Ik kan mij niet heugen dat ik ooit in mijn leven Turkse pizza op hebquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
Las vandaag over een zaak in Utrecht die Turkse pizza met twee kroketten serveert.
Nu wil ik dat proberen
Zo zie je maarquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kan ik me bij jou niets bij voorstellen
MONDKAPPEDquote:
Ik verzin altijd alles zelfquote:
Hoop schoffies die daar hun eten gewoon op de grond laten liggen jaquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
MacD en BK.
Laatste keer dat ik er was vond ik het maar rotzooi.
Hengelmangod naar Ajax. Zeg het maarquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Beter gewoon normale snackbar.
Arme Scherpen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hengelmangod naar Ajax. Zeg het maar
Het eten zelf bedoelde ik eigenlijkquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoop schoffies die daar hun eten gewoon op de grond laten liggen ja
Als je een concurrent van Ajax Cape town erbij krijgt dan weet je dat het klaar is ja lolquote:
Nee joh. Zitten bij beide best lekkere dingetjes in menu hoorquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het eten zelf bedoelde ik eigenlijk
(lol)
Wtfquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kan mij niet heugen dat ik ooit in mijn leven Turkse pizza op heb
Zoals?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee joh. Zitten bij beide best lekkere dingetjes in menu hoor
Dat soort do-re-mi-fa-sol transfers boeien mij erg weinig.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hengelmangod naar Ajax. Zeg het maar
Ook niet veel doner enzo. Trekt me niet zo.quote:
McKroketje natuurlijk. En ik vind patat bij Mac best lekkerquote:
Verdomme man, ik haalde dat vroeger zo'n beetje elke dag. Zat mokergoede Turk naast mijn school. Echt goddelijke snack is dat, Turkse pizza moet je toch wel een keer geprobeerd hebben.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ook niet veel doner enzo. Trekt me niet zo.
[..]
Dan kan je toch beter ergens een broodje kroket halen, veel lekkerder. En die patat daar is veel te slappe meuk joh, vrijwel elke snackbar heeft betere.quote:McKroketje natuurlijk. En ik vind patat bij Mac best lekkernatuurlijk niet zo goed als een goeie snackbar, maar wel beetje guilty pleasure
Maar ik ben ook geen grote kroketliefhebber.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Verdomme man, ik haalde dat vroeger zo'n beetje elke dag. Zat mokergoede Turk naast mijn school. Echt goddelijke snack is dat, Turkse pizza moet je toch wel een keer geprobeerd hebben.
[..]
Dan kan je toch beter ergens een broodje kroket halen, veel lekkerder. En die patat daar is veel te slappe meuk joh, vrijwel elke snackbar heeft betere.
Elke dag doner en nog 50 kg. Geef mij dat ookquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Verdomme man, ik haalde dat vroeger zo'n beetje elke dag. Zat mokergoede Turk naast mijn school. Echt goddelijke snack is dat, Turkse pizza moet je toch wel een keer geprobeerd hebben.
[..]
Dan kan je toch beter ergens een broodje kroket halen, veel lekkerder. En die patat daar is veel te slappe meuk joh, vrijwel elke snackbar heeft betere.
Waarom lust jij lekker eten niet?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar ik ben ook geen grote kroketliefhebber.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom lust jij lekker eten niet?
Niks mis mee, toen ik stage had haalde ik ook elke dag iets bij de Smullers. Kom toch geen gram aan.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Elke dag doner en nog 50 kg. Geef mij dat ook
Van Dobben is echt dikke prima. Alleen die kroketten van Mora oid zijn niks, lijkt net op kattenvoer.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind zo'n van Dobben kroket dan wel weer lekker. Maar dat is volgens mij godslastering voor krokettenliefhebbers
Over gore patat gesprokenquote:
is lekker man, meteen trek gekregenquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kan mij niet heugen dat ik ooit in mijn leven Turkse pizza op heb
Smullers heeft denk Ik wel slechtste patat die er is. Net als Julia's de ranzigste pasta. Stationvoedsel is niet best.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 23:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nog nooit patat gehaald daar volgens mij.
Wat let je. Zolang we nog kunnen thuisbezorgenquote:
Ik ging daar altijd voor het grillburgertje of kroketje.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 23:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Smullers heeft denk Ik wel slechtste patat die er is. Net als Julia's de ranzigste pasta. Stationvoedsel is niet best.
Niet overal kan je thuisbezorgen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 23:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat let je. Zolang we nog kunnen thuisbezorgen
Ik kan niet 50 keer per jaar @DeBraad uitlachen om zijn tweede avondeten om 23:00 en dan zelf gaan schransen rond deze tijd.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 23:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat let je. Zolang we nog kunnen thuisbezorgen
Klopt wel ja. Dat is vaker in dorpen het geval. Hier heb je best veel met minimum maar tientje en vaak ook geen bezorgkostenquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 23:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet overal kan je thuisbezorgen.
Ja als je meteen voor 30 euro gaat bestellen, maar wie eet er zoveel in zijn eentje
Zo laat pas zijn tweede avondeten? Dacht dat hij dan al rond zijn 4e avondeten van de dag zou zitten.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 23:40 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik kan niet 50 keer per dag @:DeBraad uitlachen om zijn tweede avondeten om 23:00 en dan zelf gaan schransen rond deze tijd.
Tijd maakt niet uit, dat is een fabeltjequote:Op dinsdag 13 oktober 2020 23:40 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik kan niet 50 keer per dag @:DeBraad uitlachen om zijn tweede avondeten om 23:00 en dan zelf gaan schransen rond deze tijd.
Ik begreep op twitter dat tijd een witte uitvinding is om zwarten te onderdrukken.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 23:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tijd maakt niet uit, dat is een fabeltje
Dankzij corona zijn wel meer restaurants hier in de buurt gaan bezorgen, maar goed dan betaal je gewoon 15 euro voor een Turkse pizzaquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 23:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt wel ja. Dat is vaker in dorpen het geval. Hier heb je best veel met minimum maar tientje en vaak ook geen bezorgkosten
Watquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 23:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik begreep op twitter dat tijd een witte uitvinding is om zwarten te onderdrukken.
Wat voor mensen volg jij joh.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 23:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik begreep op twitter dat tijd een witte uitvinding is om zwarten te onderdrukken.
Echt hequote:Op dinsdag 13 oktober 2020 23:40 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik kan niet 50 keer per jaar @:DeBraad uitlachen om zijn tweede avondeten om 23:00 en dan zelf gaan schransen rond deze tijd.
Persconferenties moeten ze afschaffen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 23:44 schreef HPLC het volgende:
https://www.nu.nl/voetbal(...)vallend-voetbal.html
haha goede troll
Ja dat is niks. Moet je verplicht 5 blikjes drinken erbij bestellenquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 23:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dankzij corona zijn wel meer restaurants hier in de buurt gaan bezorgen, maar goed dan betaal je gewoon 15 euro voor een Turkse pizzaWel mokerlekker daar niet van.
Ja en ik drink geen frisdrank dus daar heb je helemaal niks aan dan.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 23:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat is niks. Moet je verplicht 5 blikjes drinken erbij bestellenen die zijn juist idioot duur altijd
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 23:44 schreef HPLC het volgende:
https://www.nu.nl/voetbal(...)vallend-voetbal.html
haha goede troll
Denk dat ie van @FernandoMartinez isquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 23:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb jij die UI van jezelf gemaakt?
Heeft een "Fan" gedaan. Vond'm wel tofquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 23:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb jij die UI van jezelf gemaakt?
zit hier een beetje dom te grinnikenquote:
Paintskills hoor.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 23:47 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Heeft een "Fan" gedaan. Vond'm wel tof
Veel thee hier laatste tijd. Theegodquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 23:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja en ik drink geen frisdrank dus daar heb je helemaal niks aan dan.
De spelers mogen nu dus al de speelwijze bedenken omdat De Boer het al niet meer weet.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 23:47 schreef HPLC het volgende:
[..]
zit hier een beetje dom te grinnikenLag ook al dubbel toen Babel 2 minuten voor het einde zo misschoot
Ik hoop oprecht dat Italië wint. En overtuigend. Ik hoopte ook dat Bosnië won. Wil zo snel mogelijk van Drank afquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 23:47 schreef HPLC het volgende:
[..]
zit hier een beetje dom te grinnikenLag ook al dubbel toen Babel 2 minuten voor het einde zo misschoot
Ohja ik drink dat ook wel iets vaker weer, komt door de herfst hè. Krijg je toch zin in wat rooibosthee met honing.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 23:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Veel thee hier laatste tijd. Theegod
Nee, duidelijk van totoquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 23:46 schreef HPLC het volgende:
[..]
Denk dat ie van @:fernandomartinez is
Ik keek met mijn vader en die was zich echt nog aan het ergeren haha. Hardop gelachen wel, daar ga ik me niet eens meer druk om maken.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 23:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik hoop oprecht dat Italië wint. En overtuigend. Ik hoopte ook dat Bosnië won. Wil zo snel mogelijk van Drank af
Walgelijk. Studenten die weer schijt hebben aan de cojonaquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 23:50 schreef naatje_1 het volgende:
Ok, maar, dus ik had een date gisteren, geëindigd met zoenen, ook te horen gekregen dat ze het leuk vindt om me beter te leren kennen, heen en weer appen en nu heb ik sinds middaguur al appjes die op 'niet afgeleverd' staan maar wel om 10 uur gevolgd op twitter
Ita zal wel verloren worden ja, daarna volgt nog even een wedstrijd tegen Spanje. Dit wordt een historisch slechte reeks.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 23:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik hoop oprecht dat Italië wint. En overtuigend. Ik hoopte ook dat Bosnië won. Wil zo snel mogelijk van Drank af
Huh? 1 op 1 ontmoeting kan gewoon hoorquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 23:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Walgelijk. Studenten die weer schijt hebben aan de cojona
Oefenen tegen Spanje zal dan ineens wel weer een goed resultaat worden zodat Frons mag blijven zitten.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 23:51 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ita zal wel verloren worden ja, daarna volgt nog even een wedstrijd tegen Spanje. Dit wordt een historisch slechte reeks.
Zag laatst statistieken van het aantal doelpunten van de ploegen die hij heeft gecoacht. Daar wordt je niet vrolijk van.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 23:51 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ita zal wel verloren worden ja, daarna volgt nog even een wedstrijd tegen Spanje. Dit wordt een historisch slechte reeks.
Zet die optie lekker uit op whatsapp waar je kan zien of het afgeleverd is of niet.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 23:50 schreef naatje_1 het volgende:
Ok, maar, dus ik had een date gisteren, geëindigd met zoenen, ook te horen gekregen dat ze het leuk vindt om me beter te leren kennen, heen en weer appen en nu heb ik sinds middaguur al appjes die op 'niet afgeleverd' staan maar wel om 10 uur gevolgd op twitter
Van Dijk in de spits vanaf de 70ste minuutquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 23:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De spelers mogen nu dus al de speelwijze bedenken omdat De Boer het al niet meer weet.
Maar wel lekker naatgod. Weer een wulps filosofie hertje?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 23:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Huh? 1 op 1 ontmoeting kan gewoon hoor
Denk dat de komende twee wedstrijden ongeacht resultaat sowieso geen ontslag gaan opleveren.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 23:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oefenen tegen Spanje zal dan ineens wel weer een goed resultaat worden zodat Frons mag blijven zitten.
Is het zo ernstig ja?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 23:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zag laatst statistieken van het aantal doelpunten van de ploegen die hij heeft gecoacht. Daar wordt je niet vrolijk van.
Bij Ajax mocht je blij zijn als er in drie wedstrijden op rij tegen degradatiekandidaten drie schoten werden gelost.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 23:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zag laatst statistieken van het aantal doelpunten van de ploegen die hij heeft gecoacht. Daar wordt je niet vrolijk van.
Persona non grataquote:
Ik weet dit niet meer hoor.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 23:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij Ajax mocht je blij zijn als er in drie wedstrijden op rij tegen degradatiekandidaten drie schoten werden gelost.
En dit is geen overdrijving.
Komt er op neer dat Oranje dus gewoon amper gaat scoren met Frankie aan het roerquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 23:54 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Denk dat de komende twee wedstrijden ongeacht resultaat sowieso geen ontslag gaan opleveren.
[..]
Is het zo ernstig ja?
Nja, zij heeft sowieso blauwe vinkjes uitstaan, terwijl dat van die weinige dingetjes zijn van info waar je een beetje controle op hebt ofzo, idkquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 23:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zet die optie lekker uit op whatsapp waar je kan zien of het afgeleverd is of niet.
Mokerirritant dat.
Nee maar de pers zal er in elk geval steviger op inhakken als hij dan ook echt geen resultaat boekt.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 23:54 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Denk dat de komende twee wedstrijden ongeacht resultaat sowieso geen ontslag gaan opleveren.
En hiermee moeten we dan het EK gaan doenquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 23:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Komt er op neer dat Oranje dus gewoon amper gaat scoren met Frankie aan het roer
Nee, een sociologiestudente die tevens in een orkest zitquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 23:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar wel lekker naatgod. Weer een wulps filosofie hertje?
Cogito ergo cum amIrite xd
Scoorde nog tegen Barca. Wereldspelerquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 23:55 schreef HPLC het volgende:
Wat een mooie tijd was dat, met spelers als Hoesen
Nee dat komt omdat je voor Alles Door Oefening La Haya bent.quote:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 23:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee maar de pers zal er in elk geval steviger op inhakken als hij dan ook echt geen resultaat boekt.
Maar hij mag daarna ook al een deel van de kwalificatie doen, en als hij die Nations League naar de gallemiezen helpt kom je daar waarschijnlijk ook in een slechtere loting tegen. Ach boycotten we in elk geval dat Qatar.
Ik vind het aan beide kanten kut, als je iets stuurt en je weet dat het gelezen is maar je krijgt niks terug denk je meteen dat diegene een bloedhekel aan je heeft. En zelf kan je niet gewoon lekker een bericht negeren als je er geen zin in hebt.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 23:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nja, zij heeft sowieso blauwe vinkjes uitstaan, terwijl dat van die weinige dingetjes zijn van info waar je een beetje controle op hebt ofzo, idk
was dat die 2-1 overwinning? Dat was wel mooi ja. Veltman met rood eraf, bijna hele tweede helft met 10 manquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 23:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Scoorde nog tegen Barca. Wereldspeler
Oh nee ik ken die seizoenen ook zeker nog wel. Was echt competitie vol armoe gewoon. Geen reet aan, heb dat echt grotendeels verdrongen die jaartallen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 23:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee dat komt omdat je voor Alles Door Oefening La Haya bent.
Maar elke Ajax-fan weet nog wel hoe bedroevend deprimerend die wedstrijdjes waren.
Kan wel, want dan open ik het bericht gewoon nietquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 23:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind het aan beide kanten kut, als je iets stuurt en je weet dat het gelezen is maar je krijgt niks terug denk je meteen dat diegene een bloedhekel aan je heeft. En zelf kan je niet gewoon lekker een bericht negeren als je er geen zin in hebt.
Het is hoe kut je ten Hag ook vind wel echt een wereld van verschil geworden Ajax. Afgelopen jaren vergeleken met vroegerquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 23:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee dat komt omdat je voor Alles Door Oefening La Haya bent.
Maar elke Ajax-fan weet nog wel hoe bedroevend deprimerend die wedstrijdjes waren.
Nederland gaat als derde door in de poule met een schamele overwinning tegen Georgië of Noord-Macedonië en een slap gelijkspel tegen Oostenrijk en dan vliegen ze er meteen uit tegen een goede tegenstander.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 23:56 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
En hiermee moeten we dan het EK gaan doengvd. Ik had er met Koeman best veel vertrouwen in en nu totaal niet meer.
2-0 zelfs volgens mijquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 23:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
was dat die 2-1 overwinning? Dat was wel mooi ja. Veltman met rood eraf, bijna hele tweede helft met 10 man
Zozo.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 23:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, een sociologiestudente die tevens in een orkest zit
Ja prachtig man. Laten we aub ook gewoon hopen dat publiek tegen die tijd weer mogelijk is en de Arena vol zit anders wordt het sowieso een troosteloze bende.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 23:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nederland gaat als derde door in de poule met een schamele overwinning tegen Georgië of Noord-Macedonië en een slap gelijkspel tegen Oostenrijk en dan vliegen ze er meteen uit tegen een goede tegenstander.
Erg mooi.
Dat was wel echt het dieptepunt, vooral 2013/14.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 23:58 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Oh nee ik ken die seizoenen ook zeker nog wel. Was echt competitie vol armoe gewoon. Geen reet aan, heb dat echt grotendeels verdrongen die jaartallen.
Ja sowieso. En dat CL succes tot aan de halve finale was toch helemaal een mooi seizoen. Daar kan je nog wel even op teren.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 00:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat was wel echt het dieptepunt, vooral 2013/14.
Dan is het nu qua spelers toch weer iets beter, al is het spelniveau nu bij Ajax ook nog niet echt best. In elk geval meer individuele kwaliteit.
Ja.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 00:01 schreef HPLC het volgende:
Zat Oekraïne nou ook bij NL in de poule?
Soms ben je wel nieuwsgierig naar wat er geschreven is, maar reageren kost dan teveel moeite.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 23:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Kan wel, want dan open ik het bericht gewoon niet
Ik vind Ten Hag nog niet helemaal kut hoor, heb in elk geval een hogere pet op van hem dan bij De Boer. Maar hij begon de laatste tijden wel flinke trekjes te vertonen van De Boer met spelers op de verkeerde plek zetten enzo.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 23:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is hoe kut je ten Hag ook vind wel echt een wereld van verschil geworden Ajax. Afgelopen jaren vergeleken met vroeger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |