gaat eigenlijk overal heel hard. Vooral in dichtbevolkte gebieden.
De vraag is of het nog in te dammen is.
Nou dat is nog wel de grote vraag ja, maar ik denk dat wel erg moeilijk is om in te dammen komt mede ook door het aankomende winterweer in de wintermaanden en vooral dat het volk nog massaal de regels blijven overtreden.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 18:24 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Nou, ‘wij niet’. Maar een halve procent van de bevolking wel als het helemaal los gaat.quote:
Ja denk het wel, want nu is er veel koudere weer dan in de zomermaanden.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 18:25 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Dat riepen wij van Spanje en Italië in het voorjaar. Zou het weer invloed hebben?
Hoeveel herbesmettingen zijn er geweest op de wereld?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 18:24 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Muur om de randstad.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 18:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ongelooflijk ik werk in een horeca zaak in het zuiden en het stikt hier van de toeristen uit de randstad. Alles was hier onder controle amper besmettingen gehad de afgelopen weken
Pre lockdown partyquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 18:29 schreef quirina het volgende:
Even Corona feestje doen in de kroeg want het kan nu nog.
beetje spreiding is goedquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 18:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ongelooflijk ik werk in een horeca zaak in het zuiden en het stikt hier van de toeristen uit de randstad. Alles was hier onder controle amper besmettingen gehad de afgelopen weken
Klopt mensen gaan graag naar plekken waar minder besmettingen zijn en minder controle.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 18:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
87000quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 18:26 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Nou, ‘wij niet’. Maar een halve procent van de bevolking wel als het helemaal los gaat.
Ja want na de Lockdown ( die niet komt) is de kroeg failliet en weg.quote:
Kun je hier mee stoppen aub?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 18:34 schreef Draak31 het volgende:
Dit loopt volledig uit de klauwen dit.
Hier wel. En een maand geleden waren de scholen nog niet open en was het nog gewoon ruim 30 graden.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 18:37 schreef Cesare-Borgia het volgende:
In alle landen stijgt het sinds een maand.
Wat is hetgeen wat overal overeen komt?
- scholen open
- slechter weer
Wat nog meer?
Of blijven we maar denken dat iedereen opeens de regels veel erger aan zijn laars lapt vergeleken met de maanden ervoor?
- mensenquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 18:37 schreef Cesare-Borgia het volgende:
- scholen open
- slechter weer
Wat nog meer?
Of blijven we maar denken dat iedereen opeens de regels veel erger aan zijn laars lapt vergeleken met de maanden ervoor?
Tering, ik snap dat het kut is hoor, maar dat calimerogedrag begint me wel de strot uit te komen...quote:
Nee alleen foei!quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 18:37 schreef Cesare-Borgia het volgende:
- scholen open
- slechter weer
Wat nog meer?
Ze zouden weer een negatief reisadvies voor alle landen moeten instellen. Niet zozeer uit eigen belang, maar om onze mede-europeanen te beschermen tegen Nederlanders die het virus overal verspreiden.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 18:34 schreef NaturalScience het volgende:
https://www.nu.nl/coronav(...)nigd-koninkrijk.html
Negatief reisadvies voor heel België, Frankrijk en UK.
Eerder andersom. De overheid moet eens spierballen tonen. Wij zijn haar onderdanen, niet andersom.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 18:40 schreef Mortaxx het volgende:
Het is tijd dat wij de overheid onder controle brengen
Het volk is soeverein vriendquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 18:41 schreef Confetti het volgende:
[..]
Eerder andersom. De overheid moet eens spierballen tonen. Wij zijn haar onderdanen, niet andersom.
Joh, plaats nog eens een keer dezelfde ongefundeerde oorzaken. Leuk, vernieuwend.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 18:37 schreef Cesare-Borgia het volgende:
- scholen open
- slechter weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |