Corona als ziekte bestaat niet, als bier welquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 10:42 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Corona bestaat ook niet dus dat schept wel een band.
Tiesj ging lekker buiten de 'bubbel' zitten babbelen dit is allemaal binnen de 'bubbel' (waar je blijkbaar dus ook niet veel aan hebt)quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 10:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit kan echt niet.
Hoe zal Tiesj zich voelen?
Tsja, mijn oma is het daar niet mee eens.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 10:42 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Corona bestaat ook niet dus dat schept wel een band.
En het familielid van mij dat nu op de IC ligt...quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 10:43 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Tsja, mijn oma is het daar niet mee eens.
De bubbel van de giro stelde alleen ook niet zo heel veel voor van wat ik begrepen heb.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 10:43 schreef noodgang het volgende:
[..]
Tiesj ging lekker buiten de 'bubbel' zitten babbelen dit is allemaal binnen de 'bubbel' (waar je blijkbaar dus ook niet veel aan hebt)
Ja, eens, dan verklein je de kans op een eenvoudige manier nog wat meer.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 10:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar als er echt strenge dingen gedaan worden om niet besmet te raken, waarom dan zoiets simpels als fysiek contact niet ook even vermijden? Dat is toch hartstikke makkelijk.
Alvast popcorn inslaan voor volgende week dinsdagquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 10:47 schreef Felagund het volgende:
Loopt nu wel wat uit de hand, met meerdere besmettingen. Met hoeveel man zullen we finishen?
0, na volgende week is het afgelopen met de Giro!quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 10:47 schreef Felagund het volgende:
Loopt nu wel wat uit de hand, met meerdere besmettingen. Met hoeveel man zullen we finishen (als ze überhaupt de finish halen)?
Oh die van mij ook hoor (sinds gisteren denk ik), alleen weiger ik het foutieve corona ervoor te gebruikenquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 10:44 schreef Momo het volgende:
[..]
En het familielid van mij dat nu op de IC ligt...
Italiëquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 10:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dzjos beweert dat de Dzjumbos gezellig met random mensen van hetzelfde buffet moesten eten.
Erg bijzonder weer.
In de Tour waren het alleen stafleden. Nu is 1 renner besmet (Yates) en gelijk zijn er een hoop andere renners ook besmet. Een klein wondertje dat het in de Tour 3 weken lang goed is gegaan dus.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 10:47 schreef Felagund het volgende:
Loopt nu wel wat uit de hand, met meerdere besmettingen. Met hoeveel man zullen we finishen (als ze überhaupt de finish halen)?
Ik zal deze discussie maar niet verder hier gaan voeren...quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 10:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh die van mij ook hoor (sinds gisteren denk ik), alleen weiger ik het foutieve corona ervoor te gebruiken
Geloof je dat er niet corrupt is omgegaan met die testen? Don't be naïefquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 10:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
In de Tour waren het alleen stafleden. Nu is 1 renner besmet (Yates) en gelijk zijn er een hoop andere renners ook besmet. Een klein wondertje dat het in de Tour 3 weken lang goed is gegaan dus.
Je hoeft het ook weer niet in het extreme te trekkenquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 10:52 schreef Belgosome het volgende:
[..]
Geloof je dat er niet corrupt is omgegaan met die testen? Don't be naïef
De kans op gezichtsverlies is enorm in zo'n geval. Als iemand er echt last van krijgt kan ie zelfs de Tour aansprakelijk stellen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 10:52 schreef Belgosome het volgende:
[..]
Geloof je dat er niet corrupt is omgegaan met die testen? Don't be naïef
Ja, klopt. Het zal mij ook benieuwen hoe het verder gaat, het zijn ook allemaal vrij grote renners tot nu toe (Yates, Kruijswijk, Matthews).quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 10:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
In de Tour waren het alleen stafleden. Nu is 1 renner besmet (Yates) en gelijk zijn er een hoop andere renners ook besmet. Een klein wondertje dat het in de Tour 3 weken lang goed is gegaan dus.
Ja, dat gaan ze. En ja, die gaan ze pakken.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 10:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Even wat anders: zou Bora voor de ritzege gaan nu Matthews er niet meer bij is?
Ik zeg niet waarom ik deze vraag stel.
Het positieve is dat de ziektesymptomen zo meevallen, dat ze het zelf niet eens doorhebben.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 10:47 schreef Felagund het volgende:
Ulissiquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 10:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, dat gaan ze. En ja, die gaan ze pakken.
Maar Sagan gaat toch niet gokken als het tegen de 18% loopt? Die zal wel mee willen springenquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 10:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, dat gaan ze. En ja, die gaan ze pakken.
Ik weet niet of dat positief is, dat zou ook kunnen betekenen dat er nog renners een tijdje rondrijden met Corona en daardoor anderen besmetten zonder dat ze het doorhebben.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 10:56 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Het positieve is dat de ziektesymptomen zo meevallen, dat ze het zelf niet eens doorhebben.
Ik vind het raar dat Yates twee dagen slecht is en negatief is getest? (of zijn ze alleen op de rustdagen getest?)quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 10:59 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat positief is, dat zou ook kunnen betekenen dat er nog renners een tijdje rondrijden met Corona en daardoor anderen besmetten zonder dat ze het doorhebben.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 10:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Corona als ziekte bestaat niet, als bier wel
Maar goed, bier
Pas toen Yates een beetje koorts kreeg deden ze een test, hij zei dat hij sinds die maandag al wel wat vage klachten had, maar schijnbaar is er toen niet getest.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 11:12 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik vind het raar dat Yates twee dagen slecht is en negatief is getest? (of zijn ze alleen op de rustdagen getest?)
Ah vandaar... ik dacht dat alle renners voor vertrek getest werden, al dan niet door de ploeg of door de organisatie.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 11:13 schreef Momo het volgende:
[..]
Pas toen Yates een beetje koorts kreeg deden ze een test, hij zei dat hij sinds die maandag al wel wat vage klachten had, maar schijnbaar is er toen niet getest.
In de tour voor de start en de rustdagen, maar veel ploegen die vaker hebben getest. Zou je denken dat ze dat ook wel doen in de giro.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 11:18 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ah vandaar... ik dacht dat alle renners voor vertrek getest werden, al dan niet door de ploeg of door de organisatie.
Was dat in de tour dan wel zo?
De Haai zal niet positief testen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 11:25 schreef TLC het volgende:
Je zult maar net op de voorlaatste dag het roze hebben en dan positief testen...
Inderdaad... vroeg me al af of Yates dan gewoon al langer positief was en dat ze dus foutieve/onbetrouwbare tests deden of in het slechtste geval het zelfs zouden verzwijgen... maar ze testen dus gewoon niet of minder.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 11:20 schreef Momo het volgende:
[..]
In de tour voor de start en de rustdagen, maar veel ploegen die vaker hebben getest. Zou je denken dat ze dat ook wel doen in de giro.
Ik denk niet dat er na etappe 20 getest wordt. In de tijdrit is toch geen besmettingsrisicoquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 11:25 schreef TLC het volgende:
Je zult maar net op de voorlaatste dag het roze hebben en dan positief testen...
Dat is geen rustdag, dus gaat niet gebeurenquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 11:25 schreef TLC het volgende:
Deze hele Giro is nogal aan de saaie kant, mag ik dat zeggen?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 11:32 schreef WAvanBuren het volgende:
De rustdag levert in ieder geval meer spanning en sensatie dan de bergrit van zondag.
We zijn nog niet op de helft, maar tot nu toe wel inderdaad.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 11:36 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Deze hele Giro is nogal aan de saaie kant, mag ik dat zeggen?
14pu en schuin tegen, dus nee.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 11:44 schreef Geschiedkundige het volgende:
Wind zal geen rol spelen vandaag? Waait niet hard genoeg denk ik?
Hét doel is er natuurlijk uit, maar Bouwman en Foss waren afgelopen zondag prima in orde, eigenlijk zelfs beter dan Kruijs op dat moment. Waarom die niet in een vrije rol die slotweek laten rijden? De vraag is of dat soort renners (zeker als ze bij Jumbo blijven) veel vaker dat soort kansen gaan krijgen..quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 11:52 schreef Idisrom het volgende:
Waarschijnlijk heeft Jumbo-Visma geen doel meer in deze Giro.
Wel Kruijsgodquote:
Gezien de manier waarop ze tot nu toe koersen, niet nee, maar juist de reden van die manier van koersen is er nu uit..quote:
Apart? Je kopman is eruit én met doorrijden creëer je een relatief grote kans dat er meer besmette renners doorfietsen die vervolgens op hun beurt weer andere renners gaan besmetten? Logische keus.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 11:56 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Hét doel is er natuurlijk uit, maar Bouwman en Foss waren afgelopen zondag prima in orde, eigenlijk zelfs beter dan Kruijs op dat moment. Waarom die niet in een vrije rol die slotweek laten rijden? De vraag is of dat soort renners (zeker als ze bij Jumbo blijven) veel vaker dat soort kansen gaan krijgen..
Aparte keus.
Nou, niet alleen die manier van koersen is er nu uitquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 11:57 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Gezien de manier waarop ze tot nu toe koersen, niet nee, maar juist de reden van die manier van koersen is er nu uit..
Als Harper positief was getest had Jumbo ook nog meegereden, laten we eerlijk zijn.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 11:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Sunweb kan nu niet achterblijven, met al hun protocollen.
Het verschil tussen Jumbo en Sunweb is exact nul.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 11:58 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Apart? Je kopman is eruit én met doorrijden creëer je een relatief grote kans dat er meer besmette renners doorfietsen die vervolgens op hun beurt weer andere renners gaan besmetten? Logische keus.
Sunweb heeft nog écht iets om voor te fietsen.
Maar ze zijn negatief getest... dan moet je iedereen eruit gaan halen die meedoet, die kunnen allemaal in de buurt zijn geweest van Kruijswijkquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 11:58 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Apart? Je kopman is eruit én met doorrijden creëer je een relatief grote kans dat er meer besmette renners doorfietsen die vervolgens op hun beurt weer andere renners gaan besmetten? Logische keus.
Sunweb heeft nog écht iets om voor te fietsen.
Tja, zou natuurlijk hypocriet zijn als ze doorfietsen idd. Maar zitten natuurlijk ineens andere belangen bij, dit is dé kans om - mocht de Giro tot het einde gaan - een grote ronde te winnen met/voor Kelderman. Dan gaan principes, protocollen e.d. al snel overboord.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 11:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ongetwijfeld.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 11:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als Harper positief was getest had Jumbo ook nog meegereden, laten we eerlijk zijn.
Guy Sagiv en Jonathan Dibben niet.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 11:59 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar ze zijn negatief getest... dan moet je iedereen eruit gaan halen die meedoet, die kunnen allemaal in de buurt zijn geweest van Kruijswijk
Kelderman 2e in het klassement. Jumbo niemand in het klassement. Klein verschil toch?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 11:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het verschil tussen Jumbo en Sunweb is exact nul.
Het menselijk tekort.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 12:00 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Tja, zou natuurlijk hypocriet zijn als ze doorfietsen idd. Maar zitten natuurlijk ineens andere belangen bij, dit is dé kans om - mocht de Giro tot het einde gaan - een grote ronde te winnen met/voor Kelderman. Dan gaan principes, protocollen e.d. al snel overboord.
Allebei een positieve renner. Welke renner dat precies is en wat zijn positie in het klassement is zou niet uit moeten maken.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 12:00 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Kelderman 2e in het klassement. Jumbo niemand in het klassement. Klein verschil toch?
Sunweb fietst door, alle andere ploegen stappen er uit, maar Sunweb fietst door, sneeuwmuren overal, lawines razen, maar Sunweb fietst door, massale sterfte, lijkwagens dwars door het peloton(netje), maar Sunweb fietst door, Kelderman in het roze, laatste etappe, Kelderman valt over een mondkapje, breekt diverse belangrijke botten, Chad Haga wint de Giro.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 11:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nou nou nou, Koentje stond gewoon 22e zo zonder Kruijswijk.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 12:00 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Kelderman 2e in het klassement. Jumbo niemand in het klassement. Klein verschil toch?
Eens.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 12:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het menselijk tekort.
Maar dat is voor Jumbo toch ook zo dan?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 12:02 schreef Slobeend het volgende:
Iedereen is verder negatief getest bij Sunweb en morgen worden ze weer getest, volgens mij valt het wel mee met het risico.
Thijs gespot.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 12:02 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Sunweb fietst door, alle andere ploegen stappen er uit, maar Sunweb fietst door, sneeuwmuren overal, lawines razen, maar Sunweb fietst door, massale sterfte, lijkwagens dwars door het peloton(netje), maar Sunweb fietst door, Kelderman in het roze, laatste etappe, Kelderman valt over een mondkapje, breekt diverse belangrijke botten, Chad Haga wint de Giro.
Ja.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 12:02 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar dat is voor Jumbo toch ook zo dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |