Zolang je niet discrimineert lijkt me dat je alles gewoon kunt zeggen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 10:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nouja, gezien de overspannen reacties op zo'n beetje elk bericht wat daar ook maar over lijkt te gaan snap ik wel dat iemand denkt dat 'je het niet mag zeggen' van iemand.
Het is bovendien allemaal nogal selectief.
Ik plaats bijv. zondag de tweet die Wilders gebruikte in zijn ietwat polariserende tweetje, en krijg 0 reacties erop. 3 posts later plaatst iemand de Wilders tweet en het gaat 3 en een halve topics lang over die kwestie. Tja.
Nog steeds. Maar laten we het hier over actuele zaken hebben, migranten op de IC's bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 10:31 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Toch wel polariserend? 2 dagen terug was het nog onzin.
Alsnog. Die verplichte quarantaine die zij wel hebben en wij niet. Dat maakt het verschil.quote:
hoeveel zijn dat er? of mag je dat niet zeggen van de grote boze linkse machthebbers?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 10:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nog steeds. Maar laten we het hier over actuele zaken hebben, migranten op de IC's bijvoorbeeld.
Maar wat gebeurt er dan als Gunther en Werner niet in quarantaine gaan? Worden dan de herdershonden losgelaten?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 10:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Alsnog. Die verplichte quarantaine die zij wel hebben en wij niet. Dat maakt het verschil.
Meer dan de helft van het aantal patiënten op de IC in Amsterdams UMC.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 10:33 schreef Nielsch het volgende:
[..]
hoeveel zijn dat er? of mag je dat niet zeggen van de grote boze linkse machthebbers?
Het plaatje is ook maar deels correct, Spanje was lange tijd toegankelijk. Daarnaast is het makkelijk scoren. Er is niet 1 oorzaak... De horeca roept zelf ook dat soort dingen "aantal besmettingen is 2.9% in de horeca, als je dat doortrekt zijn dat er maar 500 in de week" Maar gaan er even vanuit dat de situaties die bekend zijn dan ook wel representatief zijn voor de onbekende oorzaken.quote:
Sommige hebben geluk gehadquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 10:35 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Die kruisjes kloppen niet of ik heb mijn vakantie gedroomd
Nog meer lockdowns.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 10:36 schreef mir1986 het volgende:
Waar ik wel benieuwd naar ben is de oplossing voor alle werkloze mensen die Nederland straks telt. 450.000 duizend mensen werkloos in de horeca, 500.000 mensen in de evenementensector, 10.000den in de toerisme. Wat wordt de oplossing voor dit probleem?
Werd tijdens de 'eerste golf' in Nederland ook gewoon al benoemd dat oversterfte onder allochtonen hoger is en dat ze relatief gezien vaker opgenomen worden.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 10:14 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Volgens mij mag dat prima benoemd worden, maar begon iedereen gewoon met 'maar dat zal wel niet benoemd mogen worden'.
Tot zover het 'niet mogen benoemen'.quote:Op donderdag 16 april 2020 12:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Blijkt hieruit toch wel mee te vallen.
Corona
[ afbeelding ]
Migranten in Frankrijk
[ afbeelding ]
Waarvan niet uit de EU
[ afbeelding ]
Maar zoals gezegd, er spelen nog wel meer zaken mee. En wie weet hoe het er uit had gezien wanneer er dus geen BCG-vaccin in Frankrijk was.
In de aangedane regio is de bevolkingsdichtheid trouwens hoog en zijn het overigens meest Turken qua buitenlanders. Waren in België ook al veel berichten dat het met name de Turkse gemeenschap was die hard geraakt is.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 10:33 schreef Nielsch het volgende:
[..]
hoeveel zijn dat er? of mag je dat niet zeggen van de grote boze linkse machthebbers?
Was volgens mij vooral een eigen keuze. Ik had ook Lissabon staan voor begin september en hebben met de vriendengroep besloten het toen zelf te annuleren.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 10:36 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Sommige hebben geluk gehadMijn vakantie is 2x geannuleerd in elk geval.
Komt het zo'n beetje wel op neer je kunt boetes krijgen tot 25.000 euro.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 10:34 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Maar wat gebeurt er dan als Gunther en Werner niet in quarantaine gaan? Worden dan de herdershonden losgelaten?
Ander werk zoeken.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 10:36 schreef mir1986 het volgende:
Waar ik wel benieuwd naar ben is de oplossing voor alle werkloze mensen die Nederland straks telt. 450.000 duizend mensen werkloos in de horeca, 500.000 mensen in de evenementensector, 10.000den in de toerisme. Wat wordt de oplossing voor dit probleem?
Niet dat een boete tot 25.000 euro veel prettiger dan de herdershond is.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 10:34 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Maar wat gebeurt er dan als Gunther en Werner niet in quarantaine gaan? Worden dan de herdershonden losgelaten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |