De regering betaalt linksom of rechtsom sowieso hun inkomen als ze daar niet zelf voor kunnen zorgen. En we kunnen niet jarenlang alles openhouden met steun.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 11:25 schreef mir1986 het volgende:
[..]
En daar kunnen honderdduizenden mensen mee aan het werk? Of alleen voor het minimumloon? Terwijl ze normaal gesproken misschien wel 1,5 keer zoveel verdienden. Maar nee, dat maakt niet uit, ze hoeven hun huur/hypotheek of boodschappen toch niet te betalen.
wat is het dan, ze mogen openblijven maar geen klanten ontvangen?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 11:26 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Geen idee waar jij het over hebt en de regering sluit geen enkel bedrijf.
Nee, dat is geen toelichting dat is je stelling gewoon opnieuw droppen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 11:20 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dat is wel een toelichting. We maken nu nauwelijks gebruik van de horeca en dat blijft voorlopig wel zo. In de horeca werken veel studenten en jongeren en die kunnen prima een ander bijbaantje doen. Genoeg vacatures.
Precies, daar was ik al bang voor. Maar de vraag op zich is natuurlijk interessant en legitiem.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 11:27 schreef VoMy het volgende:
[..]
Het idee is natuurlijk dat mensen geen negatieve test krijgen die stiekem toch positief zijn, dus in tegenstelling tot wat die loser Van Haga er van maakt met zn PCRGATE-geschreeuw, is het juist om het aantal besmettingen beter in kaart te brengen en om besmettingen tegen te gaan.
Nee, jij leest selectief en negeert mijn voorbeelden en die van een andere user. Ik ga niet voor jou opzoeken welke laaggeschoolde vacatures nu openstaan.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 11:27 schreef OProg het volgende:
[..]
Het lukt je dus gewoon niet om een concreet antwoord te geven omdat je lekker met je onderbuik aan het posten ben.
Naja, ik ga ook maar weer eens verder met mijn werk.
Nee, maar hoe denk je dat de regering hen betaalt? Dat doen ze door de ontvangen belastinginkomsten en dat zal wel weer inhouden dat er na de verkiezingen volop bezuinigd zal gaan worden.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 11:28 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
De regering betaalt linksom of rechtsom sowieso hun inkomen als ze daar niet zelf voor kunnen zorgen. En we kunnen niet jarenlang alles openhouden met steun.
Nogmaals: geen idee waar jij het over hebt, maar dit heb ik nooit beweerd.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 11:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat is het dan, ze mogen openblijven maar geen klanten ontvangen?
Nee, dat betekent het helemaal niet.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 11:31 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Nee, maar hoe denk je dat de regering hen betaalt? Dat doen ze door de ontvangen belastinginkomsten en dat zal wel weer inhouden dat er na de verkiezingen volop bezuinigd zal gaan worden.
Alsof alle mensen in de horeca laaggeschoold zijn. Bizar hoe makkelijk je er over denkt en hoeveel mensen er reageren op die vacatures.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 11:30 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nee, jij leest selectief en negeert mijn voorbeelden en die van een andere user. Ik ga niet voor jou opzoeken welke laaggeschoolde vacatures nu openstaan.
Ehm, nee. Wat een onzin.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 11:31 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Nee, maar hoe denk je dat de regering hen betaalt? Dat doen ze door de ontvangen belastinginkomsten en dat zal wel weer inhouden dat er na de verkiezingen volop bezuinigd zal gaan worden.
Ik zou jou over 2 jaar nog wel weer willen spreken. Ik durf te wedden dat er dan volop bezuinigd is.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 11:32 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee, dat betekent het helemaal niet.
Nee, dat heb ik nooit beweerd.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 11:32 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Alsof alle mensen in de horeca laaggeschoold zijn. Bizar hoe makkelijk je er over denkt en hoeveel mensen er reageren op die vacatures.
Dat is zeker zo, maar het moet wel duidelijk zijn, ook in de cijfers. Op het moment dat je de testmethode aanpast en mogelijkerwijs meer vals-positieven krijgt moet je terughoudender zijn met maatregelen dan wanneer je die testmethode niet aanpast.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 11:27 schreef VoMy het volgende:
[..]
Het idee is natuurlijk dat mensen geen negatieve test krijgen die stiekem toch positief zijn, dus in tegenstelling tot wat die loser Van Haga er van maakt met zn PCRGATE-geschreeuw, is het juist om het aantal besmettingen beter in kaart te brengen en om besmettingen tegen te gaan.
je doet niet andersquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 11:31 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nogmaals: geen idee waar jij het over hebt, maar dit heb ik nooit beweerd.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 11:34 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Dit werkt niet mensen. Ik ben voor een constructieve dialoog, maar dit werkt natuurlijk niet.
Zou zomaar kunnen, zo'n systeem is goud. Maar is dit landelijk of lokaal, de verschillen in aantallen besmettingen zijn regionaal en zelfs lokaal bizar groot.quote:
Als heel land zitten we nu in Ernstig (niveau 3) maar lokaal ook in Zeer Ernstig.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 11:34 schreef chratnox het volgende:
[..]
Haha. Zitten we nou op niveau lichtroze, roze of donkerroze?
Amsterdam valt in niveau 'afdrijven', dat is niveau 6. Staat niet op de kaart omdat je na 4 al af bent.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 11:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen, zo'n systeem is goud. Maar is dit landelijk of lokaal, de verschillen in aantallen besmettingen zijn regionaal en zelfs lokaal bizar groot.
Leeuwarden valt in zorgelijk en Amsterdam eigenlijk in de schaal die niet bestaat maar na zeer ernstig zou komen qua signaalwaardes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |