Nee niet waar iddquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:04 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Jij wil zeggen dat dit niet waar is dan? Er gaan steeds meer bedrijven failliet.
Welk hotel?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:04 schreef RipCity het volgende:
Zit nu in hotel.
Hopelijk niet morgen eruit gekicked
Vanavond nog! Raus!quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:04 schreef RipCity het volgende:
Zit nu in hotel.
Je loopt beide kanten op dus achter de feiten aan. Een lockdown is harder dan ie nodig moet zijn omdat ze de data te laat krijgen, en een lockdown duurt harder dan nodig doordat de data dat het beter gaat (als dat het weer gaat) ook een vertraging heeft.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 18:57 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Stand van vandaag op 5 oktober is dus 4917 positieve tests, terwijl op 5 oktober 4007 "nieuwe besmettingen" werden gemeld. Dat is dus een onderschatting geweest als je puur kijkt naar de dagcijfers. Het lastige met deze achterstand is dus dat je pas laat weet of er een trendomkering heeft platsgevonden.
Binnen een uur wegwezen daar. Koffers al gepakt ?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:04 schreef RipCity het volgende:
Zit nu in hotel.
Glazen bol alertquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:05 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Ik spreek jullie over een half jaar wel weer.
Nou ja, zij moeten straks ook het puin ruimen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:05 schreef Tijn het volgende:
Koste wat het kost het onderwijs open houden dus. Alles mag dicht behalve de scholen.
GEDEELTELIJKE lockdown zei hij..quote:
Klopt dus alle kinderen nemen Corona mee naar huis!quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:05 schreef Tijn het volgende:
Koste wat het kost het onderwijs open houden dus. Alles mag dicht behalve de scholen.
Die mensen mogen deze informatie ook meekrijgen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:05 schreef SOG het volgende:
Wat een onzin die gebarentolk. 16k mensen in nederland die gebarentaal machtig zijn.
"er gaan steeds meer bedrijven failliet" (dat op dit moment overigens absoluut niet het geval is) is nu niet echt een sterkhoudend argument om achter "tienduizenden faillisementen en achter ieder daarvan staat een gezin."quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:04 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Jij wil zeggen dat dit niet waar is dan? Er gaan steeds meer bedrijven failliet.
Denk eerder dat jij wat mankeert aan je oren.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:06 schreef Lonaa het volgende:
Waarom praat Rutte raar en onduidelijk? Beroerte incoming of wat.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:06 schreef Lonaa het volgende:
IK HEB GEEN AUTOquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:07 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Afhalen, lekker in je auto BigMaccen
Komen toch al 15 mensenquote:
Heb m nou al een paar keer horen struikelen over zn woorden.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:07 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Denk eerder dat jij wat mankeert aan je oren.
Apart venster ofzo op een ander kanaal. Waarom moeten 17 miljoen mensen zon tolk aanschouwen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:06 schreef Tijn het volgende:
[..]
Die mensen mogen deze informatie ook meekrijgen.
Corona tast de hersenen aan las ik.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:06 schreef Lonaa het volgende:
Maar kom dan zelf eens een keer met inhoud. Nooit lever je wat inhoudelijks, het is alleen maar herhaling van je nergens op gestoelde gevoel. Elke dag opnieuw.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 18:58 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Lekker inhoudelijk weer dit. Tjonge jonge
Ditquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:08 schreef maan_man het volgende:
Waarom is vrijheid van geloof belangrijker, van vrijheid van vereniging?
Ze moeten gewoon hun bek houdenquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:09 schreef Nielsch het volgende:
Wat een laffe honden, doe gewoon die kerken dicht. 250 man lekker aan 't zingen.
Even testen wat de zelfscan doet op donderdagavondquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:08 schreef OProg het volgende:
Dus ik moet nu als ik een flesje wijn of biertje wil hebben uit de supermarkt wat ik doordeweeks na 21:00 uur doe mag dat niet meer dus moet ik extra de drukte in de supermarkt in. Geweldig.
Weer eens wat anders dan een kringquote:
Piratenfestijn van PVV-volk is ook cultuur hé.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:08 schreef Mani89 het volgende:
Straks gaat de linkse cultuursector nog failliet hahaha!
Je verjaardag vierenquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:09 schreef Vallon het volgende:
Dringend advies: maximaal 1x3 mensen perdag. Voortaan je verjaardag verdelen over de week.
Jij hebt het duidelijk niet begrepen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:07 schreef franske19 het volgende:
Kerken/moskeeën dicht. Kerken meer voor de show om niet racisme claims te krijgen.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:10 schreef maan_man het volgende:
Contact bij tennisdubbel onvermijdelijk.
Afzinken.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:11 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Het is nu de schuld van de Randstad
Mijn lievelingscafe zit in een oude kerk.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:10 schreef Momo het volgende:
[..]
Hoeveel restaurants zitten er in oude kerkgebouwen?
idd triest voor zequote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:11 schreef Pedroso het volgende:
Kermis exploitanten kunnen ook wel de boel verkopen. Die zaten al zwaar in het rood, dit gaan ze zeker niet meer trekken.
Welke winkels zijn nu nog open na 8 uur dan?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:11 schreef hollandia02 het volgende:
Na 8 uur alle winkels behalve supermarkten dixht
hihiquote:
Breek de dijken door!quote:
Alles wat ook maar enigszins zijn geld verdient in de categorie vermaak kan de boom in van dit kabinet.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:11 schreef Pedroso het volgende:
Kermis exploitanten kunnen ook wel de boel verkopen. Die zaten al zwaar in het rood, dit gaan ze zeker niet meer trekken.
MediaMarkt oaquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:11 schreef Remco het volgende:
[..]
Welke winkels zijn nu nog open na 8 uur dan?
geen ideequote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:11 schreef Remco het volgende:
[..]
Welke winkels zijn nu nog open na 8 uur dan?
Dat gaat gezeik opleveren met je flesje wijn. Succes gewenst voor de medewerkersquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:11 schreef hollandia02 het volgende:
Na 8 uur alle winkels behalve supermarkten dixht
Nee, alleen als je non-binair bentquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:11 schreef Skwish het volgende:
Mag je nog wel douchen in de sportschool?
Er komen steunmaatregelenquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:12 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Alles wat ook maar enigszins zijn geld verdient in de categorie vermaak kan de boom in van dit kabinet.
Sinds kort wel, gezien hoe ik wordt toegesproken door Papa Mark en Oom Hugo.quote:
Het gaat natuurlijk niet om het vermaak, het gaat om de groepsvorming. Dat snap je zelf ook wel.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:12 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Alles wat ook maar enigszins zijn geld verdient in de categorie vermaak kan de boom in van dit kabinet.
Oh, was niet aan het kijken. Dubbelen mag dus niet meer met tennis?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:12 schreef maan_man het volgende:
[..]
Ik wilde ook een vraagteken plaatsen, maar vergat dat. Stellingname van Mark.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |