Ja typisch. Waarbij ik gelijk aan John Denver en Leaving on a Jetplane moet denken.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 00:24 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ik besef net pas dat haar enige studio album "Ready to Fly" heet
Ja... ook zoiets...quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 00:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja typisch. Waarbij ik gelijk aan John Denver en Leaving on a Jetplane moet denken.
Ja. Dat is overigens ook zo'n artiest die ik vroeger afgrijselijk vond. Maar nu vind ik Leaving on a Jetplane toch wel een erg prettig nummerquote:
Dat is het broertje van AVTRROOSquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 00:21 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik las alleen de eerste letters en vroeg me af wat een SKOCIDT is
John Denver vind ik sowiesoquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 00:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Dat is overigens ook zo'n artiest die ik vroeger afgrijselijk vond. Maar nu vind ik Leaving on a Jetplane toch wel een erg prettig nummer
Die dacht dat hij kon vliegenquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 00:26 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ja... ook zoiets...
Ik bedoel, had dan R. Kelly uit de lucht gehaald...
Die heb ik bij mijn oude theatergroep nog een keer live voor publiek gezongenquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 00:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Dat is overigens ook zo'n artiest die ik vroeger afgrijselijk vond. Maar nu vind ik Leaving on a Jetplane toch wel een erg prettig nummer
En gelukkig zijn daar nog opnamen van die je hier gaat delenquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 00:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die heb ik bij mijn oude theatergroep nog een keer live voor publiek gezongen
Dat vond ik toen een draak van een nummer en dat vind ik nog steeds. En dan hebben we het nog niet over de man zelf gehadquote:
Ik gok dat wij een mooier logo kunnen maken.quote:
Dat was een beter plan geweest. Nou ja The Day the Music died had ook anders geweest als er andere mensen in dat vliegtuig hadden gezeten.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 00:26 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ja... ook zoiets...
Ik bedoel, had dan R. Kelly uit de lucht gehaald...
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 00:28 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
John Denver vind ik sowieso
Neequote:Op dinsdag 13 oktober 2020 00:30 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
En gelukkig zijn daar nog opnamen van die je hier gaat delen![]()
?
In alle opzichten eensquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 00:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat vond ik toen een draak van een nummer en dat vind ik nog steeds. En dan hebben we het nog niet over de man zelf gehad
Jaaaaaaquote:
Opnieuw inzingen behoort ook nog tot de mogelijkheden.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 00:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee![]()
Tot een paar jaar terug nog wel wat fragmenten van die show, maar niet van de zang. En ook niet mijn solo's
Dat kan ik nu echt niet meerquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 00:35 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Opnieuw inzingen behoort ook nog tot de mogelijkheden.
Spread your wings and fly away. Trusten!quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 00:35 schreef Redefine het volgende:
Ik vlieg ondertussen naar mijn mijn bed. Was gezellig. Trusten
Ik heb 2 minuten Paint gebruiktquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 00:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik gok dat wij een mooier logo kunnen maken.
Zingen is net als fietsen, vallen en opstaan... eh... je verleert het nooit...quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 00:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat kan ik nu echt niet meerToen kreeg ik 3 uur per week zangles. Nu niet, en überhaupt 11 jaar niet meer onderhouden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |