Ditquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 09:58 schreef Dven het volgende:
Op zich, zo'n lekkere herfstlockdown. Beetje vuur stoken, wat films kijken, lange wandelingen met de honten, 's avonds wat sterks achterover tikken samen met wat maten tijdens een kaartspel. Genot
Er is nooit het idee geweest dat er maar 6000 besmettingen zijn, sowieso moet je voor alles een inschatting maken welke fractie van de besmettingen je wél ziet.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 10:36 schreef Confetti het volgende:
De overheid heeft natuurlijk de beschikking over veel meer data dan wij zien op het dashboard. Aangezien ze zo hard ingrijpen vrees ik dat het onder de oppervlakte meer borrelt dan die 6 duizend besmettingen.
Jullie worden vast niet persoonlijk geraakt door de lockdown. Zullen niet jullie baan kwijt raken. Anders zou je er niet zo gemakkelijk over denken.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 10:42 schreef satecl het volgende:
[..]
DitLekker in het achtertuintje een vuurtje stoken met wat herfstbock en spotify lijstje aan. Niks mis mee.
De plaatselijke horeca vraag zijn TOZO, TVL en NOW aan. Iedereen happy
Voor iets dat een half jaar maximaal gaat duren? Ik krijg flashbacks naar de economische crisis van 2008 toen we bouwvakkers massaal hebben hebben omgeschoold en ander werk laten zoeken omdat er toch geen werk was.quote:
Lekker in je eentje, gezellig.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 10:42 schreef satecl het volgende:
[..]
DitLekker in het achtertuintje een vuurtje stoken met wat herfstbock en spotify lijstje aan. Niks mis mee.
De plaatselijke horeca vraag zijn TOZO, TVL en NOW aan. Iedereen happy
Tijdens de eerste golf is mijn omzet met 50% gedaald en hetzelfde verwacht ik nu weer. In tegenstelling tot jij heb ik geen recht op honderden potjes en uitkeringen. Spreek in het vervolg dus maar gewoon voor jezelf.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 10:43 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Jullie worden vast niet persoonlijk geraakt door de lockdown. Zullen niet jullie baan kwijt raken. Anders zou je er niet zo gemakkelijk over denken.
Volgens mij mag je gewoon 2 of 3 vrienden uitnodigen?quote:
Ik geloof niet dat je niemand in de buurt mag hebben.quote:
We maken er een gezellig feestje vanquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 10:43 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Jullie worden vast niet persoonlijk geraakt door de lockdown. Zullen niet jullie baan kwijt raken. Anders zou je er niet zo gemakkelijk over denken.
Kies je zelf voor.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 10:45 schreef Dven het volgende:
[..]
In tegenstelling tot jij heb ik geen recht op honderden potjes en uitkeringen.
Als je mijn buurman geeft dan geef ik je dan aan zodra ik zie dat jullie ook maar 1x 1.5 meter bij elkaar in de buurt komen. Haal hele politiekorps erbij.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 10:45 schreef satecl het volgende:
[..]
Volgens mij mag je gewoon 2 of 3 vrienden uitnodigen?
Uhh, ik heb gewoon een baan in het onderwijs.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 10:45 schreef Dven het volgende:
[..]
Tijdens de eerste golf is mijn omzet met 50% gedaald en hetzelfde verwacht ik nu weer. In tegenstelling tot jij heb ik geen recht op honderden potjes en uitkeringen. Spreek in het vervolg dus maar gewoon voor jezelf.
Drie keer gelezen, nog steeds geen idee.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 10:46 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Als je mijn buurman geeft dan geef ik je dan aan zodra ik zie dat jullie ook maar 1x 1.5 meter bij elkaar in de buurt komen. Haal hele politiekorps erbij.
Lekker knuffelen onder de mistletoe straks in december.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 10:45 schreef Elan het volgende:
[..]
We maken er een gezellig feestje van. Zulke mensen zijn extreem vermoeiend.
Wtf staat hier.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 10:46 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Als je mijn buurman geeft dan geef ik je dan aan zodra ik zie dat jullie ook maar 1x 1.5 meter bij elkaar in de buurt komen. Haal hele politiekorps erbij.
Je doet maar.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 10:46 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Schuimbekkend.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 10:46 schreef Draak31 het volgende:
[..]
En omdat die mensen hard geraakt worden, wat ontzettend kut is, moet iedereen maar gaan zitten kniezen. Hoe durf je te relativeren en een positieve instelling te hebben.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 10:46 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Uhh, ik heb gewoon een baan in het onderwijs.
Dus ik heb het niet over mezelf, maar wel over alle mensen die keihard geraakt worden door deze maatregelen.
Gewoon met je elleboog beuken onder die tak want de romantiek is er wel uit.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 10:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Lekker knuffelen onder de mistletoe straks in december.
Ja joh, lekker elkaar verraden. Veel plezier met je buren controleren de komende periode.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 10:46 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Ik denk dat het inderdaad een utopie is om te denken dat dat niet gaat gebeuren. Welke maatregelen dan ook.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 10:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Lekker knuffelen onder de mistletoe straks in december.
Of rood hoor. Ik ga hem niet nog een keer opzoeken, maar in het Corona-vakantietopic stond het pareltje over de rood verklaarde gebieden in Frankrijk: "Dat het rood is betekent niet dat je niet kunt gaan. Ik ga lekker naar de tour!" o.i.d.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 10:35 schreef Simmertje het volgende:
[..]
We konden er wel gewoon naar toe en dat deden we ook massaal, ondanks code oranje.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 10:10 schreef _serial_ het volgende:
Hier mocht het ook lange tijd niet benoemd worden hoor.
Maar na een podcast van een IC baas Armand Girbes van Amsterdamse UMC komt er toch meer in de media
[..]
Veel coronapatiënten met migratieachtergrond op ic’s: ‘Taalproblemen kunnen rol spelen’
Het mag wel benoemd worden hoor. Sterker nog, dit is toch exact het artikel waar we het afgelopen zondagmiddag al over hebben gehad (of zaterdag zelfs)? Het is al uitvoerig aan bod gekomen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 10:27 schreef _serial_ het volgende:
Daarnaast is dit momenteel actualiteit wat speelt op de IC, dus waarom zou ik dit nu niet mogen delen?
Ze is 89 jaar en had kanker. Helaas kan je dan inderdaad overlijden aan complicaties van de chemo en is een griep ook al dodelijk. Of een wond dat niet geneest.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 10:48 schreef Elan het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)oronavirus~a8b4288a/
We hebben weer een primeur.
Pas in de tweede alinea erbij vermelden dat ze een zeldzame vorm van kanker heeft die haar erg heeft verzwakt. Kwaliteitskrant AD.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 10:48 schreef Elan het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)oronavirus~a8b4288a/
We hebben weer een primeur.
Gewoon vol op de bek pakken, corona krijgen we vroeg of laat toch allemaal wel een keer.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 10:48 schreef Noek het volgende:
[..]
Gewoon met je elleboog beuken onder die tak want de romantiek is er wel uit.
Die user hier zonder mondkapje in een duidelijk veel te drukke kroeg in Parijsquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 10:49 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Of rood hoor. Ik ga hem niet nog een keer opzoeken, maar in het Corona-vakantietopic stond het pareltje over de rood verklaarde gebieden in Frankrijk: "Dat het rood is betekent niet dat je niet kunt gaan. Ik ga lekker naar de tour!" o.i.d.
Je zult je verbazen wat mensen bezig houdt joh.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 10:48 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Ja joh, lekker elkaar verraden. Veel plezier met je buren controleren de komende periode.
Ja. Spreek dus voor jezelf maar absoluut niet meer voor mij. Mijn inkomstendaling is er namelijk wel degelijk bij een lockdown. Dat ik er dan alsnog met alle liefde het beste én leukste van maak en van probeer in te zien is aan mij.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 10:46 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Uhh, ik heb gewoon een baan in het onderwijs.
Dus ik heb het niet over mezelf, maar wel over alle mensen die keihard geraakt worden door deze maatregelen.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 10:50 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Je zult je verbazen wat mensen bezig houdt joh.
Ik werk al jaren thuis. Woon in een mooi huis, heb een mooie auto op de oprit staan, maar die staat er dus elke dag.
Toen het huis net klaar was, en we erin trokken had ik na 2 maandjes politie aan de deur omdat iemand in de buurt het verdacht vond dat er wel dure spullen waren maar niemand werkte
![]()
Controleer alles. Neem ook beelden op als bewijs voor de politie. 1x 1.5 meter afstand negeren en ik heb het op beeld.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 10:48 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Ja joh, lekker elkaar verraden. Veel plezier met je buren controleren de komende periode.
Kree?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 10:46 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Klopt allemaal, maar ze is kennelijk wel degelijk overleden aan de gevolgen van Corona en niet aan de griep of de chemo of een wond.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 10:49 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Ze is 89 jaar en had kanker. Helaas kan je dan inderdaad overlijden aan complicaties van de chemo en is een griep ook al dodelijk. Of een wond dat niet geneest.
Hoe kan je dan blij worden van een vuurtje stoken?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 10:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ben hier dan ook niet over aan het janken. Goed blijven lezen voor je denkt te moeten reageren. Mevrouw stelt namelijk dat ikzelf vast niet word geraakt door een lockdown. Terwijl mijn inkomstenderving dus wel degelijk groot is en ze dus niet zo vooringenomen moet reageren.
Scrummie, niet zo hard je best doen want dan ga je Elan zijn kant op en daar is écht nog nooit iemand beter van geworden.
quote:
Ik ben het ergens wel eens met deze post, maar dat voelt toch een beetje fout ofzo.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 10:50 schreef capricia het volgende:
Ik weet niet of het maatschappelijk wel slim is om alle horeca maar eindeloos te blijven subsidiëren.
We hebben best veel horeca. Hele centra bestaan voor 80% uit horeca.
Een beetje minder kan geen kwaad.
Klopt, er is teveel horeca. Maar hoe ga je bepalen wat wel en wat niet? Prachtige familiebedrijven die al jaren net het hoofd boven water kunnen houden sluiten en de mega concerns die het kunnen lijden open houden?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 10:50 schreef capricia het volgende:
Ik weet niet of het maatschappelijk wel slim is om alle horeca maar eindeloos te blijven subsidiëren.
Maar als we geen winkels over houden omdat die massaal op de fles gaan, de horeca minder mag... Wat blijft er dan nog over van de gezelligheid van een stadshart?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 10:50 schreef capricia het volgende:
Ik weet het niet zeker, maar denk het welquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 10:51 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]. Dit is iets typisch Nederlands toch?
Zeer matige troll.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 10:51 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Controleer alles. Neem ook beelden op als bewijs voor de politie. 1x 1.5 meter afstand negeren en ik heb het op beeld.
En de chemo die haar immuunsysteem reset. Geen t/b cell memory dus.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 10:49 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Pas in de tweede alinea erbij vermelden dat ze een zeldzame vorm van kanker heeft die haar erg heeft verzwakt. Kwaliteitskrant AD.
Nederland heeft zichzelf met de reisadviezen compleet in eigen voet geschoten door met de meest bizarre adviezen te komen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 10:49 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Of rood hoor. Ik ga hem niet nog een keer opzoeken, maar in het Corona-vakantietopic stond het pareltje over de rood verklaarde gebieden in Frankrijk: "Dat het rood is betekent niet dat je niet kunt gaan. Ik ga lekker naar de tour!" o.i.d.
Het nieuwswaardige is de herbesmetting.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 10:49 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Ze is 89 jaar en had kanker. Helaas kan je dan inderdaad overlijden aan complicaties van de chemo en is een griep ook al dodelijk. Of een wond dat niet geneest.
Huh? Volgens mij is het centrum toch echt merendeel detailhandel, deeltje service en horeca.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 10:50 schreef capricia het volgende:
Deels wel eens hoor.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 10:50 schreef capricia het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |