abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195605485
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 11:04 schreef capricia het volgende:
oe lang wil je het volhouden dan? De horeca eindeloos schadeloosstellen omdat er een virus is?
Ik ben van mening dat als een bedrijf verplicht op order vanuit de overheid dicht moet (of grotendeels dicht) je als overheid moet compenseren. Ongeacht in welke sector je zit.

Als ze gewoon volledig openzijn dan niet.
Dit werkt ook voor alle sectoren, ik vind het ook vreemd dat nu bijvoorbeeld een auto bedrijf een NOW regeling krijgt terwijl er geen enkele beperking ligt.
pi_195605490
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 11:09 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Dit mag je toelichten.
Iedere baan zo'n beetje naast horeca is meer gewenst op dit moment in onze samenleving. De enige stelling die je zou kunnen betwisten is of 80% binnen een paar maanden weer werk heeft. Maar er staan nog altijd evenveel vacatures open als anders waaronder een hoop laaggeschoolde vacatures.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  dinsdag 13 oktober 2020 @ 11:13:03 #103
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_195605494
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 11:12 schreef Elan het volgende:
[ twitter ]

Klopt dit verhaal op Twitter? Het is uit de koker van de FvD, waarschijnlijk dus vooringenomen en een sterke politieke agenda, maar wel een kamerlid en geen random gekkie die iets post.
#PCRGATE is natuurlijk debiel :') maar het zou wel passen in het beeld dat het aantal besmettingen hoog ligt en het aantal ziekenhuisopnames/ernstig zieken relatief laag.
Antifa
  dinsdag 13 oktober 2020 @ 11:13:05 #104
14505 OProg
A Life in Music
pi_195605496
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 11:08 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Nou nee, je kan nu nog met belastinggeld 2 jaar alle horeca betalen. Of je laat ze failliet gaan en 80% heeft binnen een paar maanden een baan.
Ja, vast. :')

Hou er maar gewoon rekening mee dat je dan gewoon een miljoen werkelozen hebt omdat hele ketens als dominostenen om gaan vallen. Volgend jaar komen er pas echt klappen bij in hele andere branches. Ik weet dat veel bedrijven die hangen in de industrie echt verwachten volgend jaar zomer harde keuzes te moeten maken. Daar ken ik persoonlijk al iemand van die denkt het bedrijf uit te moeten kleden wat wil zeggen dat het halve personeelsbestand geschrapt moet worden.. Die komen volgend jaar ook allemaal 'op de markt'.

En de branches die mensen zoeken kan je niet zomaar binnen een paar maanden deze mensen naar toe omscholen. Dat is echt grenzeloos naïef gedacht.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  dinsdag 13 oktober 2020 @ 11:13:31 #105
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_195605500
Over voortvarend handelen gesproken _O_

Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
  dinsdag 13 oktober 2020 @ 11:13:35 #106
131800 Tarado
capô de fusca
pi_195605501
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 11:09 schreef Gretzl het volgende:

[..]

Zuid-Korea, Thailand, Vietnam, China zijn geen eilanden. Te kort door de bocht om de succesvolle aanpak van eilandstaten te versimpelen tot ‘is ze alleen gelukt omdat het eilanden zijn’
met China komen, ja hoor en sowieso zijn Aziaten onbetrouwbaar wat data betreft, die vegen alles onder de mat wat niet uitkomt
pi_195605503
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 11:12 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]

Ik ben van mening dat als een bedrijf verplicht op order vanuit de overheid dicht moet (of grotendeels dicht) je als overheid moet compenseren. Ongeacht in welke sector je zit.

Als ze gewoon volledig openzijn dan niet.
Dit werkt ook voor alle sectoren, ik vind het ook vreemd dat nu bijvoorbeeld een auto bedrijf een NOW regeling krijgt terwijl er geen enkele beperking ligt.
Weet je dat de garages in maart niks te doen hadden, omdat mensen niet meer met de auto reisden? Er werden nauwelijks reparaties, etc. uitgevoerd. En dat geldt dus ook voor alle nieuwe auto's die dus niet meer verkocht worden.
pi_195605510
quote:
[ twitter ]

Klopt dit verhaal op Twitter? Het is uit de koker van de FvD, waarschijnlijk dus vooringenomen en een sterke politieke agenda, maar wel een kamerlid en geen random gekkie die iets post.
Het aanpassen van die richtlijn zal vast gebeurt zijn, anders zal hij er geen vragen over stellen.

Maar verder is het afwachten wat de antwoorden op die vragen dan zijn.
pi_195605512
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 11:11 schreef Tarado het volgende:

[..]

wie heeft het over 2 jaar?
Begin in elk geval met een half jaartje, als je ze net als in de VK compenseert op tweederde van de omzet in het vorige kalenderjaar filter je de toko's die toch al amper bestaansrecht hebben er ook zo uit.
blablablabla
pi_195605513
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 11:10 schreef capricia het volgende:

[..]

We zouden eens moeten kijken welke sectoren er straks belangrijk zijn om ons uit de financiële ellende (die er komen gaat) te trekken.
Ipv alles maar te eindeloos te steunen wat er pre-corona aan activiteiten waren.
Precies. We kunnen beginnen met veel werk dat arbeidsmigranten normaal doen. Een groot deel zien we voorlopig niet terug en voor werk in de bouw kunnen we prima eigen mensen gebruiken.
pi_195605519
Ons belastinggeld gaat er alsnog wel heen, nu zijn het de bedrijven, straks zijn het uitkeringen.
Linksom rechtsom, het kost de maatschappij veel geld. Is het niet de sector dan zijn het de burgers.
Go hard or go home
pi_195605521
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 11:13 schreef OProg het volgende:

[..]

Ja, vast. :')

Hou er maar gewoon rekening mee dat je dan gewoon een miljoen werkelozen hebt omdat hele ketens als dominostenen om gaan vallen. Volgend jaar komen er pas echt klappen bij in hele andere branches. Ik weet dat veel bedrijven die hangen in de industrie echt verwachten volgend jaar zomer harde keuzes te moeten maken. Daar ken ik persoonlijk al iemand van die denkt het bedrijf uit te moeten kleden wat dus het halve personeelsbestand te moeten schrappen. Die komen volgend jaar ook allemaal 'op de markt'.

En de branches die mensen zoeken kan je niet zomaar binnen een paar maanden deze mensen naar toe omscholen. Dat is echt grenzeloos naïef.
Daar ben ik ook ontzettend bang voor ja, dat er dan nog meer bedrijven om gaan vallen. Dat is nu al het geval.
Dan hebben de grote multinationals een monopoly en kunnen de prijzen nog meer omhoog, want er bestaat toch geen concurrentie meer.
pi_195605523
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 11:13 schreef Gretzl het volgende:
Over voortvarend handelen gesproken _O_

[ afbeelding ]
@KingRoland XiGod
pi_195605525
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 11:12 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Iedere baan zo'n beetje naast horeca is meer gewenst op dit moment in onze samenleving. De enige stelling die je zou kunnen betwisten is of 80% binnen een paar maanden weer werk heeft. Maar er staan nog altijd evenveel vacatures open als anders waaronder een hoop laaggeschoolde vacatures.
Dat is geen toelichting. Waarom is zo'n beetje iedere baan naast de horeca meer gewenst?

En waarom toch steeds die misvatting dat horecamedewerkers wel even laaggeschoolde vacatures gaan opvullen. Alsof iedereen in de horeca laaggeschoold lees dom is.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_195605528
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 11:11 schreef Tarado het volgende:

[..]

wie heeft het over 2 jaar?
Ook als er een vaccin is zullen mensen echt nog wel voorzichtig blijven met dit virus. Ga er maar vanuit dat de horeca die we een jaar geleden hadden de komende 2 jaar niet meer gaan zien.
pi_195605535
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 11:14 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Het aanpassen van die richtlijn zal vast gebeurt zijn, anders zal hij er geen vragen over stellen.

Maar verder is het afwachten wat de antwoorden op die vragen dan zijn.
Dat aanpassen wel maar vroeg me meer af of het enige relevantie heeft in de oplopende besmettingen of gewoon weer puur de boel opnaaien is.
blablablabla
  dinsdag 13 oktober 2020 @ 11:16:22 #117
131800 Tarado
capô de fusca
pi_195605539
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 11:14 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Precies. We kunnen beginnen met veel werk dat arbeidsmigranten normaal doen. Een groot deel zien we voorlopig niet terug en voor werk in de bouw kunnen we prima eigen mensen gebruiken.
:) altijd zo makkelijk lullen over wat anderen moeten doen, het is niet voor niets dat arbeidsmigranten dat werk doen
pi_195605544
quote:
[ twitter ]

Interessante vragen wel.
Vooral de verhoging van de Ct waar discussie over is.

(als het waar is)
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_195605549
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 11:16 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Interessante vragen wel.
Vooral de verhoging van de Ct waar discussie over is.

(als het waar is)
Yes, het is waar. Staat beschreven op de website van het RIVM.
pi_195605551
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 11:16 schreef Tarado het volgende:

[..]

:) altijd zo makkelijk lullen over wat anderen moeten doen, het is niet voor niets dat arbeidsmigranten dat werk doen
:Y
pi_195605555
Het is niet enkel horeca die geraakt wordt, het is een keten wat geraakt wordt dus het draait niet om maar één sector.
Go hard or go home
pi_195605557
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 11:16 schreef Elan het volgende:

[..]

Dat aanpassen wel maar vroeg me meer af of het enige relevantie heeft in de oplopende besmettingen of gewoon weer puur de boel opnaaien is.
Ik ga uit van het laatste.

Het complotachtige ondertoontje bevalt me ook totaal niet, maar ach, het zijn wel terechte vragen. En daar zullen wel prima antwoorden op komen, waarna Haga vervolgens weer in zijn normale rol schiet en urenlang loopt te emmeren over die PCR testen, ondanks dat hij prima antwoord krijgt.
  dinsdag 13 oktober 2020 @ 11:18:13 #123
131800 Tarado
capô de fusca
pi_195605571
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 11:15 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Ook als er een vaccin is zullen mensen echt nog wel voorzichtig blijven met dit virus. Ga er maar vanuit dat de horeca die we een jaar geleden hadden de komende 2 jaar niet meer gaan zien.
dan vallen ze gewoon om maar als je als regering alle zaken sluit vanwege een virus dan moet je gewoon compenseren
pi_195605572
quote:

[..]

Wat ik eerder begreep was dat veel landen 'm juist omlaag gedaan had om vals-positieven te voorkomen. Wat ik ervan begrijp is hoe meer iteraties er zijn, hoe groter de kans is dat er een true-positive met 'dood' RNA optreedt. Dus niet persé een false positive, maar virus dat van een tijd geleden is.
pi_195605578
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 11:13 schreef Tarado het volgende:

[..]

met China komen, ja hoor en sowieso zijn Aziaten onbetrouwbaar wat data betreft, die vegen alles onder de mat wat niet uitkomt
Wij kunnen er als Nederlanders anders ook wat van. "Nederlandse OV bijna nooit te laat". Definitie te laat: 8 minuten na vertrektijd. Vervolgens in Japan is 1 minuut te laat, te laat. Er wordt echt veel te makkelijk op Aziaten afgezeken, alsof Europeanen zulke heilige boontjes zijn.
  dinsdag 13 oktober 2020 @ 11:19:28 #126
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_195605594
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 11:16 schreef Tarado het volgende:

[..]

Er zijn ongetwijfeld enorm veel Nederlanders die met 15 man in een eengezinswoning willen wonen en, met alle inhoudingen op het salaris, minder willen verdienen dan het minimumloon.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_195605601
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 11:17 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ik ga uit van het laatste.

Het complotachtige ondertoontje bevalt me ook totaal niet, maar ach, het zijn wel terechte vragen. En daar zullen wel prima antwoorden op komen, waarna Haga vervolgens weer in zijn normale rol schiet en urenlang loopt te emmeren over die PCR testen, ondanks dat hij prima antwoord krijgt.
Hij stelt de vragen tenminste, ondertoontje of niet (gezien de inhoud van de vragen, zijn er wel mensen die hem ingefluisterd hebben)
Als er daadwerkelijk richtlijnen zijn aangepast, en vervolgens zijn positieven omhoog geknald, mag je daar best vragen over stellen.

We moeten de antwoorden maar even afwachten.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  dinsdag 13 oktober 2020 @ 11:20:32 #128
131800 Tarado
capô de fusca
pi_195605611
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 11:18 schreef EksDeeDeeDee het volgende:

[..]

Wij kunnen er als Nederlanders anders ook wat van. "Nederlandse OV bijna nooit te laat". Definitie te laat: 8 minuten na vertrektijd. Vervolgens in Japan is 1 minuut te laat, te laat. Er wordt echt veel te makkelijk op Aziaten afgezeken, alsof Europeanen zulke heilige boontjes zijn.
dat beweer ik ook niet alleen is de cultuur daar wel veel meer fouten verbergen naar boven
  dinsdag 13 oktober 2020 @ 11:20:43 #129
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_195605616
quote:
6s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 11:15 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

@:kingroland XiGod
Xigod
graag op anoniem
pi_195605618
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 11:15 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Dat is geen toelichting. Waarom is zo'n beetje iedere baan naast de horeca meer gewenst?

En waarom toch steeds die misvatting dat horecamedewerkers wel even laaggeschoolde vacatures gaan opvullen. Alsof iedereen in de horeca laaggeschoold lees dom is.
Dat is wel een toelichting. We maken nu nauwelijks gebruik van de horeca en dat blijft voorlopig wel zo. In de horeca werken veel studenten en jongeren en die kunnen prima een ander bijbaantje doen. Genoeg vacatures.
pi_195605620
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 11:13 schreef mir1986 het volgende:

[..]

Weet je dat de garages in maart niks te doen hadden, omdat mensen niet meer met de auto reisden? Er werden nauwelijks reparaties, etc. uitgevoerd. En dat geldt dus ook voor alle nieuwe auto's die dus niet meer verkocht worden.
Ja daar twijfel ik niet aan. De Shell zal nu ook wel liters minder brandstof en koffie verkopen. maar die hoeven we wat mij betreft ook niet te compenseren.

Dat er bij een hoop bedrijven een deel van de vraag wegvalt (of juist enorm toeneemt bij andere takken) is oprecht klote, maar daar hoeft de overheid niet bij te springen. / compenseren naar mijn mening.

Als je als bedrijf dicht moet door de overheid dan moet je er iets mee.
  dinsdag 13 oktober 2020 @ 11:22:32 #132
14505 OProg
A Life in Music
pi_195605646
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 11:20 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Dat is wel een toelichting. We maken nu nauwelijks gebruik van de horeca en dat blijft voorlopig wel zo. In de horeca werken veel studenten en jongeren en die kunnen prima een ander bijbaantje doen. Genoeg vacatures.
En noem dan eens concrete baantjes die ze volgens jou kunnen gaan doen met vele tienduizenden tegelijk?
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
pi_195605648
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 11:18 schreef Tarado het volgende:

[..]

dan vallen ze gewoon om maar als je als regering alle zaken sluit vanwege een virus dan moet je gewoon compenseren
De regering gaat helemaal niet eigenhandig zaken sluiten. Het gaat om de vraag of je jaren looncompensatie moet blijven betalen met belastinggeld.
pi_195605661
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 11:22 schreef OProg het volgende:

[..]

En noem dan eens concrete baantjes die ze volgens jou kunnen gaan doen met vele tienduizenden tegelijk?
Laten we het hebben over honderdduizenden.. Benieuwd naar de antwoorden.
  dinsdag 13 oktober 2020 @ 11:23:45 #135
3542 Gia
User under construction
pi_195605668
quote:

Bezorgdiensten.
pi_195605671
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 11:20 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]

Ja daar twijfel ik niet aan. De Shell zal nu ook wel liters minder brandstof en koffie verkopen. maar die hoeven we wat mij betreft ook niet te compenseren.

Dat er bij een hoop bedrijven een deel van de vraag wegvalt (of juist enorm toeneemt bij andere takken) is oprecht klote, maar daar hoeft de overheid niet bij te springen. / compenseren naar mijn mening.

Als je als bedrijf dicht moet door de overheid dan moet je er iets mee.
Het is natuurlijk een glijdende schaal alle kanten op. Grote bedrijven die 't moeilijk hebben nemen minder orders af van kleinere bedrijven, die het daardoor ook moeilijk krijgen. Zelfde met de horeca, als die 't allemaal slecht hebben, krijgen de verhuurders het ook slecht, of krijgen de banken een grotere hoeveelheid 'wanbetaling' in de hypotheken.

Die hebben diepere zakken, maar die zijn ook eindig. Wat mij betreft compenseren we alle vaste lasten van sectoren zoals de horeca. Ze hoeven dit jaar dan geen winst te maken, maar verlies is ook niet nodig. De TOZO en NOW zijn dan echt niet toereikend.

Op basis van de belastingaangiftes enzo van volgend jaar/jaar erna kun je dan bepalen of die wel of niet terecht was en indien nodig terugvorderen.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 13-10-2020 11:25:12 ]
pi_195605672
quote:

[..]

Ik heb al voorbeelden genoemd. Als je er nog meer wilt kijk dan de vacaturesites maar af.
  dinsdag 13 oktober 2020 @ 11:24:05 #138
131800 Tarado
capô de fusca
pi_195605677
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 11:22 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

De regering gaat helemaal niet eigenhandig zaken sluiten. Het gaat om de vraag of je jaren looncompensatie moet blijven betalen met belastinggeld.
jij hebt het maar over jaren en de regering sluit die zaken nu toch weer?
pi_195605680
Hebben we al een Whatsapp lek vandaag?
pi_195605692
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 11:24 schreef Jojoke het volgende:
Hebben we al een Whatsapp lek vandaag?
Wat zou er nog bij komen denk je?
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_195605709
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 11:23 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Ik heb al voorbeelden genoemd. Als je er nog meer wilt kijk dan de vacaturesites maar af.
En daar kunnen honderdduizenden mensen mee aan het werk? Of alleen voor het minimumloon? Terwijl ze normaal gesproken misschien wel 1,5 keer zoveel verdienden. Maar nee, dat maakt niet uit, ze hoeven hun huur/hypotheek of boodschappen toch niet te betalen.
  Moderator dinsdag 13 oktober 2020 @ 11:25:54 #142
5428 crew  miss_sly
pi_195605712
Li
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 11:17 schreef mir1986 het volgende:

[..]

Yes, het is waar. Staat beschreven op de website van het RIVM.
Link?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_195605715
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 11:20 schreef Tarado het volgende:

[..]

dat beweer ik ook niet alleen is de cultuur daar wel veel meer fouten verbergen naar boven
Tuurlijk. En hier kijken we weg, interpreteren we de statistieken wat anders of hebben we een "holier than thou" instelling omdat onze onbewezen methodiek anders berekent. Het resultaat is hetzelfde, beide kanten zijn niet 100% transparant, en de exacte percentages zijn voor beide onbekend.
pi_195605729
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 11:24 schreef Tarado het volgende:

[..]

jij hebt het maar over jaren en de regering sluit die zaken nu toch weer?
Nee, hoe kom je er bij. Ik heb het de hele tijd al over de steun die met belastinggeld betaalt word aan horeca die de komende tijd hun broek niet op kan houden. En vele van die horecabedrijven zullen omvallen als we die niet jaren van dergelijke steun voorzien.

Geen idee waar jij het over hebt en de regering sluit geen enkel bedrijf.
  dinsdag 13 oktober 2020 @ 11:27:05 #145
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_195605733
quote:

[..]

Het idee is natuurlijk dat mensen geen negatieve test krijgen die stiekem toch positief zijn, dus in tegenstelling tot wat die loser Van Haga er van maakt met zn PCRGATE-geschreeuw, is het juist om het aantal besmettingen beter in kaart te brengen en om besmettingen tegen te gaan.
Antifa
  dinsdag 13 oktober 2020 @ 11:27:41 #146
14505 OProg
A Life in Music
pi_195605742
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 11:23 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Het lukt je dus gewoon niet om een concreet antwoord te geven omdat je lekker met je onderbuik aan het posten ben.

Naja, ik ga ook maar weer eens verder met mijn werk.
pi_195605743
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 11:13 schreef mir1986 het volgende:

[..]

Weet je ook dat na April de garages record verkopen hadden? En dat de automarkt voordat het corona virus in ons land was al helemaal op zijn reet lag?

https://www.businessinsider.nl/record-tweedehands-autos-corona/
pi_195605751
Is dit 'm?

“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_195605754
En vergeten jullie niet de toeleveranciers als de horeca weer dicht gaat? De slager, de visboer, de Hanos, de Makro, etc. Wanneer zullen die gaan omvallen? Mochten die bedrijven weer omvallen, dan staan er nog weer meer panden leeg en zo zal er een reeks aan faillissementen komen.
  dinsdag 13 oktober 2020 @ 11:28:31 #150
131800 Tarado
capô de fusca
pi_195605758
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 11:26 schreef EksDeeDeeDee het volgende:

[..]

Tuurlijk. En hier kijken we weg, interpreteren we de statistieken wat anders of hebben we een "holier than thou" instelling omdat onze onbewezen methodiek anders berekent. Het resultaat is hetzelfde, beide kanten zijn niet 100% transparant, en de exacte percentages zijn voor beide onbekend.
ik heb lang genoeg in Azië gewoond en gewerkt om ze meer te wantrouwen dan hier als het daarom gaat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')