Corona tast de hersenen aan las ik.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:06 schreef Lonaa het volgende:
Waarom praat Rutte raar en onduidelijk? Beroerte incoming of wat.
Maar kom dan zelf eens een keer met inhoud. Nooit lever je wat inhoudelijks, het is alleen maar herhaling van je nergens op gestoelde gevoel. Elke dag opnieuw.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 18:58 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Lekker inhoudelijk weer dit. Tjonge jonge
Ditquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:08 schreef maan_man het volgende:
Waarom is vrijheid van geloof belangrijker, van vrijheid van vereniging?
Ze moeten gewoon hun bek houdenquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:09 schreef Nielsch het volgende:
Wat een laffe honden, doe gewoon die kerken dicht. 250 man lekker aan 't zingen.
Even testen wat de zelfscan doet op donderdagavondquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:08 schreef OProg het volgende:
Dus ik moet nu als ik een flesje wijn of biertje wil hebben uit de supermarkt wat ik doordeweeks na 21:00 uur doe mag dat niet meer dus moet ik extra de drukte in de supermarkt in. Geweldig.
Weer eens wat anders dan een kringquote:
Piratenfestijn van PVV-volk is ook cultuur hé.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:08 schreef Mani89 het volgende:
Straks gaat de linkse cultuursector nog failliet hahaha!
Je verjaardag vierenquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:09 schreef Vallon het volgende:
Dringend advies: maximaal 1x3 mensen perdag. Voortaan je verjaardag verdelen over de week.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |