Je zal je behoorlijk vergissen in de hoeveelheid mensen die niets van een drukke feestvakantie moeten hebben.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 17:53 schreef EksDeeDeeDee het volgende:
[..]
Omdat iedereen een ander beeld maakt van die vergelijking, veelal ten voordele van hun punt. De ene ziet "vakantie gaan" en denkt dat iemand naar Ibiza gaat, elke avond in clubs rondhangt, terwijl die in thuisland als kluizenaar zou leven. De ander denkt "oh het gedrag is hetzelfde" en vergeet compleet interacties op het vliegveld.
Of reizen slim is of niet, in een vacuum, weet je niet. Veel te context gevoelig. Maar bij menig reis zit wel het achterliggende idee dat men het doen voor toerisme of voor de par-tay, niet om in een rustig, Scandinavisch kampeerhuis de maand door te brengen.
Mondkapjes toch en super-ventilatiesysteemquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 17:52 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ja, maar eerst moet je er naartoe, in een vliegtuig met veel mensen op de m2
Serologische testen worden overal aangeboden maar de kwaliteit verschilt.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 17:54 schreef asco het volgende:
Kun je nu eigenlijk ook een partij sneltesten zelf ergens kopen?
Geld speelt geen rol.
En ook de hoeveelheid die specifiek naar culturele hotspots trekt? Wil je me gaan overtuigen dat de meerderheid van de niet-zakelijke reizigers het doet in plekken waar ze minder sociale contacten zullen ondervinden dan wanneer ze lokaal enigszins de moeite doen?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 17:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Je zal je behoorlijk vergissen in de hoeveelheid mensen die niets van een drukke feestvakantie moeten hebben.
Zeg, ik wil jou helemaal nergens van overtuigenquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 18:00 schreef EksDeeDeeDee het volgende:
[..]
En ook de hoeveelheid die specifiek naar culturele hotspots trekt? Wil je me gaan overtuigen dat de meerderheid van de niet-zakelijke reizigers het doet in plekken waar ze minder sociale contacten zullen ondervinden dan wanneer ze lokaal enigszins de moeite doen?
Stilzitten als je geschoren wordt tochquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 17:58 schreef Mylene het volgende:
Buitenlandse media cynisch en schamper over Nederland
Spaanse media gaat los op Rutte, ook nog vanwege het Europees solidariteitsfonds en de dubbele Nederlandse standaard.
Komt er ook zo'n nostalgische aftelklok?quote:
Ik hoop dat Herman De Schermman een rol krijgtquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 17:59 schreef Jojoke het volgende:
Nog een uurtje en dan wordt de routekaart onthuld. Reden voor een feestje![]()
Zouden ze het onthullen met zo'n vallend gordijn?
Insinueer dan niet dat ik me vergis in iets waar ik nooit een schatting over heb gemaakt, jij bent hier de bruller.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 18:01 schreef Dven het volgende:
[..]
Zeg, ik wil jou helemaal nergens van overtuigen
Vaccin mid-2030 here we go!quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 17:59 schreef Jojoke het volgende:
Nog een uurtje en dan wordt de routekaart onthuld. Reden voor een feestje
Zouden ze het onthullen met zo'n vallend gordijn?
Denk het nietquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 18:02 schreef xminator het volgende:
Horeca mag niet meer tot 22.00 open, maar tot 21.00 of andere soortgelijke slechte maatregelen zullen genomen worden door onze softe overheid.
Je vergist je er dan ook gewoon simpelweg in met dat partygelul van jequote:Op dinsdag 13 oktober 2020 18:04 schreef EksDeeDeeDee het volgende:
[..]
Insinueer dan niet dat ik me vergis in iets waar ik nooit een schatting over heb gemaakt, jij bent hier de bruller.
Al bier ingeslagen?quote:
Vergeet de papieren zakdoekjes niet.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 18:08 schreef quirina het volgende:
Nog een uurtje mensen en dan horen we:
FOEI
Was je handen stuk
Hou afstand
Kroeg dicht
Drink niet
Niet meer dan met drie mensen thuis chillen
FOEI! FOEI! Jullie houden je niet aan de richtlijnen
Scholen en kdv/bso mag iedereen de hoest krijgen want dat geeft niet.
Verpleeghuizen mag je op bezoek ( want daar valt toch niks aan te redden)
FOEI FOEI! Jullie houden je niet aan de richtlijnen
Draag wel je mondkapje, het hoeft niet.maar liever wel.
Je mag wel je geloof belijden met z’n allen in een gebouw/zaal maar niet zingen want je geloof is je grondrecht.
Verder verbieden we niks , maar raden wel aan om de richtlijnen te volgen, want foei mensen..
Fijne avond.
Zolang wij niet bedelen bij Spanje kunnen ze beter hun waffel houden.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 17:58 schreef Mylene het volgende:
Buitenlandse media cynisch en schamper over Nederland
Spaanse media gaat los op Rutte, ook nog vanwege het Europees solidariteitsfonds en de dubbele Nederlandse standaard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |